quaid e azam khan ; )

quaid e azam khan ; )


Sardar: tum pathano ne kabhi koi Qabil-e-fakhar kaam bhi kia hai?
Pathan: oye tum ko pata hi nhai hai..
Pakistan men pehla world cup kon laya?
Imran khan,

Pakistan me Atom bomb kon laya?
Dr. Qadeer khan,

World cupT-20 kon laya?
Younus khan
Or to or Pakistan bnanay wla kon tha?


Quaid-e-Azam khan ;-)
  

May, 05 2010     321 chars (3 sms)     3695 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mosafir taxi driver se: yar morr aahista kata karo dar lagta hai..
Taxi Driver: Sahab is mein darne ki kiya bat hai ap bhi meri tarhan morr per ankhan band kar liya karain..
Science Teachr: GIRLS Can U

Tel Me Wer Is Ur Heart Exactly?

All GIRLS Shouted Loudly,

Hamara Dil To "hAmmY" K Pas He
Mam.!
..Silly GIRLS..!
''Jaise TSUNAMI ko SAMAJH NA musquil hai,CYCLONE ko DEKH NA musquil hai,BHOOKAMP mein REHNA musquil hai,............ LAGTA hai waise hi AAP KA EK SMS paana musquil haii............''

Revised Version of
TRUTH IS THE BEST POLICY

Once again the woodcutter was going with his wife near the canal. His wife fell in canal. He started crying. Angel came & asked him. He told about wife. Angel went in canal and brought "Katrina Kaif". Woodcutter said yes. Angel became angry.
Woodcutter said, if I refused u should have brought "Shilpa Sheti" and then my wife. I m a poor man. I can''t afford all 3... =P ;->
Pathan Mobile Company Mein Job K Liye Interview Dene Geya Pehly hi Sawal Ka Jawab Dene Par Usy Maar Kar Bhaga diya Geya Sawal Tha . . . . . Sub se Mashoor Network Kon sa Ha? Pathan: Cartoon Network HAhahahaahahahahahaahahahaahahahahahaahahahahahaahahahahahahaha
A good friend will bail you out of jail, but a best friend will be sitting next to you saying,

"damn v screwed it up but that was fun!"
Ek kanjoos k ghar aag lag gai
Wo apne ghar ko bacha na saka
.
.
.
Kyun k wo sari raat fire brigade walo ko....
.
.
.
?
?
Miss call hi karta raha ..!!
''hi makhe how are you sta pa sata suban
dar baghrat ya che ma ta phone no ka''


A ThermoMeter is n0t the 0nly thing
that gets a “DEGREE” without having a “BRAIN”…! :p

A silent msg f0r all studnts;-)
Pati : Wht''s Hypnotism ?

Patni : Kisi Ko,
Apne Vash Me Kar Ke,
Uss Se Mann Chaha Kam Krwana..

Pati : Arey Nahi,
Use Toh Shadi Kehte Hein
A man said to his wife one day, 'I don't know how you can be so stupid and so beautiful all at the same time.
'The wife responded, 'Allow me to explain.
God made me beautiful so you would be attracted to me;
God made me stupid so I would be attracted to you !
''Khud ko kr kanjoos itna
k har SmS bhejny sy pehly
.
Service center waly call kr k khud poochen
.
Paa g
Pakki gall a
Bhejna ay
k sending fail kariye.:-/