Apun tera dost,

Apun tera dost,
Apun tera dost,
Dost bole to bhai,
Bhai bole to Munna Bhai
Munna Bhai bole to MBBS
MBBS bole to Dr
Dr bole to kya?
Bole to chal chadi utar INJECTION lgane ka :p
  

May, 19 2010     167 chars (2 sms)     3069 views       Funny

more Funny SMS Messages

zara soocho ager movies k name mein say dil hata ker
anda laga diya jaye to movies k name kaisey hoonge

Hum Anda DAY Chukey Sanam

hum aap k andey mein rehtey hain

anda hai tumhara

andey waley dulhaniya lay jayein gein


Have We Ever Realized That the Word
''STUDYING'' is Actually a Combination of the Word,

''STUDENT''

&

''DYING'' :-)


Aj KATREENA KAIF ne Geo news ko
interview mai kaha hai
Agr SANIA, SHOAIB jese larke se shadì
ka fesla kr sakti hai,
to wo kon C sarhad hai jo mere or
''HumAyuN''
k bech diwar bane gi. . . =P ;->
In Pakistan
Survey Was Done ThaT
"How Many Gys & Guls Want 2 Meet
RoCk3r..........????"

Survey Report:
5% Say..... Yes
0% Say..... No
&
Rest Of 95% Say..... Sapne Mat Dikhao Yaar..
Humaari Aisi Kismat Kahan...../ ;->
Santa: Oye Banta don''t marry that girl, she is like a TAXI.
Banta: Choti si to city hai yaar... kitni chali hogi?
Ek Larki Kisi K Saath
Bhaag Gai


Ek Larki Ko Kuch
Ghunday Utha Kr Le
Gaye


Ek Larki Apne
Shohar Se Larne
K Baad Apne Ghar
Aa Gai


Ek Larki Apni Saas k
Haatho''n Zulm Ka
Nishana Bani



El Larki Chhat Se Giri
Aur Usay Kafi Chotai''n Aai



















EXPRESS NEWS

Har LARKI Per Nazar ... ;->
A Great JAPANESE Proverb:

"If one can do it, U too can do it, If none can do it, U must do it

&

Its PAKISTANI Version:

"If one can do it, let him do it. If none can do it, why waste our time on it.... ;->
Cham Cham Kerdi Raat

Tim Tim Kerde Taare

Na Koi Msg

Na Koi Bell

Ki Gal Ae Pyare

Kyun ?

Paise Mukh Gaye Ne Saarey . . .? ;->
Aik Memon ne apna ghar construct kia,
construction k baad uper wale part pe color kia,
r neeche wale part pe likh dia

"same as abovE"... ;->
Line Marne K Bht Se Trike Hai Jin Me Se 2 Mandarja Zel Hain.
















1.Kachi Pencil Se.

2.Paki Pencil Se.


* some text missing *
.
.
.


.

.


.



.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.


.



.

.
* full text missing * =P ;->
Job In Trafic Police

Candidate Mst Hve Da Following Qualities.

1Behviur: Battamez
2Weight:Minimum 105 Kg(125 Ghari Pr 1 Hi Pura Aye)

3 Honsty: Chalan Km Katey(Oper Se Paise Le Le)

4luks: Koi B Ho(Knsa Behaviur Pe Frq Pardna Hy)

Yar Suneri Moqa He Hath Se Mt Ghawana Tm Me To Isse B Ziada Khubyan Hyn