Farq sirf itna sa hai

Farq sirf itna sa hai
Farq sirf itna sa hai, US ki doli uthi meri maiyat uthi,
phool US per bhi they, phool mujh per bhi they,
mehfil wahan bhi thi , log yahan bhi the,
Un ka hansna wahan, in ka rona yahan,
sahelian us ki bhi thin, dost mere bhi they,
Do qul US k perhey, do qul mere perhey,
Qazi udher bhi tha, moulvi idher bhi tha,
WOH saj k gaya, mujhe sajaya gaya,
WOH uth k gaya, mujhe uthaya gaya,
Farq sirf itna sa hai usey APNAYA gaya, mujhe DAFNAYA gaya
  

May, 27 2010     450 chars (3 sms)     3239 views       Romantic

more Romantic SMS Messages

Jun Jun Raat Dhalti Jati Hai
Dil Ki Kefiet Badalti Jati Hai
Romantic Conversation: Boy : " call me sweetu "
Girl : " sweetu " Boy : " call me sweet heart "
Girl : " sweet heart " Boy : " call me honey "
Girl : " honey "
.
.
.
. Boy : "abey, jahil ki bachi, call
kr na "
Girl : " oh acha "
Dushman mere khusiyOn ka zamana hi nahi tha
Tum ne bhi kabhi apna to jana hi nahi tha

Kia karta akaila main saja kar kOi mEhfil
Jab shehar main kisi ne nibahna hi nahi tha

Dil ne to bOhat chaha magar kis tarah jeetay
JeenaY k liye kOi bahana hi nahi tha

Mur mur k dekhta raha maiN Umar bhar magar
Tum aaye nahi tum ko to aana hi nahi tha

Aik rasta bacha tha wO bhi lotne ka tha
Jata main kahaN kOi thikana hi nahi tha

Ab jhuk k mere lash ko jhinjhOr rahe ho
Jaise tumhare "SHAYAR" ko jana hi nahi tha
Dil Hi Dil Mein Hum Tumhain Pyar Bahot Krtey Hain
Lekin Saach Hai K Bataney Se Bahot Dartey Hain

Khud Pe To Hai Yaqin Saanson Pe Magar Nahi.
Moat Se Nahi Aey "Khushi" Zindagi Se Hum Dartey Hain

~ Tum Bin ~
I miss the laughs I used to get from you,
I miss the talks we used to have. And above all,
I just miss YOU!
unhee chahna humari mazbori ban gayi
na chhana bhi ek kamori ban gayi
kaise bhul jaye unhee..
jo toh dil ki har dhakan ban gayee hai.......
Sending you my bed to let you rest,
pillows to give you comfort and my blanket to keep you warm.
I can"t sleep now coz" I"ve lent you all my things already.
Gd nite! I love you.
I dream about you evey night
I shiver when your in sight
I long to hold you close n tight
I wanna be there with all my might
I m just hoping I"m the girl whos right
dil e barbaad se nikla nai ab tak hai koi
ek lute ghar pe diya karta hai dastak koi
aas jo toot gai phir se bandhata q hai
yahi duniya hai to phir aisi ya duniya q hai..............
If i reached for your hand , will u hold it ?
If i hold out my arms, will u hug me ?
If i go for your lips, will u kiss me ?
If i capture ur heart , will u love me ??
Chahton ki dori bhi,
Torna hi parti hay
Manzilon ki kashti bhi,
Morna hi parti hay
Bhoolna hi parta hay,
Khud say piyaray logon ko
Aur dil kay aangan mein,
Naqsh un ki tasweerain
Kuch haseen lafzon ki,
Kuch haseen tehreerain
Paaoon jin mein jukrain hon,
Kholna hi parti hain
Khoobrurat aankhon mein basnay walay khawbon ko
Nochna hi parta hay
Dil say milta her rishta torna hi parta hay......
kiun keh......

Izzaton say barh ker tou aur kuch nahee hota!!!
When u do anything new, at 1st people laugh at u, then they challenge u, then they watch u succeed & then the wish they were u.