Before marriage: roses are red sky is blue

Before marriage: roses are red sky is blue
Before marriage:
roses are red
sky is blue
i luv u..

After marriage:
roses are dead
i have flu
don''t cum near
paray hat tu;-)

so enjoy unmarried life...
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     3188 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy to shopkeeper: Rang gorra karne wali cream hai ?

Shopkeepar: Haan hai.

Boy: To phir lagaty Q nahin ?
mein roz darr jata hun tumhein dekh kar.
Muncipalty Van JAANVARON ko uthane ke liye aayi hai,
Tujhe.... Apni dosti ki kasam.... Please Bhaag ja.
Height Of Diplomacy?


Forgetting gf''s b''day..n afterword telling her

"how can i remember ur b''day

when u never look an year older.
Ager Duniya Ko Kuch Kar Ke Dekhna HAi Tu Sunooo Meri Baat ...... Hathi Ke Upar Ulta Khara Ho KAr Photo Khihwao ab Photo Ko Ulta KAr Ke Duniya Ko Dikhayooo ...
Maa Bete Se: Agr Tm Ache Kaam Kro Ge Tou Jannat Me Joge, Jahan Meethe Duudh Ki Nehrai''n Hongi, Shehad Hoga, Meethe Meethe Phal Honge, Aur Sari Cheezein Meethi Hongi

Bacha: Acha Ammi, Jannat Me Imli, Leemo Aur Maltey B Meethe Honge ... ;->
''ek admi kabar par betha tha,
musafir ne pucha dar nahin lagta???
admi:darne ki kya bat hai???ander garmi lag rahi thi to bahar aa gaya.''
Duniya Ki 2 Bht ßarri Haqeqaten





1.duniya k 95% log apni zuban upar wale danto se nhi lga sktey






2.ye msg parhty hi 99% Idiots ye koshish krtey he.
Man:Janab Main 20 K/M Per Hr Ki Raftaar
Se Ja Raha Tha,
Mgr Phir Bhi Meri Car Ko Taiz Raftaari K
Ilzaam Me Band Kr Dia Gya,

Judge:Is Baat Ka Kya Saboot Hai?
K Tum Sach Kah Rahay Ho?

Man:Janab Is Se Barh Kr Or
Kya Proof Ho Ga K Us Waqt
Main Apni B.V Ko Lenay Susral Ja Raha Tha,


Husband asks: Do you know the meaning of WIFE? It means…
Without Information, Fighting Everytime!

WIFE says: No darling , it means :-
With Idiot For Ever


Raat k 2 baje baji ghar ki bell..
Raat k 2 baje baji ghar ki bell..




Maine gate khola,
Chowkidaar bola..











.
All iz well..
Garibon k lye"paktl"

Knjuson k lye "Telenor"

Buzrgon or bachon k
lye "Jazz"


Lafngon k lye "ufone"



Lovely,Smart&Royal
people use krte hn
"WARID"


Kia aap k0 pata hay ??


B00ks samnay rakh kar b na perh panay wali bemari ka nam kia hay ??



.


.


.


.


.


.


.


"BE-GAIRTI'''':-):-o