A reasent studdi haz

A reasent studdi haz
A reasent studdi haz shon dat peepal hoo aar vary samaart end gud lukeeng maik manee spallings meestaikes... vaat ees yorr opeeniun?
  

Jun, 10 2010     133 chars (1 sms)     5750 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

ANS is:
A quick brown fox jumps over the lazy dog
Complete this Sentence...

HumAyuN
hai to acha magar . . . . . . ?
Reply Must :)
Suppose
I m a
"B O O K"

Give Me "Title Name"
According To My
Personality

Send It To Ur Frndz
n
Get Interesting
Titlez ...
Choose b/w 1.2.3.4.5.6.7
after dat i will tell u k jb log apke couple ko stage pe sath bethey dekhenge to kya comments dengey.
Rply iz must!
Hai Dum To Jawab BHEJO.
Is Sentence Ko English Me Translate Karo.
" Ganje Ki Maang Me Sindoor "
Its A Challange 4 U... ;->
Reply is Must..!!
Q: Pehli Martba rona kab aya?
Ans: ?
Q: Kis cheez ko paaney ki shiidat sey khuwahish ki aur wo puri na hoie..?
Ans: ?
Q: Dil ki batain kisey btatey ho?
Ans: ?
Q: Kuch aisa jo nahin hona chahiye tha, par wo ho gaya?
Ans: ?
Q: Pehli martba kis ko passand kia?
Ans: ?
Q: Kis ki narazgi bardasht nahin?
Ans: ?
Q: Zindagi ka sab sey yaadgar lamha konsa hai?
Ans: ?
Q: Kia kabhi kisi sey mohabbat karo gaye?
Ans: ?
Q: Sab sey behtarien dost kon hai?
Ans: ?
Slct an alphabat n i''ll tell u k aap kya hasil karenge is sal me.

A
D
G
J
M
P
T
W

Rply me 2 get an answer!
meaning of these dayz!
Sunday=Itwar
Monday=Peer
Tuesday=mangal
Wednesday=budh
Thursday=jumerat
Friday=juma
Saturday=hafta
hahahahahaha!!!!
Zindagi me 1 aisa moka miley jb dunya k samney kisi se kch khna ho bagair kisi dar ya khof k to aap kis se aur kya khna chahenge???
Rply iz must!
Q. WHY DID SANTA SING TAKE OFF HIS CLOTHES WHILE WRITING EXAMS? A. COZ IT WAS WRITTEN IN THE PAPER"ANSWER IN BRIEF.
Q. WHY DID SANTA SING TAKE OFF HIS CLOTHES WHILE WRITING EXAMS? A. COZ IT WAS WRITTEN IN THE PAPER"ANSWER IN BRIEF.
1) Kis MuLQ main NanGay Paoen ChalneY per SaZa Di JaTii Hai ?
2) Darya-e-Neel Kis Mulk Main Hai ?
3) Wazir-e-Load Sheading Ka Naam Kia Hai ?

Try Must...!!
And Reply Must..!!