Life ko kon zyda

Life ko kon zyda
Question:



Life ko kon zyda acha bna sakthi hai?


girlfriend ya wife..?


Answer: WIfe...!




Lakin




?




?




?




?




?




Honi kisi or ki chahiye.>
  

Jun, 10 2010     212 chars (2 sms)     4233 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Send dis 2 every1 n c wat number they send 2 u.
#1 u r naughty
#2 we r just frndz
#3 u r beautiful n cute
#4 i like u
#5 i luv u
#6 u r cool n smart
#7 u r hot n attractive
#8 u r rude n stubborn
#9 u r my sweet heart
#10 u r my best frnd
#11 u r sluggish n aggresive
#12 u r zidi
which # u will give me?
Friendship Diary:

1- Name _______,

2- Nick Name ______,

3- Date of Birth _______,

4- Education _______,

5- Koi achi Aadat _______,

6- Koi buri Aadat _______,

7- Pasandeda Rishta _______,

8- Pasandeda Colour _______,

9- Pasandeda Dish ________,

10- Mujh se Dosti ki waja ________,

11- Lover Name ________,

12- Best Friend Name _______.
Reply with Truth. Plz reply i am waiting.......,
Q. WHAT IS THE HEIGHT OF LAZINESS? A. A COUPLE ADOPTING A CHILD
Q : Woh Kiya hai Jisay HARAM karar diya gaya hai Lekin humaye peene (drink) ko bhi kaha gaya hai ???


Ans : GUSSA ..
Plzz Fill up:
1.U like to call Me as=
2.Song u like to dedicate 4 me=
3.Gift 4 me=
4.Best in me=
5.Worst in me=
6.Want to change in me

rep iz must.
Select 1 Of Given Smells & Than I''ll Tell U
What Kind Of Person U r ???


1. MEHNDI
2. BAARISH K BAAD MITTI KI KHUSHBUU
3. KHAANE Ki
4. NAIL CLRZ
5. WALL PAINT
6. INK SMELL




MEHNDI = True & Luving Person

BAARISH = Sensitivve & Deep Thinker

KHAANE Ki = Greedy

NAIL CLRZ = Always Praise & Show Off

WALL PAINT = Love Family & Home

INK = Creative & Shy
1 Question:

Larky Jab Pyar Main Dhoka Khaty Hain To
Shave Barha Laity Hain,

Jab Larkian Dhoka Khati Hain to Kia Karti Hain?

Reply Must
A Challenge for u 2 Rearrange D Following Words:
Karnemd (place)
Laebaba (bird)
Sondelo (food)
Peoahygrg (subject)
Rabe (animal)
r u genius? Reply me must
Slct an alphabat n i''ll tell u k aap kya hasil karenge is sal me.

A
D
G
J
M
P
T
W

Rply me 2 get an answer!
Dimag hai to is word ko tarteeb do..
"LENZATE"
Ye 1 cute cheez ka naam hai.
Its challange 4 u.
Ye naam kam se kam din mai 5 dafa ap lety honge
Reply quickly.
Q : EK Shakz Peeda (Born) Hova Japan main , Pala Bhara (growin) France main , Lekin Mara (Dead) Turkey main ????

Ans : Marhum ( LATE ) [ Itz funny but its true ]
1.ek dusrey k lye baney hain
2.nice couple
3.bus theek hi hai
4.wah!kya jodi hai
5.Behen bhai lagtey hain
6.bht paindu couple hai
7.bhoot aur bhootni ki jodi hai.