Good morning

Good morning
Good morning,
i mean
Good Evening
Sorry,
Good Night,
mmm......
I think......?
time is not important...
I just want to say .....
"""I MISS YOU VERY VERY MUChH"""
  

Jun, 12 2010     170 chars (2 sms)     3671 views       Miss You

more Miss You SMS Messages

Bina Jurm-o-Khata, Khood ko koi aisi Saza Dena
Boht Mushkil hai Meri Janaa!! Tumhein bilkul Bhula Dena
Mere Maula! agar Tuu ne dubara Zindagi Bakhsi
To bus itni Guzarish hai, Mujhe Patthar bana dena
Mai Zehni tor per Khood ko zara Tayyar kar loongi
Bichar jane se kuch pehley HAMDAM bata dena
Tumhari ye Shararat aaj tak naqsh hai Dharkan per
Dabe paoon chale ana, Mera Jhumka hila dena
Phir is k baad jis k paas b jao, ijazat hai
Mujhe ek baar apne Naam ki Mehndi laga dena
Faqat itna kaha tha na?.. Mujhe kuch Roshni dedo
Tumhein kis ne ye Bola tha, Meri Basti jala dena
Jise Barish k paani mai baha ker Muskhurate the
Mujhe Kagaz ki wo Kishti zara phir se bana dena
Umar bhar phir Tumhara Rasta takne se acha hai
Aaj uski yaad nay hamein tarpaya bohat
Aaj na chahte huway bhi woH yaad aya bohat
Us k bad tu jaisay vehshaton say dosti ho gae
Phir kyou aj tanhanion nay daraya bohat
Wo mera tha mera hai mera rahay ga
Hum naY iss khayal se khud ko behlaya bohat
Hum nay jis kisi ko bhi hamdard samjha apna
Wo hamary dukh pay na jaane kyou muskuraya bohat
3-2 = 1 Heart Praying 4 U,
1+1 = 2 Eyes Looking 4 U,
3+2 = 5 Senses Missing U,
4+3 = 7 Days in Week, I MISS U
"SHIKWA"
Mere tarapney ka sabab na puch a dost. koi be-reham mere armano ka soda kar ke chala gaya. Hum ne to her sukoon us ki mohabbat mein luta dia. Koi be-dard mujh se aisi jafa karke chala gaya. Mot ke saahil pe hr saans qaza ki muntazir hai. Mohabbat mein aisi koi hum se wafa kar ke chala gaya.
A road 2 ur house is never long 4 me



Bcoz u r in my heart house
Humesha muskura kay aansooun ko chupaya
Ghum ko chupanay ka yehi rasta nazar aaya

Kis kis ko batatey behtey ashkon ka sabab
Kay derd-e-dil dil main kis nay jagaya

Mehfilon main kahin bhi maza na raha
Rakha dil pay pather to khud ko sajaya

Baat bay baat apni aahain daba ker
Yaron kay dermiyan kis qadar muskuraya

Na thi chah kabhi mujahy mankashi ki
Jaam-e-wafa kisi bay wafa nay pilaya

Kya muqadar say shikwa kertey rahain
Jo qismat main tha wohi kuch to paaya

Yeh kis mor pay aagaee hain umeedain
Kay saaya-e-manzil nazar main na aaya

Apnoon nay palat kay daykha tak nahin
Ghairon nay aaker galay say lagaaya
"'For my friend'"
"To whom"
'I miss a lot '

I sit here alone ....
Feeling so empty & loney.
I think of you of every minute of the day .....&
Wondering, how are you ?
What are you doing.....?

Wishing .......!
I could hold you.
I could talk you.
I sit remembering all we shared .
Dreaming of all that will be.


And crying a tear for every minute .

We are a part.
At time........I tell myself !
I am strong & time apart
Will go quickly.
I sit & cry & wonder......!
.
.
.
" why love hurt this way "

" why love hurt this way "
"PHOOL"
Khushboo k liye

"PIYAR"
Nibhany k liye

"AANKHEIN"
Din churany k liye

Or yeh Msg Ap Ko

"MERI YAAD"
Dilany k like.!
I cant hide it 4rm u anymore I dont want to hrt u I feel its best to tell u
before u hear it from someone else
listen
its a lie that i miss u
really i jst feel u as a part of myself.

My Life...?
Without U...!

Khali-Khali hai na. (Empty)
!!! I MISS YOU !!!
O O
/
''-''
I miss u.i m without u like sky without stars;like flower without fragrance;like
a heart without feelings
"it''s true we don''t now
what we''ve got until
its gone,but we don''t
know that we''ve been
missing until it
arrives"
Samet lo in haste hue najuk palo ko,
na jane yeh lamhe kal ho na ho,
Ho bhi yeh lamhe to kya maalum,
shamil aapke un palo me hum ho na ho