Kitab-e-dil pe likhay

Kitab-e-dil pe likhay
Kitab-e-dil pe likhay thay kitnay he afsanay
kuch qisse naye thay aur kuch berson puranay

Kuch un ka zikr jo kabhi rug-e-jaan se they qareeb
kuch wo jo aaj bhi lagtay hain begaanay

Kaash aisi koi rut koi moosam aaye
khushiyon bhare geet hum lagein gungunanay

Aaj bhi dil mera is aas pe zinda hia
aik roz to aayein wo hum ko mananay

Safha-e-dil ko koi humare perh ker dekhay
khoon-e-jiger se likhay hain sab afsaanay

Guzra howa zamana bhula do zehen se apnay
aatay nahi loat k beetay howe zamanay
  

Jun, 11 2010     516 chars (4 sms)     3820 views       Miss You

more Miss You SMS Messages

Knowing a person like u, has made me happy in a million ways and if ever I have
to let u go... I would find a million reasons to make u stay. I miss you.
CLOSE UR EYES.......

NOW RELAX UR BODY......OK

& NOW STOP BREATHING AS LONG AS U CAN......

HOPE SO NOW U COME TO KNOW ....HOW MUCH I MISS U....

SWEETHEART...I MISS U AS MUCH AS U MISS THE AIR RIGHT NOW....
I miss "STARS"
stars think I m serious
but
I m JOKING.
I miss "MOON"
moon thinks I m serious
but
I m JOKING.
I MISS "U"
U think I m JOKING...
OOOoo HELLO
I m SERIOUS!!!
Dil se dil tak,
Jaan se jaan tak,
Din se raat tak,
Kal se aaj tak,
Aap se mujh tak,
January se december tak
Meray SmS publish hone se Tumharay SmS parhnay tak,
I MISS U.
Bahut udas hai koi tere jane se. Ho sake to laut aa kisi bahane se. Tu lakh
khafa sahi magar ek baar to dekh ,Koi toot gaya hai TERE rooth jane se...
"I REALLY MISS U A LOT"
Aapke miss call bhi kya baat hai,

Aapke sms bhi din raat hai.

Kabhi kabhi phone bhi kiya karo,

Suna hain aapake awaaz me bhi khas baat hai.
Yaad kisi ko karna yeh baat nahi jatane ki
Dil par chot dena aadat hai zamane ki
Hum aap ko yaad bilkul nahi karte
Kyun ke yaad karna ek nishani hai bhul jane ki
Do u know what is the meaning of "HAPPY"?
H:Hum
A:Aapko
P:Pal
P:Pal
Y:Yaad karte hai
So I am always HAPPY!
R U Happy?

Ay dost
Meray ikhtiyaar mein hota agar
Tu mein chand ka noor sara saba ki sari thandak
Phulon Ki khusho sari titliyon k saray rung
“TERAY NAM KAR DETA”
apni mohabat ki sari
pakieezgi apni duaaon k saray
rukh apni khushyon k
saray lamhay apni kismat
k saray sukh
TERAY DIL MEIN BHAR DETA
us ne mehsoos bhi na honey diya....yun kahani ka rukh moor diya...milney julney main ki kami pehley...phir rafta rafta hamein hi choor dya
"'For my friend'"
"To whom"
'I miss a lot '

I sit here alone ....
Feeling so empty & loney.
I think of you of every minute of the day .....&
Wondering, how are you ?
What are you doing.....?

Wishing .......!
I could hold you.
I could talk you.
I sit remembering all we shared .
Dreaming of all that will be.


And crying a tear for every minute .

We are a part.
At time........I tell myself !
I am strong & time apart
Will go quickly.
I sit & cry & wonder......!
.
.
.
" why love hurt this way "

" why love hurt this way "
Ishq pane ki tamanna me,

Kabhi kabhi zindagi khilona ban jati he,

Jise dil me basana chahte he,

Wo surat sirf yaad bankar reh jati hai..!