Is Box Main Kuch Aisa

Is Box Main Kuch Aisa
[ ]


Is Box Main Kuch Aisa Likho K Mujhe GHUSSA Aaye.


[ ]


Is Box Main Kuch Aisa Likho K Mujhe HANSI Aaye.


[ ]


Is Box Main Kuch Aisa Likho K Aapse Milne Ka Dil Karey.
  

Jun, 10 2010     190 chars (2 sms)     4134 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

A Challenge For U 2 Rearrange D Following Words:
Karnemd (Place)
Laebaba (Bird)
Sondelo (Food)
Peoahygrg (Subject)
Rabe (Animal)
R U Genius? Reply Me Must...


Answer:
Karnemd (Place)Denmark
Laebaba (Bird) ABABEAL
Sondelo (Food)noodels
Peoahygrg (Subject)geography
Rabe (Animal)BEAR....
Maths Magic:
Ur Cell Numbers Last Digit X 2 + 5 X 50 + UR Age + 365 & - 615.
The Last 2 Numbers of UR Answer is UR AGE, & !st Number is UR CELL''S LAST NUMBER.
TRY IT.. ITS INTERESTING
Maths Magic
Multiply ur date of Birth with 2
add 840 in answer.
now divide by 2
subtract ur date of birth from answer.
and answer represent ur personality.
Try it. It is True
Plz Tel Me Comedy Answer :

Agr Ap K Pas Auto-Rickshaw Hota
To Ap Us K Pechay Kya Likhtey?
Send It To Al Ur Frndz Nd See Beautiful Replies Bt First Me!
Celebrate

''''Angry'''' day

Wo Meri Kon C Baat Hy Jo Aapko Bht Gussa Dilaati Hy?

Send This SMS 2 Ur Friends 2 Knw..

But Reply Me First..

''''Angry'''' day

Wo Meri Kon C Baat Hy Jo Aapko Bht Gussa Dilaati Hy?

Send This SMS 2 Ur Friends 2 Knw..

But Reply Me First..
What Will Ur Husband say to u "ghoonghat utthaane k baad" at ur wedding night?
pick up any one number,i will tell u later.

1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21

Answers:

1:me joruu ka ghulam ban k rahoonga

3:Uff me kahan phans gaya

5:I cant wait more

7:Betta tension naa lo

9:tumhare kitne boy friends the?

11:U r good but I love someone else

13:Hyeee me mar gaya

15:Ghoonghat waapas daal dega

17:My love for U is infinite

19:Bhootniiiiiiii

21:Tum Mujhe pehle kyuun nhi mili...
Plz Give Me A Ans:
Aik
——- Larki
——- Par Beath Kar
——-Geet Ga Rahi Thi

In Blanks Main Aik He Tarha Ka Word Fill Karna Ha
Let’s See How Much Intellgent You R
Give Me Ans..
It Is Challenge For You Dear
If you were running a race, and you passed the person in 2nd place, what place would you be in now?

The Answer:

You would be in 2nd (not 1st!).

you passed the guy in second place, not first.
in the middle of Sky

Change Y in to I

The double of the first


Whoever answers, shall give me just

ANSWER: KISS
Dimag hai to is word ko tarteeb do..
"LENZATE"
Ye 1 cute cheez ka naam hai.
Its challange 4 u.
Ye naam kam se kam din mai 5 dafa ap lety honge
Reply quickly.
Ye Fill Karo Abhi Plz:

Q1. Agr Aap 1 Din k Liye mere 7 Ghomne Chalty to Kahan?
Ans=

Q2. Agr Aap Hamare Rishte ko Change Kar Sakte to Konsa Rishta Banate?
Ans=

Q3. Agr Aapko Chance Mile Mujhe koi 1 Sentence Kehne Ka to Aap Kya kehty?
Ans=

Q4. Agr Aapko Chance Mile meri koi Cheez Lene ka to Aap Kya Lete?
Ans=

Reply Fast.
agar har dil pyar karta hai to log issey burra kyun samjhatey hein?
Agar pyar mein taqat hoti hai to log izhar sey kyun dartey hein.
Agar pyar k koi mazhab naheen hota to log mehboob ko sirf apna kyun kehtey hein?

Reply Guys.