apna mobile uthao h

apna mobile uthao h

Apna mobile uthao, hamara dil apko kuch batana chahta hai..








































Choro mobile wapas rakh do
erada change ho gya
Phir kabhi...
  

May, 06 2010     206 chars (2 sms)     3278 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher:
ITFAQ Ko Jumle Main Istamal Kro...,



Student:
Mere ABU & AMI
Ke "SHADI" ITFAQ Se Aik He
Din Hvi...... :-D
Height of telling a lie
.
.
.
.
.
.
.
.

a negro takin bath n singing d song " PANI ME JALE MERA GORA BADAN"
Molvi;muje wife k liya
brazier chahiay.


Shopkeeper;size kai hai?

Molvi ;size to maloom nahi, per us k purani brazier se meri 2 topiy ban gai hain.->
Common dialouge after Examz And wedding Night:
" kaisa hua? , Acha hua? , per thora lamba tha
Thora choot gaya, Zara jaldi ho gaya , aata tha per theek se nai hua,"
Robert: Boss, mere teesra baccha hua hai. Kya naam doon?





Ajit: Cha Ling Chu.








Robert: Cha Ling Chu kyoon?









Ajit: oh dear robert, tumhe pata nahi," Duniya ka har teesra bacchaa Chinese hota hai! "-

,,
(''.'')
<((>
2 BANIA SIT IN A COFEE HOUSE.
1ST- JALDI PI, COFEE THANDI HO JAEGI.
2ND- TO KYA?
1ST- BEWAKUF, MENU CARD PADH
HOT COFEE RS.20 & COLD RS.40...
Kanjoosi Ki Zindagi Kia Jeena
Kabhi Humari Terha Bhi Jiya Karo
Roz Mere Sms Parh K Sharam Nahi Aati
Kabhi Khud Bhi Sms Kia Karo...... ;->
Ap ne DIL churaya HUM khamosh rahe,

Ap ne NEEND churai HUM khamosh rahe,

Ap ne HASSI churai HUM khamosh rahe BUT It''s 2 much yaar.

meri CHAPPAL WAPIS KARO.

Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->
After "Engagement" Pepole Askd What U Want?
Sardar Replied: Phansi

After Phansi

Pe0pLe Came 2 Know Sardar Waz Saying

"FIANCEE"
H i g h
H e e l s
W e r e
I n v e n t e d
B y
A
W o m a n
W h o
H a d
B e e n
K i s s e d
O n
T h e
F o r e h e a d .. ;->
I''m so proud of
.... M Y S E L F ....

I finished a
Jigsaw Puzzle
In 6 months

And

The box said
2 - 4 years ... =P =D