De k bosa mujhe

De k bosa mujhe

De k bosa mujhe woh wasal men kehte hen....... "MEER"

Sach bta dil men tere aur b armaan hen k bsss?
  

Sep, 07 2013     103 chars (1 sms)     5691 views       Broken Heart

more Broken Heart SMS Messages

SHAYAD MANA KA APANA MILAN MUMKIN NAHE PAR ES AAS PAR BANDA HE TUM SA DIL KA RISTAH KA SHAYD JUDAI LAEKHTY SAMAY DIL BHAR AYA KAT BY TAQDEER KA
Khumaar-alooda nazroon ki har ek junbish hai afsaana..

Elaahi..! Hum unhain daikhen?? ke unka daikhna daikhen.. !
Bitterly Crying Words:-

One Day you will look back

& think


damn!!


That Girl really did love me..
Bas kar Aye dil us bewafa ko aur yaad na kar....

Bohut zulam kia hai uss nee tujhe Gayar bana kar..
4 saal lgtay hen insan ko agrarian bn'ne me
phir
chahy sari umr lagy raho


wapis insan nhe bnta :)
Ajnabee mehfil mein kisi se dil na lagana Amjad,
.
.
.
Suna hai bin bulaye aany waly bin bataye hi chaley jaty hain.
Some battles have to be fought alone,

Some paths have to be crossed alone,

So never be emotionally attached with anyone.

You never know when you have to walk alone e to be fought alone,

Some paths have to be crossed alone,

So never be emotionally attached with anyone.

You never know when you have to walk alone
Zawal-E-Shab mein sitaron ne sath chor dia. . .
Hawa chali to chiraghon ne sath chor dia. . .
Mila jo moka muje un se baat karne ka …
Mera naseeb k lafzon ne sath chor dia. . .
Wo Ru-baroo tha magar usko dekhte kese ?
Wo Rang-O-Noor tha,Ankhon ne sath chor dia

Is dil ke har dhadkan ka ehsaas ho tum.
Tum kya jaano hamare liye kitne khaas ho tum.

juda ho k tumne hame maut se bhi battar sazaa di hai,
Phir bhi is tadapte dil ne tumhe khush rehne ki duaaein di hai.


m umair gurmani s/o m aslaml gurmani of kot sultan

Aaj Rutha Hua 1 Dost Yad Aaya,
Accha Guzra Hua Waqt Yad Aaya,
Jo Mere Dard Ko Sine Me Chupa
Leta Tha,
Aaj Jab Dard Hua To Wo Bhut Yad
Aaya.
Maybe one day it will be ok again.
That''s all I want.
I don''t care what it takes.
I just want to be ok again
i wish im a stone..

so when d tym comes dat dey want
me out of deir lyf
dey can throw me as far as dey cud.

i may break into pieces,

but atleast i wont fil any pain..