Pressure On Brain Is Inversely Proportional

Pressure On Brain Is Inversely Proportional
Pressure On Brain Is Inversely Proportional To The Number Of Days Left For Exams

Keeping The Syllabus Constant

Zubaida Apa’s 1st Law Of Tension
  

Mar, 25 2014     145 chars (1 sms)     4613 views       Exam

more Exam SMS Messages

itni shidat se maine pass hone ki koshish ki hay


k har teacher nay mujhay marks dene ki sazish ki hay


yeh exam bhi apni filmo ki tarha hotay hain



end mai sab kuch acha ho jata hai


HAPPY
.......ENDINGS
Students While Studying For Exams

-Books n Notes Open


-Highlighting Sentences



-Pen In Mouth


-Blank Page




-Eating Drinking



-Turning Pages




-Readin ''Headings''


-Thinkin About Where To Start From

&



Texting Friends
Oye Kitna Hua? Mujhy Bht Tension Ho Rahi Hy
Plz Pray For Me =P ;)
3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.

2nd: Main bhi!

3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
While choosing a book,

1month B4 exam
We refer to
"Foreign Authors"

10 days B4 exam
"Local Author"

&

On Da day ov exam
V r da ''Authors''! =P
KG vs UNI*
*k.G=pencil,rubber, sharpener, scale.......
*UNI:Ek balpen wo b frnds se cheena hua:-)
...
*k.G: class me enter h0ny se phly Ma'am may i come....
*UNI:bina btae he mobile kan se lga k cls se bhr:-P
*k.g: bag me hr sbjct ki buk & copy.....
*UNI: yar aik paper to phar k dae :-D
*K.G: clas tst me star.....
*UNI:Full mOOn hi naseeb h0ta hy yar

|?| Exam Anthem|?|

Hum Honge Kamyab, Hum Honge All Pass Ek Din,
Hoho... Likhte He Bakwas,
Fir B He Vishwas, Result Hoga Jhakas,
Hum Honge All Pass
Ek Din.
My Nights r going SleepLess,
My Days r going UseLes,
I hv becom SpeachLess,
So,
I asked My Heart;
is it Love?
Heart replied

"Na Putr Paper a gaye ne.."
If In Exam U Have One Of Question About Me
Then How Will U Define Me In Some Words ?
Ur Answer Shud Be Based On Truth, Reply Me Now
lamha lamha waqt guzar jaye ga
kuch hi dino main tera result aa jaye ga..
dua ker ley .
.
.
..
.
tu koi amir khan nahi jo



all is well keh kr top kr jaye ga...:P
dedicate to all students..
Wo Murr Murr ke hume Dekh raithay thay or hum Unhain




Wo Murr Murr ke hume Dekh Raithay thay or hum Unhain




Q ke Exam me na unhain kuch ata tha aur Na Hume
Khusra Math Ke Paper
Mein Dance Kar Raha Tha.
Examiner: Ye Kya Kar Rehay Ho?
Khusra: Meray Teacher Ne Kaha
Tha Math Mein Her Step Ke Number
Hotay Hain…
Yahoooooo... ....!
.
Exams ki $aari taiyaari ho gayi
.
('';'')
.
.
.
Pen
pencil
scale
eraser

sab taiyar hai

AB BUS..
padhna baki hai