Ounce in a while

Ounce in a while
Ounce in a while i hav a drm thinking of u is al my drm when i take a look i see d symbol making u knw how i feel d tas''k i''ve paid.
  

Jun, 12 2010     135 chars (1 sms)     3129 views       Love

more Love SMS Messages

Apni Najron se unki Najren milni chahiye....
unke pyare se chehre pe ek khoobsurat si muskan hona chahiye....
log kehte hain, mujhe usi ke liye jeena chahiye...
usi ke Liye Marna Chahiye.....
ab toh mujhe bhi lagta hai yaaron is dil ke liye ek dilbar hona chahiye.....
Dive Into My Eyes And
You Will Find An Ocean Of Love
And In It A Boat Waiting For You,
For A Non-Stop Journey Into
The Core Of My Heart…
Beautiful Line said By Someone In Luv :

"There Is A

Storm In My Heart

&

It Rains From My Eyes
Everyday That Goes By, It Seems Like I Discover Something New About You To Love.

It Was Incredible To Me That How Could a Person Make Such a Big Difference In My Life ..

You Touched Me In A Way, No One Ever Did And Gave Me So Many Reasons To Love You .. =)
mujh sey dur hone k baad
yaad aon ga main

har khushi rooth jane k baad
yaad aon ga main

apnu k rooth janey k baad
yaad aon ga main

moosam badalney k baad
yaad aon ga main

ab mujh sey saha nai jata
zindagi sey rooth janey k baad
yaad aon ga main
q rkhte ho mera itna khyl k
ab hr lmha udas rhne ko ji krta hy

q mante ho hr ek bt ko meri k ab
tm ko tmse hi mangne ko ji krta hy

tm jo chalo sth to koi shikwa ni zindgi se
k ab to kanton pe b chalne ko ji krta hy

dr hy k is safar mei tnha na reh jaun
k ab umar bhar tera sth nibhane ko ji krta hy
Piyar "Dil" hai "Dimagh" nahi
piyar "Soch" hai "Awaz"nahi,
Koi Ankhun se nahi dekh sakta 'piyar'
k "Jazbe" ko,
Kyunke piyar "Ehsas" hai "Andaz"
nahi!
LoVe Is MuCh LiKe

A WiLd RoSe ,

BeAuTiFuL aNd CaLm

BuT

wIlLiNg To DrAw BlOoD

In ItS dEfEnSe ...
Uss Ki Awaz Sun Lon Tou Mil Jata Hai SakooN Dil Ko

Dekho Tou Sahi Mere Dard Ka Elaaj Kaisa Hai…
THE SPACE BETWEEN MY MOMENTS IS THE TIME WHICH STAYS FOREVER..
"TIME AND SPACE ARE TWO CONSTANTS GETTING ME CLOSER TO U ..WEN DEY WILL MEET I WILL MEET U ...."
Cutest proposal ever by a boy :


"Do u hug ur teddy bear while sleeping at night?


Girl-" Yes "

Boy-Can i replace it for the rest of ur life? (-:
Taskeen-e-dil ky Wasty Wada to Kijaye'

Hamin Pata Hai Apsy Ayea na jaye Ga.