quaid e azam khan ; )

quaid e azam khan ; )


Sardar: tum pathano ne kabhi koi Qabil-e-fakhar kaam bhi kia hai?
Pathan: oye tum ko pata hi nhai hai..
Pakistan men pehla world cup kon laya?
Imran khan,

Pakistan me Atom bomb kon laya?
Dr. Qadeer khan,

World cupT-20 kon laya?
Younus khan
Or to or Pakistan bnanay wla kon tha?


Quaid-e-Azam khan ;-)
  

May, 05 2010     321 chars (3 sms)     3678 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan k ghar mein Billi thi,
Pathan tang aa kar usey kahin door chhor aaya par jab ghar aaya to Billi pehle se hi pohunchi huwi thi.

Pathan phir kahin door chhor aaya Billi phir se ghar pohunch gayi,

Pathan gussey mein usey boht door chhorne gaya aur wahan se wife ko call ki: Billi ghar pohunchi ?

Wife:Haan.

Pathan:Us kameeni se bol k mujhe yahan se lejaye Qk ab mein raasta bhool gaya hun.


Four guys
1 from Harward:
1 Oxford
1 Texas
&
a Sardar from Pujab university

1 common question:
What is the fastest thing in world?

Oxford:Light
Harvard:Thought
Texas:Blink of an eye
Sardar:It’s loose motions,
because last night I was lying in my bed
& before I could blink,think or turn on the lights,
it was over!
?3 SaaL K Bachay Ne Pyar Ki Definition Bataai:
?
?
Pyar ??
Pamper Mei Huwe SuSu Ki Tarha Hota Hy.
Jb Ho Jata Hy To Kisi Ko Nazar Nhi Aata,
Bus Khud Ko Hi FeeL Hota Hy..:-
Ager Duniya Ko Kuch Kar Ke Dekhna HAi Tu Sunooo Meri Baat ...... Hathi Ke Upar Ulta Khara Ho KAr Photo Khihwao ab Photo Ko Ulta KAr Ke Duniya Ko Dikhayooo ...
Smething 4 A True Friend:
A Good FRIEND Will Cum N Bail U Out If U R In JAIL!!!
A True Friend

Cant.??
B''coz
He Is Sittin NXT To U Sayin:
Dude.. Fasss Gaye Yaar
A man will pay $2 for a $1 item he needs.

*A woman will pay $1 for a $2 item that she doesn''t need.*
Want To Make $$$$$ Wid Ur Computer . . . ? ? ?
















No Risk . . .











Really











U Just Have To















Press ''''SHIFT + 4'''' Five Times In A Row . . . . ;->
Kitne Pyar Se Likha Tha Sahil Pe Tera Naam,,,

*.*pappU*.*

Na Jane Kis ZALIM Ne GUTKAY
Ki Pichkari Maar k Laal Kar Diya... ;->
Kanjoos k ghar Mehmaan aaey huay thy:

Kanjoos: Thanda peo ge ya Garam?
Mehman: Thanda.

Kanjoos: Rooh Afza ya Pepsi?
Mehmaan: Pepsi

Kanjoos: Bottle mein peo gay ya glass me?
Mehmaan: Glass me.

Kanjoos: Saada glass ma ya design wala?
Mehmaan: Design wala.

Kanjoos: Lines wala ya flowers wala.
Mehman: Flowers wala.

Kanjoos: Gulaab wala ya chambeli wala.
Mehman: Chambeli wala.

Kanjoos: Sorry Yaar! Hamaray ghar me aisa glass nahi hay.
Experiencd Man Says:

"The Real Problem Doesnt

Start Whn Boy Starts Luking At A Girl.


It Begins,

Whn She Turns

&

Looks Back At D Guy
AgAr AapKo ZAmEEn sE 1OO Rupee MiLAin tou kAbhi Bhi ApNi NeeyAt kO khArAb mAt KijiyE,

BALkE Un PAison sE kiSi QAreEbi DukAn sE MErE NuMbEr pAr
''EASY LOAD'' kArwAdAiN..

ALLAH AppKo 200 Or degA . . . =P ;->
5 frogs r sitting on a log.
4 decide 2 jump off.
How many r left? ?
?
?
?
?
Still 5 left..

Moral:
There''s a lot of difference b/w deciding n doing. (: