quaid e azam khan ; )

quaid e azam khan ; )


Sardar: tum pathano ne kabhi koi Qabil-e-fakhar kaam bhi kia hai?
Pathan: oye tum ko pata hi nhai hai..
Pakistan men pehla world cup kon laya?
Imran khan,

Pakistan me Atom bomb kon laya?
Dr. Qadeer khan,

World cupT-20 kon laya?
Younus khan
Or to or Pakistan bnanay wla kon tha?


Quaid-e-Azam khan ;-)
  

May, 05 2010     321 chars (3 sms)     3685 views       Funny

more Funny SMS Messages

One Day Teeth and Tongue were in Conversation..


Teeth Said:
"If I just press u a little, you will get cut"


Tongue Replied:
"If I misuse one word against someone, all ur 32 will come out of the mouth... =P ;->
Ek Bus Conductor Ki Shaadi Ho Rahi Thi.


Woh Stage pe Sofay Per Betha Hua, Apni Dulhan Se Bola:




Zara Idhar Ho Kar Betho Baaji! Ye 3 ki Seat Hai. :-) :-) :-)
why i hate C.I.D :(

An Example:
LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ..
Ek hi colour ka dress pehn kr hum sb lgte they kitne ache

School lgta tha poultry farm
Aur hum sb murghi k bachay

Mjhko smjh na aya aj tak teacher ka ye funda..

Humein bana deti thi murgha or khud copy pe deti thi anda..
The most important thing you fixed Was on your day of leisure
When you fixed your eyes on me That day I"ll always treasure
I love you
** Happy Anniversary ***


Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:


1 Larkay Ne Aankh Maari.


Pathan: Tujhe Sharam Nahi Aati Mujhe Aankh Martay Ho.

Larka: Maine Tujhe Nahi, Teri Biwi Ko Maari Hai.

Pathan: Sorry Yaar! Maine Tujhe Ghalat Samjha. :-)

Baray he afsos ki baat hy
Pora din guzar gaya mgr
Jitna afsos mjhy Aj hua hy
Main bs bata nhi skta
Aapny MUJHY WISH TK NHI KIA!
AAJ


"SMART"people day tha:-(
Long Time ago people who sacrificed thr Love, Youth, Beauty,Friends, Family,Laughter & Happiness
were called "MALANG".




Now,
They r called
"ENGINEERS"
Main B Mulk Ka Naam Roshan
Krna Chata Tha "Pappu"


Magar Load Shaiding Ki
Waja Se Kr Na Saka...=P;->
Always try 2 send nice msg,Bcoz jab teri saanse rukegi to,Log kehenge saala harami tha,Per sms achay bhejtatha...!!! ;-) "Just jokeing"Bt i m serious
Sardar was driving a
jeep in a jungle...

Tourist: How do you
escape if a Lion Comes
now?

Sardar:Give the
indicator right and turn
left !
ROz naya kapde penkar meri rhe gurzar se gurzar jati ho
.
.
.
Wah wAh
.
.
.
ROz naya kapde penkar meri rhe gurzar se gurzar jati ho,
Meri jaan sach sach batao ye kapde kaha se churati ho.