Is liye Jin ko Samajh aa Gaya hai

Is liye Jin ko Samajh aa Gaya hai

'February ko Valentine's Day hota Hai!



Aur 14 November ko Children Day.

Dono Dates mein 9 Mahinon ka Faraq Hai..

Is liye Jin ko Samajh aa Gai he Wo Forward karein Aur Baki Cartoon dekhein.:-)'
  

Aug, 27 2012     201 chars (2 sms)     5341 views       Double Meaning

more Double Meaning SMS Messages

Diagram in book was not clear..
So,madam drew diagram on blackboard and announced..
"Don''t look at Book Figure, Look at my Figure!"

'Wife: Aj Raat Nahi Dalwaongi
.
Kal B Ap Daal K So Gay thay

Bohat Jalan Hui thi
.
Mai Sari Raat Masalti rahi
.
Pani bhi Nikalta Raha
.
.
.
.
.
Lagta Hai Ye Eye Drop Expire Ho gaya Hai.'
Beautiful Quote..There Iz Nothing Greater Dan Parents In Dis World.
So Go Get Married Fast And Bcome Parents.
Think Different
Do Different:-D..
1 Aadmi ny rat ko ghr jaty huay aik bht khubsort jwan lrki ko lift di,

Achank rsty main boht tez tofani barish shuro ho gai or un dono ko aik hotel main Room lena pra,

Itfaq sy room b sirf aik he khali tha,

Dono so gay or subha uth kr apny apny ghr chly gay.

MORAL:
mery sms gandy nahi hoty...
"Sochta Hun Aaj Bahon Me Pakad Ke Dal Hi Dun,
Balon Me Fool Gulab Ka"

"Dalte Hi Gir Jata Hai,
Patta Patta Gulab Ka."
SAb kEhte hAiN
9 MAhiNoN mE h0 jAtA hy,
Per Ab tou 10wA MAhiNA StArt h0 gAyA hy,

Aakhir yE kAb h0 gA..??



1. TiME ChAngE
2. WeAthEr ChAngE.. :p ;->

woh haath me leke hilate hai,

jinke paas nahi hai...

woh ungli dalke kam chalate hai



BOLO KYA?



Dirty Mind …… It is ….. TOOTH BRUSH'
Hold It Gently
Put 2 Fingrs
If Dey Dnt
Fit
Fos Dem In
If De Hole‘s Big Enaf
Put3
Muv Up & Down
Slowly..
Ooh Yes..
Can U Fil It?
Dats How U Wash A Glass
mangta hoon to deti nahi
jawab meri baat ka
deti ho to khara ho jata hai
rom rom jazbaat ka
kyun kehte ho bar bar daloo
baloo mein phool ghulab ka
Aap ko "CHODA"..Aap ko pir "CHODA"Aap ko bar bar
"CHODA"Aap ko hamesha hamesha k leye"CHODA AUGUST"
mubarik ho.Hahahahaaaa..
Meri taref se apko 1 “PuPPI” Aapki saheli ko 1 “PAPPI”
Saheli ki saheli ko 1 “PuPPI” Batau bhala kiun?
Aaj hi mere “DOggy” ne 10 “PuPPI” ko janam de hai!
Dil karta hai k,ek din tumhayapnay ghar lay jahoon,
jab mera ghar koi na hoo.tumhay apnaa room main lay jaa
ker apna bed per betha do,darwazaband kar k.
sari windows bhi band kar do,
parday girrakar lights off kar do aur
tumharay kareeb aakar tumharay saath beth jahoon,
apnaa haath tumhari taraf brhaa kartumhay dikhaon hoon k...........


mari ghari ki bhi light lagti hai