Challenge of da day For you

Challenge of da day For you
Challenge of da day For you..
1/ Sandooq
2/ Bandooq
3/ ???????
Teesri kisi bhi aise cheez ka naam batain jis ke last main dooq aie..!!
Reply is MuSt...!!
  

Jun, 10 2010     158 chars (1 sms)     3865 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Q : Sana ne Without any reason train ki Zanjeer kehnch dii But ause koi Fine nahi Hova Kaise ????

Ans : Kyonke Train Station Pe Khari Hoi Thi LOLxx. Funny Answer :)
Reply is Must..!!
Q: Pehli Martba rona kab aya?
Ans: ?
Q: Kis cheez ko paaney ki shiidat sey khuwahish ki aur wo puri na hoie..?
Ans: ?
Q: Dil ki batain kisey btatey ho?
Ans: ?
Q: Kuch aisa jo nahin hona chahiye tha, par wo ho gaya?
Ans: ?
Q: Pehli martba kis ko passand kia?
Ans: ?
Q: Kis ki narazgi bardasht nahin?
Ans: ?
Q: Zindagi ka sab sey yaadgar lamha konsa hai?
Ans: ?
Q: Kia kabhi kisi sey mohabbat karo gaye?
Ans: ?
Q: Sab sey behtarien dost kon hai?
Ans: ?
Dekhty hen ap kitny zheen hen & ''URDU'' pe aapko kitni mahaarat hasil hai...

Anday ki zardi white
''HOTI'' hai ya
''HOTA'' hai?

Rply must... ;->
Choose one alphabat 4rm A to G n listen k wo aapse kya khna chahta hai jisey aap bht chahtey hain.
Hurry up!
dis iz a tym 2 know da feelings of ur lover 2 u..
ek mard or ek orat bike pe ja rahey thay to policewaley ne rok kar poocha ye orat tumhari kia lagti hai ?
mard ne jawab dia k, iss ka susar mere susar ka baap hai.
batao orat or mard ka aapus mey kia rishta hai ?
Complete this Sentence...

HumAyuN
hai to acha magar . . . . . . ?
Reply Must :)
TodAy is REMEMBRING dAy,
RecAL ur miNd..

Or mEri kAhi hui aiSi bAt batAyEn jO ApkO Aj b yAd hy..

sEnd it 2 ALL ur frndz n gEt InTresTing MeMoriez
But repLy mE First..
Reply Is Must :

" Ager Zindagi Mai Kabhi Hamra Rabta Khatam Ho Jaye...

Tb,

Apko Meri Kya Baat Yaad Reh Jaye Gi..?

Serious Reply Is must .
It''s Challenge for you..
Yeh aik Beautiful Words hai..
Is ko Tarteeb do..
"NAEAHUISHEFMS"
Is naam ko app din may kam say kam 5 baar letey ho..
Reply is Must..!
If you don''t find..
Then Reply on my number i tell you the Answer..
GIVE ME A TITLE!!
-winner of heart
-inner beauty
-source of smile
-rude dude
-beautyful soul
-humerous
-sensitive
-ready to fight
-miss attitude
please replay b honest
If you were running a race, and you passed the person in 2nd place, what place would you be in now?

The Answer:

You would be in 2nd (not 1st!).

you passed the guy in second place, not first.
"Phansi" islam mai nahi hay aur na hi is ka time islam mai muqarar kiya gaya hay, ye angraiz ka qanoon hay. so contact them