Apun tera dost,

Apun tera dost,
Apun tera dost,
Dost bole to bhai,
Bhai bole to Munna Bhai
Munna Bhai bole to MBBS
MBBS bole to Dr
Dr bole to kya?
Bole to chal chadi utar INJECTION lgane ka :p
  

May, 19 2010     167 chars (2 sms)     3078 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girlfriend Ko I LUV U Bolna Hai? Balance Khatam ? Ab Kya Karoge ? Kabutar K Gale Mein Bandh K CHITTHI Bhejoge ? Nahi Na.......... Main Batata Hoon Kya Karna Hai.... Girlfriend Ka Number Mujhe De Doge Main I LUV U Boldeta Hoon!
Ek Doctor Se Kisi Ne Puchaa,
Ap Ko Kese Pata Chalta Hai K Koi Marr Gaya Hai?

Doctor Ne Jawab Diya...

Mard K Dil Ki Dharkan Band Ho Jaye Toh Wo Marr Jata Hai

Aurat Ki Zubaan Band Ho Jaye Toh Wo Zinda Nahi Hoti
Hi.. Cute, SwEEt, StyLiSh, ChArMiNG & MoST HandsoMe PersoN!
HoW r u..??



KhuSh h0 gAe nA!

Ab ALLAH HafiZ!

MujhE DooSroN k0 Bhi BewAqooF bAnAnA hy... =P ;->


Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun
to muje sirf awaaz sunaideti hai, aadmi nahi dikhta.

Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
Girl:Me tumse shadi nahi ker sakti
isliye ye lo apne love letters
or mere mujhe wapis karo!
Boy bari c basket samne rakhte howay,
Is me se jo jo tumharay hain nikal lo!
Bank Main Meyan Biwi Ka Joint Account Tha
Aik Roz Bivi Check Le Kr Ponchi
Aur Boli Mai Dus Hazar Ruppe Niklwana
Chahti Ho Lekn Kayal Rahe Jo
Hisa Mere Meyan Ka Hai
Aus MAI Se Dejye Ga . . . . . :->
Nights are totally sleepless..
Days are so restless...
Ohhh GOD...am I in Love????
GOD said:
IDIOT, you are in PAKISTAN !!

Happy load sheding.

Hamse SMS ka panga acha nahi





Dost









Choti si Memory wala tera mobile hai
Kuch to Khayal kar.
Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->
Aik pathan dusre se
o yara mere pait main gas ha:
Dusra pathan: khuda ka shukar ada kar
k petrol nhi ha warna America
ne qabza kr lena tha...=P;->
Aap sochte honge ki hamari

aur se aanewale sms ka

silsila kab khatam hoga?

Janab ye to EKTA KAPUR

ke serial jaisa hai.

NEVER ENDing
Love Is An Illusion..

Its A Highly Dependency Disorder Of Weak Hearted People...



People Wid Strong Hearts Belive In



Flirting...!! ;-)