Good morning

Good morning
Good morning,
i mean
Good Evening
Sorry,
Good Night,
mmm......
I think......?
time is not important...
I just want to say .....
"""I MISS YOU VERY VERY MUChH"""
  

Jun, 12 2010     170 chars (2 sms)     3678 views       Miss You

more Miss You SMS Messages

LIFE is 4 living, i live mine 4 U! LOVE is 4 giving, i give mine 2 U! DREAMS are 4 dreaming, mine are 4 U! HEARTS are 4 beating, & mine beats 4 U!
Sapno se dil lagane ki aadat nahi rahi,
har waqt muskurane ki aadat nahi rahi,
ye soch ke ki koi manaane nahi aayega,
ab hume rooth jaane ki aadat nahi rahi
I miss you so, here around me, so many people, but yet so alone. I miss your lips, your lovely smile, I miss you each day more and more!
miss u
barish ki bondoo ko apni hatheli mein samet ker dekho, jitni bondain tum samet paye utna yaad tum hamay kertay ho or jitni bondain gir gaye utna yaad hum tumhain kertay hain
I
12
9 / 3
6
In every HOur
In every Minute
In every Second of My wrist watch
I Miss U
Miss me wen u smel ne rose,
Miss me wen u taste ne thing sweet,
Miss me wen u luk at @ da moon,
bt plz don"t miss me wen u raise ur hands 4 prayer
I MiSs YoU iN EverY BeAt Of My HeArt ...
iN EveRy Blink Of My EyeS ...
iN EveRy SeConD Of TimE ...
iN EveRy MomEnt Of a DaY ...
BCOZ !!! BCOZ !!! BCOZ !!! ***
IM INCOMPLETE WITHOUT YOU ***
hum ne manga tha us ka saath
woh judia ka ghum day gaye
hum jee laite unki yaadoun kai sahare
magar woh hamaien bhool jane ki qasam day gaye
"PHOOL"
Khushboo k liye

"PIYAR"
Nibhany k liye

"AANKHEIN"
Din churany k liye

Or yeh Msg Ap Ko

"MERI YAAD"
Dilany k like.!
ADA unki thi aur DEEWANE hum bane,

WAFA wo NA kar sake aur BEWAFA hum bane.

Yu to HAZAARO the BHEED me,

SHUKRiYA unka jo unki NAZRO ke NiSHANE hum bane.
I Don''t Have To
Speak Loud
Just To Say Wh8
I Wanna Tell U
A Soft Whisper Of
"I Miss U"
Is Enuf
Coz
Its Not My Mouth
That Really Speaks
Its My Heart ...
Ab is dil se ye gawara nahi hota,
inBOX main koi SMS tumhara nahi hota,
Bhool ker he sms ker diya kero,
Sirf yaad kerne se guzara nahi hota