apna mobile uthao h

apna mobile uthao h

Apna mobile uthao, hamara dil apko kuch batana chahta hai..








































Choro mobile wapas rakh do
erada change ho gya
Phir kabhi...
  

May, 06 2010     206 chars (2 sms)     3303 views       Funny

more Funny SMS Messages

In PAK Survey Was Done That,
How Many Girls Want To Make Friendship With

Me . .

Survey Report

5 % Says = YES

0 % Says = NO

And . .



95 % says = Hamara Ye sms Parhne Wala Bhai Ijazat Nahi Day Gaa . . . . . . . . ;->

Wife ( Kitchen Se ): Aji Suntay Ho,
Mai Aaj Kal Bohat Khubsorat ho Rahi Hon.


Husband: Tumhain Kese Pata?


Wife: Aaj kal Meri Khubsorti Dekh Kar Rotiyan Bhi Jal Rahi Hain. :-)

What Happens To A
Chartered Accountant

MainMatric Mein
Tha Wo Matric Mein
Thi

Main Inter Mein Tha
Wo Inter Mein Thi

Main C.A Mein Aa Gya
Wo B.A Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Wo MASTER Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Wo PhD Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Us Ne Doctorate Kr Lia

Aaj Us i Shaadi Hy Aur
Main C.A Mein Hi Hoon ... ;->
SANTA: Kal meri biwi kuwe mein gir gayi,

bahut chot lagi usko..bahut chila rahi thi..

BANTA: Ab kaisi hai..??
...
SANTA: Thik hi hogi, kal se kuwe se aawaaz nahi aai.

Before Marriage
Everyone Has A
Hundred Theories
About Raising Children
And No Children

But

After Marriage
They Only Have Children
And No Theories ... ;->
Allama Iqbal Apni GirlFriend Ko Kis Trha Sms Kerte . . .

Ae Jaan-e-Jaan Tere Intizaar Main Aankhain Nam Hyn


Ye Last SMS Hy Kyun K Balance Kam Hy . . . ;->
''A study has proved that all fools use their THUMB while reading a SMS.
Now its 2 late dont try 2 change ur finger! Catch another fool!''
Meri Maut Ke Baad Kasam Hai Tumhe


Meri Kabr Pe Mat Aana.

Kyo Ki.


Kyo Ki.


Maine Suna Hai Tum


Agarbattiyan Churate Ho..
Accounts K Student Ki Gali

Saala Bounced Cheque
Dharti Pe Liability
Paidaishi Bad Debt
Dishonoured Bil
Insolvent Aadmi

Itna Maunga K balnce Sheet Tele Nahi Hogi ;->
Sardar 1:yar yeh joray
kahan bantay hain?


Sardar 2:Aasman par


Pehla:Abay shit yar


Doosra:kia hua?


Pehla:main tou darzi ko
day aata...-'';>
Miyan mithu choori
khaao gey?




Kya kaha nahin...




main bhi kitna bhola
hoon kawway ko miyan
mithu sam jh raha hoon.>
Dedicated to BHAI LOG...

Kbhi Kbhi Mere Dil Me Khayal Ata Hy Agr

Altaf Bhai London NaJate To Kya Hota?

To 9.0 Pe Unka Mazar Hota

Mustafa Kamal mazr k upar over head or nechay under pas bana kar signal free mazar banata

Farooq Sattar Sajada Nashin Hota

Babar Ghauri Wahan Charas Bechta

Wasim Akhtar Jooty Rakhny K Paise Leta

Shoaib Bukhari Langar Ki Degh Bnata

Saleem Shehzad Jeben Kat''ta

Baqi Rabta Commity Qawali Gati... =P ;->