Challenge of da day For you

Challenge of da day For you
Challenge of da day For you..
1/ Sandooq
2/ Bandooq
3/ ???????
Teesri kisi bhi aise cheez ka naam batain jis ke last main dooq aie..!!
Reply is MuSt...!!
  

Jun, 10 2010     158 chars (1 sms)     3863 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Arrange 100 Rs Note. as 50 Notes should be there.And answare must be 100..
(Exp-2Rs note*50=100)
but 2 rs note should not be there.
Tell Me:

Mera Ek Jumla Jo Aapko Aksar Yaad Aata Hai.


Reply Is Must.

Forward It To Your All Friends and Get Intresting Yaadain.
What comes once in a minute, twice in a moment, but never in a thousand years. . . ?
.
.
.
.
.

The Answer Is " The letter "m"
agar har dil pyar karta hai to log issey burra kyun samjhatey hein?
Agar pyar mein taqat hoti hai to log izhar sey kyun dartey hein.
Agar pyar k koi mazhab naheen hota to log mehboob ko sirf apna kyun kehtey hein?

Reply Guys.
What Will Ur Husband say to u "ghoonghat utthaane k baad" at ur wedding night?
pick up any one number,i will tell u later.

1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21

Answers:

1:me joruu ka ghulam ban k rahoonga

3:Uff me kahan phans gaya

5:I cant wait more

7:Betta tension naa lo

9:tumhare kitne boy friends the?

11:U r good but I love someone else

13:Hyeee me mar gaya

15:Ghoonghat waapas daal dega

17:My love for U is infinite

19:Bhootniiiiiiii

21:Tum Mujhe pehle kyuun nhi mili...


2dayz game!
Apka aur mera kya relation hai?
99
100
101
102
103
104
Choose any #.I''ll send u ans after ur rply!
Dost -
Pyar -
Khwab -
Dua -
Khwaish -
Nafrat -
Yaad -

In Words Ko Parho
Aur Har Word K Aage
Wo Likho Jo Aap K Dil Me
Aata Hy In Word Ko Dekh k
Reply Must
Choose a # 4 me...
Dekhte hain aap mujh se kya kehna chahtey ho lekin keh nhi pa pa rahe hain.
11
22
33
44
55
66
77
88
99
00
Must rply!
< Plz Fill It Correctly >

A Gift u Want From Me :

Momentz U Luved Spending Wid ME :

Momentz u Regreted Spending Wid Me:

Timez Wen I Broke Ur HEart:

Am I a True Friend:
Dimag H To Jawab Dena
Tumhare Bhai Ki Bhabhi Ki
Saas Ke Bhai Ki Biwi Ki Saas
Ke Pati Ke Jamai Ke Pote Ki
Maa Ki Nanand Ka Bhai Apka
Kaun…
Kiss tarhan ki cheez sey apko raat main daar lagta hia?
Apney doston sey pocho and get exciting answers..!!
but reply me 1st.
i3 9|\ 3 /|3 i (9" i3 i3
i3 9| 3 \9/ 3 | i9 ,9,)3 ,3,)
9i,,3,i9


edit main jao
or
tamam
3 or 9 ko
mitado. Dekho kia banta hai.