Teacher : kisi aisi jgha ka name

Teacher : kisi aisi jgha ka name
Teacher : kisi aisi jgha ka name
btao jha bht sary log ho phir b ap
akely feel karty ho..
.
.
. .
Student : examination hall .
(‘.’)
Alone
_/ \_ .....students rock teacher shoc
  

Jan, 06 2014     176 chars (2 sms)     4462 views       Exam

more Exam SMS Messages

What’s Fear ?

Fear Is The Deep Wrencthing Feeling In Your Stomach

When Pages Of Ur Book Still Smell New

&

Just Few Hours Left For Ur Examz ;->
Exams k ek din pehle mujhe hosh aya

socha meine bohot or cheating karne ka plan banaya

bathroom me kardi meine cheating ki setting

or ab bus karni thi mujhe bathroom jane ki acting

Exam paper dekh k meri ankhon k aage andhera chaya

kia bataon ''JAn|x'' paper tha physics or mei chemistry le aya... ;->
Class Rooms R Like Train

1st 2 Bench R Executive Coaches

Reserved For VIP

Middle 2 R General Compartment

N Last 2 R Sleeper Class. . !!
While choosing a book,

1month B4 exam
We refer to
"Foreign Authors"

10 days B4 exam
"Local Author"

&

On Da day ov exam
V r da ''Authors''! =P
Har Sawal Se Dat Kar Ladna,
Fekne Me Kami Mat Karna,
Mouka Mila To Peche Bhi Dekhna,
Aur Ek Baath Yaad Rakhna,
Aage Wala Ka Paper Apna Samajhna
Tips to be Successful in exams,
1-khud aitmadi k saath paper attempt karein
2-koshish kar k baat apney ilfaz mein byan karein
3-ghup marein aisee jo haqeeqat ko touch kar k jaati ho.




In the whole tumharey bus kee baat naheen, so keep on enjoying cheating
Kash koi “exam result” ka insurance kara deta,
Toh har exam ka pehle premium bharwa dete,
Pass hote toh thik hai,
Varna insurance claim karva lete…
My Nights r going SleepLess,
My Days r going UseLes,
I hv becom SpeachLess,
So,
I asked My Heart;
is it Love?
Heart replied

"Na Putr Paper a gaye ne.."
Lets Play A GAME..

Its Very Interesting..

Ready?

3

2

1


START..

Kia Start?

Kameenay Parh Lay
Her Waqt Khelne Ki Pari Rehti Hai.

Exams Horahe Hain
Cricket T20 aur ipl ki waja se improve hva hai...

hame b apna Examination system improve karnay k liye exams me ye step lene Chahiye:-

1-Har paper 1.5 ghanty or 50 number ka hona chahiya.

2-Har 30 mint ka bad mashwre k lye break hona chahiye.

3-Hame 1 free hit den jis me student apni marzi k 1 sawal ka apni marzi ka jawab de.

4-pehle 20 mint ka power play jis me examinerhall se bahar rahe.

5-Agr kisi sawal ka Ans ghalat ho to review ka option hona chahiya ta k student book se confrm kr le...
Cheating in exams is the best exercise
for your reflexes,
your eyes roll to see the answer sheet of your seatmate!
Your ears become sensitive,
even to the softest whispers to get what your
seatmate says!
Your neck stretches either ways to
search for clues!
Your hand copies the answer
faster than ever!
Your feet kicks the chair of
your classmate to let him/her know
that you want to copy!
It''s the best way to make urself healthy,
so ROCK ON Yoo CHEATERS!;-)
NEW Xam Pattern::

General Students ::Ans All The Ques..

OBC :: Ans Any Ques....


SC :: Just Read All Ques

ST :: Thanx For Cuming To Exams...