Quaid-e-Azam k Matric

Quaid-e-Azam k Matric
Quaid-e-Azam k Matric mein Pakistan Studies mein kitne marks aaye thay . . . ?

A-21
B-48
C-65
D-84

Dekhte hain Quaid k baray mei aap ko kitna pata hai . . ?

Ans: Us Waqt Pakistan Nahi Tha Tu Pakistan Studies Kahan sE Hogi . . . ;->
  

Jun, 10 2010     247 chars (2 sms)     5732 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

1 Question:

Larky Jab Pyar Main Dhoka Khaty Hain To
Shave Barha Laity Hain,

Jab Larkian Dhoka Khati Hain to Kia Karti Hain?

Reply Must
FRIEND BOOK:
BIRTHEDAY:
PET NAME:
FAV.Colour:
Fav.Song.
Best Freind:
Best Love:
Aim
U Fear
U Love
Reply Must Plz
What is it?

The people who make it don''t want it. The people who buy it don''t use it. The people who use it don''t know it. What is it?

The Answer:

A coffin: The people who make it aren''t going to want a coffin and the people who buy it don''t use it on their self. The people who use it don''t know it because they''re dead
which color u want ur partner to wear on ur first date?
BLACK.
BLUE.
WHITE.
RED.
GREEN.
or..
MAROON.
I''ll send u the meanings after wardz
reply.....!



BLK=u luv ur partnr4his luks.
BLU=u r truly in luv wd ur partnr.
WYT=ur luv is pure.
RED=u r so romntic.GREEN=ur luv is jst 4money.
MROON=u r nt detrmind to1 person
"Phansi" islam mai nahi hay aur na hi is ka time islam mai muqarar kiya gaya hay, ye angraiz ka qanoon hay. so contact them
Q : Sana ne Without any reason train ki Zanjeer kehnch dii But ause koi Fine nahi Hova Kaise ????

Ans : Kyonke Train Station Pe Khari Hoi Thi LOLxx. Funny Answer :)
Evaluation msg

1:Apko sbse zyada sms snd krne wale ka nam?

2:Apko apke msgs ka fast reply kon krta hai?

3:Apko preshan dekh k kon zyada preshan hota hy?

4:Apka ideal?

5.Apko gusa ks bat p ata hai?

6.ap k 4bst frnds k nam jin ko ap kabi nhi khona chahtay hon?
1 ___
2 ___
3 ___
4 ___

7:Apky dushman ka nam?

8:im urz?

10:ek khwahish jis k poora hone tk znda rhna chahte hai?

11:chahna acha lgta hai ya chahe jana?

Reply honestly and fast.
Is Swal Ka Jawab Do

1 Cheez Hai Jo Agar Khushk Hai To 2 Kilo
Gili Ha To 1 Kilo
or Agar Jal Jaye To 3 Kilo
Batao Kya Cheez Hai.
Its a Challenge.
Reply is must.

Answer : Coconut
Eyes R Windows To The Soul,
Wat Do U C In My Eyes?

Cleverness
Naughtiness
Pain
Hope
Emotions
Shyness
Love
Quitness
Fright
Depth
Or Innocence.?Reply Wid Honesty
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z

Koi sa bhi 1 alphabet choose karo, to pata chale ga k sub se pehle ap ko apne life partner say kia mile ga

Reply me....
Reply Is Must :

" Ager Zindagi Mai Kabhi Hamra Rabta Khatam Ho Jaye...

Tb,

Apko Meri Kya Baat Yaad Reh Jaye Gi..?

Serious Reply Is must .
Q:
Jab Insaan ko Piyar hota hai to woo Sheesha (Mirror) kyn ziyaada dekhta hai?

Reply is Must..!!
Send this msg 2 all your friends and get amazing Replies..!!
But Reply me First of All..