Apun tera dost,

Apun tera dost,
Apun tera dost,
Dost bole to bhai,
Bhai bole to Munna Bhai
Munna Bhai bole to MBBS
MBBS bole to Dr
Dr bole to kya?
Bole to chal chadi utar INJECTION lgane ka :p
  

May, 19 2010     167 chars (2 sms)     3081 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: Tum Badey
Ho Kr Kia Karo Gy ?

Student: Shaadi ..

Teacher: nahi, Mera
Matlab Hy Kia Banogy ?

Student: Dulha ..

Teacher: Oho .. I Mean
Badey Ho Kr Kia Hasil
Kro Gy ?

Student: Dulhan ..

Teacher: Uffo .. Matlab
Aisa Kia Karo ge, Jo
Tum n e Pehly Kbhi
Nahi Kia >

student: Nikkah ... =P ;)
Friend 2 pathan.
Yaar Aaj tumhara mobile bohat baj raha hai kheriyat to hey na.
.
.
Pathan:
O nahin yaara aaj ghalti sey main apni behan ka mobile ley aaya hu
Ek Pathan Apne
Rakshey k Paas Khara
Tha
Ek Aadmi Ne Aa kr
Poocha: Tariq Road Jao
Gy ???


Pathan:
Chala Tou Jao''n Par
Mere Rakshay k Paas
Kon Khara Hoga ?? ;->
Agr Aapme Or Gadhe Me English Speaking Ka Muqabla Ho Jaye To Kon Jitega?






Jeete Jo Marzi Par Ab Ye Baat To Tay Hai K Muqabla Mumkin Ha
Relation Between Men

&Women As On Now Days :-








You Can Touch Each Other

But You Cannot

Touch Each Other''s Mobiles . . !

(Champions Trophy FINAL ''09)

Aus won the toss & decided to bat first

AUS V/s Pak

AUS: 323/7 (50)
PAK: 325/8 (48.4)

(peshawar TV)
=P ;)

Wat''s the similarity between

U & a bottle of pepsi....





Sweet,



cool,




good,



easily available



And



Biggest similarity...









Dhakkan. . .
Sardar ko uska Susar Jootey mar raha tha
Admi:Q maar rahe ho?
Susar:Iski B.V ne Hospital se sms kia "Tm Bap ban gay ho"
Is ne apne sarey dosto ko fwrd krdya.:-
Rule of boys: “Phulo ki mahak ko churaya nahi jata,
suraj ki kirno ko chupaya nahi jata,
kitni bhi soni ho girlfrnd apni,
dusro ki girlfrnd ko bhulaya nahi jata..
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.
A reasent studdi haz shon

dat peepal hoo aar werry

gudd lukeeng aar werry

baddd att spallings... ......... .

Vatt iz yorr

opeeneun???? ?
DiL Ne KahA
ChALo SMS KarAin,

SochA!!
" Dil To PagAL Hy "

Phir KhAyAL AayA
ChALo Koi BAAT Nhi,

JiSkO KarnA Hy..

.

.

.

.

Woh B To
PAGAL He Hy.. ;->