Unforgettable thing

Unforgettable thing
Unforgettable things in 2009
1. Person
2. Film
3. Song
4. Incident
5. Place
6. Gift
7. Moment
8. Your last word 4 me in 2009.
Must reply
  

Jun, 10 2010     146 chars (1 sms)     4151 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

99_Dosti
100_Pyar
101_Ehsas
102_Dhoka
103_Nafrat
104_Tym pass.
Question of The Day:

Agar Tum Larki Hoti Aur
Mera Rishta Aata to Tum Kiya Karti.



Send this sms to your Friends & Enjoy Fantastic answers.

Aap ki Khamoshi ko Main Han Samjhon ga!
ANS is:
A quick brown fox jumps over the lazy dog

1:, Eik Din K Leiy P.M Of P@Kistan Bane To Kya Karo Ghy?
Ans:

2:,1 Din K Leiy Jannt Mley To Kis K Sath Selibarit Karna Chaho Ghy ?
Ans:

3:,Dil Aur Demaag Main Mutazad Ho To Kis Ko Mano Ghy ?
Ans:

4:,1 Raat K Leiy Agar Sharab , Shabab Aur Kabab Main Se 1 Ko Chunna Ho To Kis Ko Chuno Ghy?
Ans:

5:,Khud Se B Zeyada Jis Par Barosa Ho Wahi Dhoka De Jaie To Kya Kar Ghy ?
Ans:Reply Me Must.
R u Smart EN0UGH??
fill d following...

Q. Which alphabet is a question?
ans.

Q. Which alphabet is fly?
ans.

Which alphabet is a part of face?
ans.

Which alphabet is a tool?
ans.

Which alphabet is a drink?
ans.

Which alphabet is in geometry box?
ans.

Which alphabet is a source of salt?
ans.
kya aap duniya k sab sey ajeeb jungle k barrey mein jantey hein? yeh aisa jungle hai k jiss mein insaan rehtey hein? batayein!



Yar kya hum nei Pakistan ko kissi jungle sey kam samjha hai, yahan par b "jiss kee lathi uss kee bains" ka mahawra chalta hai aur jungle mein b
Q : Woh Kiya hai Jisay HARAM karar diya gaya hai Lekin humaye peene (drink) ko bhi kaha gaya hai ???


Ans : GUSSA ..
Plz Give Me A Ans:
Aik
——- Larki
——- Par Beath Kar
——-Geet Ga Rahi Thi

In Blanks Main Aik He Tarha Ka Word Fill Karna Ha
Let’s See How Much Intellgent You R
Give Me Ans..
It Is Challenge For You Dear
Q. WHAT DID BANTA SINGH SAY WHEN HE SAW A BANANA PEEL? A. "OH! I AM GOING TO SLIP AGAIN.
woh kya hai k jo siyastdan awam ko, shoha biwi ko, bachey waldain ko aur sarkarni naukar sarkar ko lagatey hein?



"Chooona"
Face Test:
Q # 1:- What do you find on my Face:-
a) Silence?
b) Innocence?
c) Proud?
d) Softness?
Q # 2:- Which 1 is the Most Attractive:-?
a) Eyes?
b) Smile?
c) Lips?
d) Hair?
Q # 3:- What is the 1st Impression that you got from My Face:-
a) Cute?
b) Smart?
c) Attitude?
d) Intelligent?
Reply Must if you are my Friend..?
o kon Sa PHAL hai,
Jiska phela lafz kat dein to ek MULK ka naam aur aakhiri Kat dein to SHEHER aur dono ko kat dein to PARINDAY ka naam ban jata hai.