Quaid-e-Azam k Matric

Quaid-e-Azam k Matric
Quaid-e-Azam k Matric mein Pakistan Studies mein kitne marks aaye thay . . . ?

A-21
B-48
C-65
D-84

Dekhte hain Quaid k baray mei aap ko kitna pata hai . . ?

Ans: Us Waqt Pakistan Nahi Tha Tu Pakistan Studies Kahan sE Hogi . . . ;->
  

Jun, 10 2010     247 chars (2 sms)     5714 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

What Will Ur Husband say to u "ghoonghat utthaane k baad" at ur wedding night?
pick up any one number,i will tell u later.

1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21

Answers:

1:me joruu ka ghulam ban k rahoonga

3:Uff me kahan phans gaya

5:I cant wait more

7:Betta tension naa lo

9:tumhare kitne boy friends the?

11:U r good but I love someone else

13:Hyeee me mar gaya

15:Ghoonghat waapas daal dega

17:My love for U is infinite

19:Bhootniiiiiiii

21:Tum Mujhe pehle kyuun nhi mili...
Hey Today Is

"Kuch Toh Kaho" Day.

So Tell Me That U Wanted

To Tell Me But Did Not.
Hands she has but does not hold, teeth she has but does not bite, feet she has but they are cold, eyes she has but without sight. Who is she?

Ans: A Doll
agar har dil pyar karta hai to log issey burra kyun samjhatey hein?
Agar pyar mein taqat hoti hai to log izhar sey kyun dartey hein.
Agar pyar k koi mazhab naheen hota to log mehboob ko sirf apna kyun kehtey hein?

Reply Guys.
Fill in the blank with yes or NO only.
_______I M NOT A Male.
Koi jaldi nahin hai, aaram se soch kar bata dena
One Crazy Question For You:

Agar Meri Shaadi aapki Marzi se hoti to aap meri Shadi kis se Karwatay?

Fwd It to your friends and cousins and get funny replies.
But Reply Me First.
Evaluation msg

1:Apko sbse zyada sms snd krne wale ka nam?

2:Apko apke msgs ka fast reply kon krta hai?

3:Apko preshan dekh k kon zyada preshan hota hy?

4:Apka ideal?

5.Apko gusa ks bat p ata hai?

6.ap k 4bst frnds k nam jin ko ap kabi nhi khona chahtay hon?
1 ___
2 ___
3 ___
4 ___

7:Apky dushman ka nam?

8:im urz?

10:ek khwahish jis k poora hone tk znda rhna chahte hai?

11:chahna acha lgta hai ya chahe jana?

Reply honestly and fast.
1.White Cloud=too emotional
2.Blue Sea=intelligent n cute
3.Black Universe=devil
4.Sunset=furious
5.Grass=flirty
6.Pink Rose=u luv sum1 deeply
Reply is Must..!!
Q: Pehli Martba rona kab aya?
Ans: ?
Q: Kis cheez ko paaney ki shiidat sey khuwahish ki aur wo puri na hoie..?
Ans: ?
Q: Dil ki batain kisey btatey ho?
Ans: ?
Q: Kuch aisa jo nahin hona chahiye tha, par wo ho gaya?
Ans: ?
Q: Pehli martba kis ko passand kia?
Ans: ?
Q: Kis ki narazgi bardasht nahin?
Ans: ?
Q: Zindagi ka sab sey yaadgar lamha konsa hai?
Ans: ?
Q: Kia kabhi kisi sey mohabbat karo gaye?
Ans: ?
Q: Sab sey behtarien dost kon hai?
Ans: ?
Is Swal Ka Jawab Do

1 Cheez Hai Jo Agar Khushk Hai To 2 Kilo
Gili Ha To 1 Kilo
or Agar Jal Jaye To 3 Kilo
Batao Kya Cheez Hai.
Its a Challenge.
Reply is must.

Answer : Coconut
Complete The Sentence

Life Is So BORING Without...........?

First Reply To Me Then

Send It To Other People

N Get Exciting Answers..!
Wo Konsi 3 Cheezain Hain

Jinhain Hamesha Soch

Samjh Kr Uthana Chahiye

Reply Must.