Log kanto se bach

Log kanto se bach
Log kanto se bach ke chalet hai..

Humne to phoolo se zakham khaye hai..

Tum gairo kee baat karte ho..

Humne to apne bhee aazmaye hai..



U to khwab aksar hee toot jate hai mere..

Phir bhee kuch toote khwab apne liye bachaye hai..

Wo gairo se kuch nahi chupa pate..

Humne apni aankho se bhee aansu chupaye hai..
  

Jun, 11 2010     333 chars (3 sms)     4048 views       Miss You

more Miss You SMS Messages

"To let someone realize ur importance, try 2 stay away so that they miss u.But don''t stay away 4 such a time that they learn 2 live without u
Mohabbat ka asar hoga galat fehmi main mat rehna
Wo badlay ga chalan apna galat fehmi main mat rehna
Tasalli bhi usay dena ye mumkin hai main loot aaon,
Magar ye bhi usay kehna galat fehmi main mat rehna
Tumhara tha tumhara hoon tumhara hi rahoon ga main,
Meray baray main is derja galat fehmi main mat rehna,
Wafa ka ehad tuta hai ab chup chup k rotay hoo,
Tumhain main nay kaha tha na galat fehmi main mat rehna.
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them
knowing you can"t have them.
I miss u.
i m without u like sky without stars;
like flower without fragrance;
like a heart without feelings
Wo to AMBER hai,Isay apnay anchal pay Chand sajany ka haq hai,
Me tu fakat khushbo ho,Khushbo ka mokadar tu'' azal se bikhar jana he likha hai.
Ek Advice
*Take Care
*Ek Reque$t
*Bhool Na Jana*
Ek Tamana
*Hame$ha Khu$h Raho*
Ek Jhoot
*i Hate U*
Ek $ach
*i Mi$$ U*...
Ek DUA
*GOD BLE$$ U*.....
(AHSAS)

ap ki muhabat ka.


(YAKEEN)

ap ki batoon ka.


(KADAR)


Ap kay nam ki.


(FAKHAR)


Ap say dosti hay.


(INTIZAR)


Ap k SWEET SMS ka....?
()"""""""""()
( " o " )
====(,,)==(,,)====
Uff!
Thak Gay Hum Aap ki Deewaar Per Cherty Cherty,
Sirf Ye Kehne k liye k
" I Miss U "
Tamanao mei bhi tumhe yaad karenge...
teri har baat par etbar karenge...
tujhe aane ko to nahi kahenge...
par fir bhi tera intezar karenge...
SMILE:
S: Sets u free,
M: Makes u special,
I: Increases ur face value,
L: Lifts up ur spirits,
E: Erases all ur tensions,
So, please keep smiling.
Dil dharkan bina....

jism rooh k bina....

Insan muhabbat k bina....

Husan tareef k bina....

Phool khushboo k bina....

Aur

Koi ap k bina

Udas hai.

Also miss u........:-)
I sent my cares 2 the wind n asked the wind to pass them 2 u,
when u feel the wind blowing against ur face
thatz ME saying....
Take Good Care,
I MISS U........