quaid e azam khan ; )

quaid e azam khan ; )


Sardar: tum pathano ne kabhi koi Qabil-e-fakhar kaam bhi kia hai?
Pathan: oye tum ko pata hi nhai hai..
Pakistan men pehla world cup kon laya?
Imran khan,

Pakistan me Atom bomb kon laya?
Dr. Qadeer khan,

World cupT-20 kon laya?
Younus khan
Or to or Pakistan bnanay wla kon tha?


Quaid-e-Azam khan ;-)
  

May, 05 2010     321 chars (3 sms)     3686 views       Funny

more Funny SMS Messages

Life While Doing M.B.B.S

1sr Yr: Yahoo I''m In
Medical College

2nd Yr: Kahan Phans
Gaya? Help Me

3rd Yd: Severe
Migraine, Sumtymz
Pagalpan b

4th Yr: Aah Soon It''ll
b Over

5th Yr: Finaly It''ll b
Over

House Job: I Did It

Job : I Love Myself

W8 a Min !
Sunthing Is Missing


Ohhh !!! Meri
"JAWANI" ;->
Gabbar: Aare o sambha! yeh sms padhnewala insaan hai ki bandar?

Samba: Sarkar agar reply kare toh insaan nahi toh bandar.
''“Nanhy Chor ki kahani”
Page no 1
.
Ek dafa ka zikr he Kisi gaon me ek chor khandan rehta tha un k yahan ek chor paida hoa,pehly wo choti choti choriyan karta tha ,phr daky dalny shuru kiye phr…
.
Page no 2
.
.
Page no 31
.
.
.page no 42
.
.
Page no 55
.
.
Last page
Aur aj who ek mulk ka saddar he.
The End''
Hum ko
gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..

Jany ye
DUSHMANO ne usy kia sikha dia..

Ghar
us ne kya banaya MASJID k samanay..

CHAHAT ne us ki humko NAMAZI bana dia.../
2010.
1 class ka bacha apni Miss se kehta hai.
Mai aap ko kaisa lagta hoon?
Miss: So sweet!
Bacha: To phir mai apne ammi abbu ko aap k ghar kab bhejun.
Miss: Wo kyon?
Bacha: Ta''kay wo hamari baat agay chalayen,
Miss: Ye kya bakwaas hai!

Bacha:
.
Tution parhne k liye..
GREAT NEWS !!!
Call Ufone 2 Ufone & Ufone 2 Other Netwrk FREE @ Rs.3/month ...
Just Type
"UFONE MERE ABBAY KA HAI"
& Send it to 420 !!
Ek Sardar 2 A Man :
Yaar Musibat K Waqt
Gadhey Ko Bhi Baap
Banana Parta Hy ...

Man :
Wah Yaar Bari
Himmat Hy
Jo Teri Amma Maan
Bhi Jati Hy ... ;->
Taliban:Hm Buht Jald Karachi Arhe Hen

MQM: Aslaha Le Lo

Awam: Rashan Le Kar Rakh Lo

Pathan: Istaqbal Karo,

Memon: BURQAY KHARID LO BAD ME RATE BARH JAINGE.


Wife: You always carry my photo in your handbag to the office. Why?
Darling : When there is a problem, no matter how impossible, I look at your picture and the problem disappears.

Wife: You see, how miraculous and powerful I am for you?
Darling : Yes, I see your picture and say to myself, “What other problem Can there be greater than this one?
Ek PATHAN 500 ka naQli note le kr ek DUKAAN DAAR k pass gaya..

aur kaha k "SURF" de do...

DUKAAN DAAR ne kaha :
is note pr to QUAID-E-AZAM ki "TOPI" hi nhi hai..

PATHAN ne kaha: Topi DHULNAY gai hui hai isiliye to "SURF" mang raha hoon... ;->
Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->
An old couple is on a walk, when a pigeon flies by and relieves himself on the woman''s head.
"Yech!" says the woman. "Get some toilet paper."

"What for? He must be half-a-mile away by now."