apna mobile uthao h

apna mobile uthao h

Apna mobile uthao, hamara dil apko kuch batana chahta hai..








































Choro mobile wapas rakh do
erada change ho gya
Phir kabhi...
  

May, 06 2010     206 chars (2 sms)     3286 views       Funny

more Funny SMS Messages

Main ne kaha k pyar mein kuch
b kr sakta hn,
Us ny muskra k kaha hmara is dfa
bijli ka bil tum dna,
<(‘,’)
O MAIN TO AYNWI AYNWI
AYNWI AYNWI LUT GYA.
-//ATtItUdE//-

w H o

i Z

t X t

k I n G

.


.


.



.




.



N d


.




.




I

A m

w H o...=P;->
Sardar : Was thinking .
Sardarni : Kya soch rahe ho?
Sardar : ye START TV walo ko pata kaise chalta hai
Sardarni :Kia?
Sardar : yehi k " Ap dekh Rahy hain STAR PLUS " !
Friend 2 pathan.
Yaar Aaj tumhara mobile bohat baj raha hai kheriyat to hey na.
.
.
Pathan:
O nahin yaara aaj ghalti sey main apni behan ka mobile ley aaya hu


A Smart Lawyer Said:

I Learned Law So Well,
The Day I Graduated
I Sued My College,
Won The Case
And
Got My Tuition Fees
Back ... ;->
Teacher:Ramu,Pani Ke Bina Hum Kaise Marenge...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ramu:Pani Nahi To Hum

Swim Kaise Karenge

Aur Swim Nahi Kiya To Doob Jayenge...!!!


Bohut udas he her shakhs tere jane se,
Ho sake to laut aa kisi bahane se,

Tu lakh khafa sahi magar ik bar to dekh,
Mohalay me Kitna kachra jama hai tere na any se.
Ek Pathan Apnay Betay K Sath Lakriyan Kaatnay

Jangal Gaya. Wapsi Mein Rasta Bhool Gaya.

Pathan Ghussay Se Apne Betay Ko Maarnay Laga

Aur Bola: Kambakht Main To Rasta Bhool Gaya Hun,
Tu To Ghar Ja.
BeTwEeN A 1000
YesTerDayz & A mI||iOn
ToMmOrOwz, TheRe''s
On|y 1 ToDaY....
&
I WuDn''t |eT DiX DaY
PaSs WiDoUt SaYiNg DiX To U...

ThnX For Being Wid Me .... :)
Memon 0r sunao thanda piyo ge ya garam?

Mehman:thanda or garam dono!

Memon:jao shazia ek glass fridge se or ek glass geezr se pani la do... :p ;->

To b a "Good
Professional" Always
Start d Studies Late 4
"Exams"
Bcz
It Teaches How 2
Manage "Time" &
Tackle "Emergencies"

Back Bencherz
Association !! ;->
Raju: Meet my Wife Tina.
Raghu: Oh! I know her.
Raju: How?
Raghu: V were caught sleeping 2gether.
Raju: What d Hell?
Raghu: 10yrs ago, In d History Class... ;->