Pressure On Brain Is Inversely Proportional

Pressure On Brain Is Inversely Proportional
Pressure On Brain Is Inversely Proportional To The Number Of Days Left For Exams

Keeping The Syllabus Constant

Zubaida Apa’s 1st Law Of Tension
  

Mar, 25 2014     145 chars (1 sms)     4610 views       Exam

more Exam SMS Messages

Students While Studying For Exams

-Books n Notes Open


-Highlighting Sentences



-Pen In Mouth


-Blank Page




-Eating Drinking



-Turning Pages




-Readin ''Headings''


-Thinkin About Where To Start From

&



Texting Friends
Oye Kitna Hua? Mujhy Bht Tension Ho Rahi Hy
Plz Pray For Me =P ;)
Beauty

Freshness

Dreams

Truth

Imagination

Feeling

Faith

Trust


This Shud Be The Beginning Of The New Semester :->
Kash koi “exam result” ka insurance kara deta,
Toh har exam ka pehle premium bharwa dete,
Pass hote toh thik hai,
Varna insurance claim karva lete…
Guzray howey Exaams ko Yaad na karna..!!

Answer sheet main jo likha hai uski Faryad na krna,

Jo Hoga wo to Hoga..!!

Uski Fikar main Apney HOlidays barBaad Na Karna:)
Of course I am not going to cheat on the exam tomorrow,
I am simply going to study during it !!
Aeroplane
Wright Brothrs

Cycle
Macmillan

Telephone
Graham Bell

Telescope
Galileo

Exams











Saale Ko Dhundo Re, Pakad K Marenge
Lets Play A GAME..

Its Very Interesting..

Ready?

3

2

1


START..

Kia Start?

Kameenay Parh Lay
Her Waqt Khelne Ki Pari Rehti Hai.

Exams Horahe Hain
Exams k ek din pehle mujhe hosh aya

socha meine bohot or cheating karne ka plan banaya

bathroom me kardi meine cheating ki setting

or ab bus karni thi mujhe bathroom jane ki acting

Exam paper dekh k meri ankhon k aage andhera chaya

kia bataon ''JAn|x'' paper tha physics or mei chemistry le aya... ;->
~ MY SECRET OF SUCCESS ~

1: Kabhi top na karo verna log tum se jallney laggen gen.

2: Humesha late class mein jao is tarah har teacher tumhein yaad rakhe ga.

3: Agar cheating ka chance ho to kabhi parh kar na jao.

4: Ziyada parhney se time zaya hota hai aur time zaya karna gunah hai.

5: Kabhi viva na do Kyun Ke beizzati ke Do(2) number se izzat ke Zero(0) ache.

~BEST OF LUCk~ ~~
classic example for students of different age
groups :-

1st to 3 rd stndard- hey I studied everything
for exam...
......
4th to 6th std- Hey that Question was very
hard so I dint read that..

6th to 10th std- hey read only important
questions...

10 th to 11 th std- abe 4 chapters r enough....

12 th- saale whch exam is 2day...

Engineering/medical students - Oh ! exam aaj tha ....
Kamino bataya kyon nahi ..??
What is Éduçati0n ?

Educati0n is an 0raganised system thr0ugh whch we waste 0ne half 0f our life t0 learn h0w 2 waste the remaning half 0f 0ur life.
Students K Dard University Kya Jane
Colleg K Riwaj Parent Kya Jane
Hoti Kitni Taqlif 1 Paper Likhne Me
Wo Paper Check Karne Wala Kya Jane...