Teacher : kisi aisi jgha ka name

Teacher : kisi aisi jgha ka name
Teacher : kisi aisi jgha ka name
btao jha bht sary log ho phir b ap
akely feel karty ho..
.
.
. .
Student : examination hall .
(‘.’)
Alone
_/ \_ .....students rock teacher shoc
  

Jan, 06 2014     176 chars (2 sms)     4459 views       Exam

more Exam SMS Messages

Yeh student ki pehchan hai.
Hath mein cigret mun me pan hai.
Mashoor ye shetan hai.
Yeh student ki pehchan hai.

Parhna isay ata nhi,
Class me kabi jata nai,
Canteen iski jan hai,
Yeh student ki pehchan hai.

Jalso me sab se agay hai,
Naaro me sab se agay hai,
Imtehan me naqal iski aan hai,
Yeh student ki pehchan hai.

Larkio k pichay para hai,
Jo larki ghusa ho jaye zara,
Tab yeh uska banta bhai jan hai,
Yeh student ki pehchan hai
Genius Is A Person Who Can Do In 1 Day

What Any Fool Can Do In 100 Days

Just As

We Complete Sylabus In A Day B4 Exam,

While D Faculty Take 1 Year
To accomplish great things,
We must not only act,
But also dream,
Not only plan but also believe,
Best wishes for your exam
Long Back,
People Who Sacrificd Their Sleep,
Food, Laughter N Forgot

Their Family Were Calld Saints.
Bt Now They R Called

"Students" :-)
~SUNO~ Aisa nhi krty "Jb paper aata hi na ho to ink zaya nhi krty"
~SUNO~ Jb nakal ka chance ho
to phir prha nhi krty"

~SUNO jb dost laaik ho apna,
to booti laya nhi krty.

Suno examinr ko galiyaan dete hen,
sir pe charhaya nhi krty.

Suno yahaan ka system ulta hy,
jo gues me hun swal wo aya nhi krty.

Suno ye boht hassaas ghari hoti hy,
dost ko paper me azmaya nhi krty.

~SUNO~ jb paper ata ho,
kisi ko dikhaya nhi krty...
jab b paper attempt kar k uthney lago to dua manga karo k

"Ya Allah jis k pass mera paper jaye uss kee biwi maekey gaye ho, uss k bachey bahar khailney ghaye hon aur ussey checking k waqt koi bill wasool na ho"
Ameen
Teacher : kisi aisi jgha ka name
btao jha bht sary log ho phir b ap
akely feel karty ho..
.
.
. .
Student : examination hall .
(‘.’)
Alone
_/ \_ .....students rock teacher shoc
Life While Doing MBBS 1st YEAR: YAHOO I AM IN MEDICAL COLLEGE. 2nd YEAR: KAHAN PHANS GAYE ? HELP ME! 3rd YEAR: EVER MIGRAINE, SOME TIMES PAGALPAN BHI. 4th YEAR: AAH! SOON IT WILL BE OVER. 5th YEAR: FINALLY IT WILL BE OVER. HOUSE JOB: I DID IT! JOB: I LOVE MYSELF! WAIT A MINT! [...]
issi waja sey koi boht khass ho gya,
issi waja sey koi boht khass ho gya,




cheating karwaney sey wo fail aur pappoo pass ho gya
Cheating in exams is the best exercise
for your reflexes,
your eyes roll to see the answer sheet of your seatmate!
Your ears become sensitive,
even to the softest whispers to get what your
seatmate says!
Your neck stretches either ways to
search for clues!
Your hand copies the answer
faster than ever!
Your feet kicks the chair of
your classmate to let him/her know
that you want to copy!
It''s the best way to make urself healthy,
so ROCK ON Yoo CHEATERS!;-)
Kash koi “exam result” ka insurance kara deta,
Toh har exam ka pehle premium bharwa dete,
Pass hote toh thik hai,
Varna insurance claim karva lete…
Students K Dard University Kya Jane
Colleg K Riwaj Parent Kya Jane
Hoti Kitni Taqlif 1 Paper Likhne Me
Wo Paper Check Karne Wala Kya Jane...