quaid e azam khan ; )

quaid e azam khan ; )


Sardar: tum pathano ne kabhi koi Qabil-e-fakhar kaam bhi kia hai?
Pathan: oye tum ko pata hi nhai hai..
Pakistan men pehla world cup kon laya?
Imran khan,

Pakistan me Atom bomb kon laya?
Dr. Qadeer khan,

World cupT-20 kon laya?
Younus khan
Or to or Pakistan bnanay wla kon tha?


Quaid-e-Azam khan ;-)
  

May, 05 2010     321 chars (3 sms)     3669 views       Funny

more Funny SMS Messages

Baray he afsos ki baat hy
Pora din guzar gaya mgr
Jitna afsos mjhy Aj hua hy
Main bs bata nhi skta
Aapny MUJHY WISH TK NHI KIA!
AAJ


"SMART"people day tha:-(
Aata





ghee





shaker





chawal





k bad pakistan mein MSG ka buharan. . . .
Wen Does A Frnd Bcum A Best Frnd????






Ans : Wen A Dialogue : I Care 4 U
Converts Into

Abey Oye!!

I’ll Kill U If U Don’t Care 4 Me ..!!
Air Hostes 2 Lalu:- Sir, are you vegetarian or non-vegetarian?

Lalu:- I am INDIAN!

Air Hostes:- No sir! Are you shakahari or masahari?

Lalu:- Na re sasuri,, I am BIHARI!!.. ;->


Dil main he mere Dard-e-bhutto

“Dard-e-bhutto”
“Dard-e-bhutto”
Wo hasina wo nilam pari,,
hui thi wo election main khari,,
na jane kahan se goli chal pari,,
hamare lia ho gayi mushkil khari,,
Dil main hay mere
“”Dard-e-Bhutto”"
“”Dard-e-Bhutto”"

ha koi muqabla karne wala
''Asi Pagl twady pichy,

Tusi Pagl kise Hor pichy,

Agon ''O'' Pagl kise Hor Pichy,

''O'' V pagl Kise Hor Pichy,

HaHaHa.....!

Sary Pagal aggay Pichy....! :-P ;-)''
2days 4cast...

it will b cloudy if u frown...
clear if ur happy...
sunny if u smile..
stormy if u sing....
Dulha Apni Nai naveli Dulhan ka ghunghat uthatay hoye

" darling meri doo hi kamzoriyaan hain aik aurat or dosri mardana kamzori "
karachi mein itni mehngai

bad-amni

aur

hangama-aarai
k bawajood

agar aap
pur-sukoon aur
pur-aman KARACHI dekhna chahtay hain
to

.

.

.

PTV Lagain.


Happy Summer season

With great Offers

Mota Mota Machar

Lots of Makhiaan

And

Long Time Load Shading

Enjoy it and Keep smiling


CHAIN MSG

Baraey Meherbani Es Msg
Ko Itna Fwd Karain K
.
.
Mere Bhai Tak Pohanch Jaey
.
.
.
.
"Oye Ammi Keh Rahi Hain Salan
K Sath 2 Naan Bhi Lay Aana" ;)
I wish u lov,i wish u joy,May u hav a baby boy.Wen his hair begin to curl,May u hav a baby girl,Wen she begin to wear pins,May ALLAH giv u twins.Wen they reach d age of four,May u hav many more..U DONT WORK ON ANY SCHEME..May u hav a Cricket Team...AMEEN