Is Box Main Kuch Aisa

Is Box Main Kuch Aisa
[ ]


Is Box Main Kuch Aisa Likho K Mujhe GHUSSA Aaye.


[ ]


Is Box Main Kuch Aisa Likho K Mujhe HANSI Aaye.


[ ]


Is Box Main Kuch Aisa Likho K Aapse Milne Ka Dil Karey.
  

Jun, 10 2010     190 chars (2 sms)     4135 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

< Plz Fill It Correctly >

A Gift u Want From Me :

Momentz U Luved Spending Wid ME :

Momentz u Regreted Spending Wid Me:

Timez Wen I Broke Ur HEart:

Am I a True Friend:
Is Swal Ka Jawab Do

1 Cheez Hai Jo Agar Khushk Hai To 2 Kilo
Gili Ha To 1 Kilo
or Agar Jal Jaye To 3 Kilo
Batao Kya Cheez Hai.
Its a Challenge.
Reply is must.

Answer : Coconut
Fill it For me..

Colour For Me:- ?

Nick for me:- ?

Dress for me:- ?

Flower for me:- ?

Advice for me:- ?

Song for me:- ?

Tittel for me:- ?

Gift for me:- ?

Reply Must..
meaning of these dayz!
Sunday=Itwar
Monday=Peer
Tuesday=mangal
Wednesday=budh
Thursday=jumerat
Friday=juma
Saturday=hafta
hahahahahaha!!!!
Q. WHAT IS THE HEIGHT OF LAZINESS? A. A COUPLE ADOPTING A CHILD
Name-
Niknme-
Dob-
City-
Bst Frnd-
Hero-
Heroin-
Dres-
Ambition-
U Luv-
U Hat-
U Trust-
U Fear-
Wrds4me-
Zindagi me 1 aisa moka miley jb dunya k samney kisi se kch khna ho bagair kisi dar ya khof k to aap kis se aur kya khna chahenge???
Rply iz must!
Evaluation msg

1:Apko sbse zyada sms snd krne wale ka nam?

2:Apko apke msgs ka fast reply kon krta hai?

3:Apko preshan dekh k kon zyada preshan hota hy?

4:Apka ideal?

5.Apko gusa ks bat p ata hai?

6.ap k 4bst frnds k nam jin ko ap kabi nhi khona chahtay hon?
1 ___
2 ___
3 ___
4 ___

7:Apky dushman ka nam?

8:im urz?

10:ek khwahish jis k poora hone tk znda rhna chahte hai?

11:chahna acha lgta hai ya chahe jana?

Reply honestly and fast.
Q : Duniya main Sab se Zyada Istemaal hone wali Sawari ka naaam Bataye ???

Ans 9 : LIFT Q : Duniya main Sab se Zyada Istemaal hone wali Sawari ka naaam Bataye ???

Ans 9 : LIFT
Rememberance Day

What 3 Things Come To Your Mind When You Remember Me?

Reply Is Must !
i3 9|\ 3 /|3 i (9" i3 i3
i3 9| 3 \9/ 3 | i9 ,9,)3 ,3,)
9i,,3,i9


edit main jao
or
tamam
3 or 9 ko
mitado. Dekho kia banta hai.
Celebrate
"yaaD" DAY !!

"Woh meri kon c baat hai jo apko meri yaad dilati hai?

Reply me