A - Roses

A - Roses
A - Roses
B - Tension
C - Understanding
D - Heart
E - Romance
F - Fight
G - Care
H - Money
I - Respect
J - Nothing
K - Freedom
L - Kids
M - Suche Mhbt
N - Satsfaction
O - Posesivens
P - Friendship
Q - Gifts
R - Chocolates
S - Lots of Love (Gud Luck)
T - Pain
U - Happiness
V - Rudeness
W - Kisses
X - Tears
Y - Attitude
Z - Forever Love
  

Jun, 10 2010     362 chars (3 sms)     3818 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Reply is Must..!!
Q: Pehli Martba rona kab aya?
Ans: ?
Q: Kis cheez ko paaney ki shiidat sey khuwahish ki aur wo puri na hoie..?
Ans: ?
Q: Dil ki batain kisey btatey ho?
Ans: ?
Q: Kuch aisa jo nahin hona chahiye tha, par wo ho gaya?
Ans: ?
Q: Pehli martba kis ko passand kia?
Ans: ?
Q: Kis ki narazgi bardasht nahin?
Ans: ?
Q: Zindagi ka sab sey yaadgar lamha konsa hai?
Ans: ?
Q: Kia kabhi kisi sey mohabbat karo gaye?
Ans: ?
Q: Sab sey behtarien dost kon hai?
Ans: ?
"Criticize Me"
You are Allowed to write 1 negative point of my personality..!!
Sent this to your friends and enjoy being Criticized..!!

Reply me 1st..!!
Zyada GUSSA konsi age main ata hai?

1= Bachpan
2= Jawani
3= Burhappa
Q : Sana ne Without any reason train ki Zanjeer kehnch dii But ause koi Fine nahi Hova Kaise ????

Ans : Kyonke Train Station Pe Khari Hoi Thi LOLxx. Funny Answer :)
" FRIENDSHIP TEST "

1- Ek bAt jo kAbi nA kAhi ho?

2- Ek bAt jo mjh me buri ho?

3- Ek bAt jo mjh me Achi ho?

4- Mere sAth Dosti ki wäjä?

RepLy MuST
FRIEND BOOK:
BIRTHEDAY:
PET NAME:
FAV.Colour:
Fav.Song.
Best Freind:
Best Love:
Aim
U Fear
U Love
Reply Must Plz
Wo kon sa badsha ha jo apne maa
k pet me 3 sal tak rha
or jub wo peda howa to us
k 32 k 32 dant nekal chuke the ?
It''s my chelenge 4 u ,
Choose b/w 1.2.3.4.5.6.7
after dat i will tell u k jb log apke couple ko stage pe sath bethey dekhenge to kya comments dengey.
Rply iz must!
1:Agar Muhabat Dokaano Par Bikti To Aap Kitni Baar Kharidty?
2: Phool Songny K Liye Tora Jata Hai Dil Kisliye Tora Jata Hai?
3: Pyar Karny Walo Ko Pata Hota Hai K Anjaam Bora Hoga Phir Wo Pyar Q Krte Hay?

Reply These Q . . .
Is Swal Ka Jawab Do

1 Cheez Hai Jo Agar Khushk Hai To 2 Kilo
Gili Ha To 1 Kilo
or Agar Jal Jaye To 3 Kilo
Batao Kya Cheez Hai.
Its a Challenge.
Reply is must.

Answer : Coconut
Reply of Najam''s Msg !


Rewrite these words in a proper oder..


1. Apricot
2. Lotus
3. Taj Mahal
4. Stool
5. Mercury
6. Pumpkin
7. Barisster
R u Smart EN0UGH??
fill d following...

Q. Which alphabet is a question?
ans.

Q. Which alphabet is fly?
ans.

Which alphabet is a part of face?
ans.

Which alphabet is a tool?
ans.

Which alphabet is a drink?
ans.

Which alphabet is in geometry box?
ans.

Which alphabet is a source of salt?
ans.