Pressure On Brain Is Inversely Proportional

Pressure On Brain Is Inversely Proportional
Pressure On Brain Is Inversely Proportional To The Number Of Days Left For Exams

Keeping The Syllabus Constant

Zubaida Apa’s 1st Law Of Tension
  

Mar, 25 2014     145 chars (1 sms)     4643 views       Exam

more Exam SMS Messages

~SUNO~ Aisa nhi krty "Jb paper aata hi na ho to ink zaya nhi krty"
~SUNO~ Jb nakal ka chance ho
to phir prha nhi krty"

~SUNO jb dost laaik ho apna,
to booti laya nhi krty.

Suno examinr ko galiyaan dete hen,
sir pe charhaya nhi krty.

Suno yahaan ka system ulta hy,
jo gues me hun swal wo aya nhi krty.

Suno ye boht hassaas ghari hoti hy,
dost ko paper me azmaya nhi krty.

~SUNO~ jb paper ata ho,
kisi ko dikhaya nhi krty...
Class Rooms R Like Train

1st 2 Bench R Executive Coaches

Reserved For VIP

Middle 2 R General Compartment

N Last 2 R Sleeper Class. . !!
Exams are like girl friends
- difficult 2 understand
- too many questions
- more explanations are needed
And results are most of the time failure...
ALLAH ka diya sab kuch he :-
Books he
Notes he
Time he
aur hausla to itna he ke…
jb chahe padh ke TOP kr sakte he,
bus 1 hi bat ki kami he,.
.
.
.
“MOOD” Sala bnta hi ni..
Todays Students Thinking

Thousands Of Yesterdays Are Gone..

Millions Of Tomorrows Will Come..

But Still A Hope Is Alove..

Kal Se Pakka Parhenge
Student Problem

Kuch Badli Hui Taqdir Nazar Ati Hai

Yadon Ki 1 Zanjir Nazar Ati Hai

Parhen B To Kia Parhen

Har Page Pe Bachiön Ki Tasvir Nazar Ati Hai!
Behind every successful student,
there is one Girl feirnd..
But wht about a failed student..??
....
...
..
.
.
.
?
??
???

A Beautiful Teacher..!!
tney bharam tootey they ik aur bharam toot gya,






ussee subject pas huwa jis ka paper mujh sey chooot gya
If In Exam U Have One Of Question About Me
Then How Will U Define Me In Some Words ?
Ur Answer Shud Be Based On Truth, Reply Me Now
Tamam stuDntz sy appeaL hy k wo apny apny result sy phly
GHAR Ki sB chaplz , jharu nd waiper chupa dyn.
A msg 4rm



''SSF''






''SAVE STUDENTS FEDERATION'' ;->
lamha lamha waqt guzar jaye ga
kuch hi dino main tera result aa jaye ga..
dua ker ley .
.
.
..
.
tu koi amir khan nahi jo



all is well keh kr top kr jaye ga...:P
dedicate to all students..
exams are the part of our daily routine life,







so ghabraney kee baat naheen jo kam aaj naheen huwa kal sahee