quaid e azam khan ; )

quaid e azam khan ; )


Sardar: tum pathano ne kabhi koi Qabil-e-fakhar kaam bhi kia hai?
Pathan: oye tum ko pata hi nhai hai..
Pakistan men pehla world cup kon laya?
Imran khan,

Pakistan me Atom bomb kon laya?
Dr. Qadeer khan,

World cupT-20 kon laya?
Younus khan
Or to or Pakistan bnanay wla kon tha?


Quaid-e-Azam khan ;-)
  

May, 05 2010     321 chars (3 sms)     3671 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mujhe 2 chizain bohat tang karti hain ...

1, Aap ki yaad
Jo buhot aati hay..

2, LIGHT jo buhat jati hay..

Dunya Chaand pr jane k liye Be-taab hy
Hum Khush-naseeb hyn k Zameen pr rehty huey Chaand pr hyn

Ye PAKISTAN nhi
CHAAND ka tukra hy

Aur Chaand pr na Light hoti hy,
na Paani, na Gas,
na Aata, na Cheeni,
So plz no tension,
Enjoy your life on Moon ... ;->
I May Walk Slowly..

But...I Never Walk Backwards...

-Abraham Lincoln










I Don''t Need To Walk..Bcoz...

I Have Bike..

HumAyuN
Hi! Need one gal 2 marry... Age no bar, Color no bar, height no bar, caste no bar, but gal''s father must have his own bar... CHEERS
Q. Wh8''s the difference between Mechanical Engineers & Civil Engineers ... ?


A. Mechanical Engineers Build Weapons, Civil Engineers Build Targets ... ;->
Sardar: Whats My Mobile Bill?

Call Centre Girl: Sir, Dial 123 To Know Ur Current Bill Status

Sardar: Not Current Bill, I Asked Mobile Bill
Boy Frnd,Girl Frnd Sim Conection K Hisab Se

Jazz B/F:Hello Darling
Lrki:Or Sunao

U.Föne B/F:Kia Tmhre Dil Me,Me Hun
Lrki:Tum Hi To Ho

Zong B/F:Tmhe Chand Kahun Phul Kahun
Lrki:Sub Keh Do
Tlnr B/F:Kya Hr Lrki Bewfa Hy
Lrki:Yhi Hy Dhun Sb Ki

Warid B/F Tmne Acha Nhi Kra.
Lrki:Dekha Kya Hota Hy When U Zem It.
In foreign Daughter:

Dad, I got married yesterday evening. I forgot to inform u.

Daddy: Its ok my child. But next time U shud invite me :-D
Please ap apna ghar achi tarha check karen

Kyun ke
Kal TV pe ASIF ZARDARI keh rahy thy ke
..
.
.
.
.
.
.
.
kehar ghra se BHUTTO nikle ga
Agar mein president ban jayoon to kya ho?


Zardari mujh par qatlana hamla karwa dey kyun k mera pehla order ho ga

"Tamam judge bahal kiye jayein aur har corrupted sey wasooli kar k raqam Pakistan par lagai jaye"


Mehnat Se Aap Sab Kuch
Hasil Ker Sakty Hyn ... !!!


Izzat ,

Shohrat ,

Daulat




Aur Haan ...




Aata
Cheeni Bhi ... =P ;->
What’s the diff between Dava & Daru?
Dava is like girlfriend,
that comes with expiry date and Daru is like wife,
Jitni purani hogi utna sir chad ke bolegi.