Apun tera dost,

Apun tera dost,
Apun tera dost,
Dost bole to bhai,
Bhai bole to Munna Bhai
Munna Bhai bole to MBBS
MBBS bole to Dr
Dr bole to kya?
Bole to chal chadi utar INJECTION lgane ka :p
  

May, 19 2010     167 chars (2 sms)     3074 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Ye Sang-E-Marmar Sa Tarasha Gora Badan

Boond Boond Pighlta Shabab

Honto Se Laga K Dekhon Kashish Kaisi Hy

Kämbäkht Ye VANILA IcE Cream Cheez Hi Äisi Hy''

Bhar k Aakho Mai Khumar


Jadu Nagri Se Aaya Hai


Tera Humsafar

(\./)
/.".) "^---- ,,
\,,/"( , _ ,_ ; )
// // ''

1 smile = 1 friendship
1 friendship = 1 love
1 love = 1 proposal
1 proposal = 1 marriage
And 1 marriage = THOUSANDS of problem.
so better think before you smile.
Ek Bar Terrorist

Ne Budhiya Ke Paas

Bomb Rakh Diya.


Log Chillaye

Budhiya Bomb,

Budhiya Bomb

Woh Sharma

Kar Boli-

Woh To Mein Jawani Mein Thi
''If ever in your life u r very sad n feel that u have lost everything, I’ll come, hold ur hand, take u 4 walk on a bridge and show u where 2 jump from.''
''Voh Sadak Ke Us Paar Thi Hum Sadak Ke Is Paar The
Kuch Hum Aage Badhe, Kuch Voh Aage Badhi
Hum Kuch Aur Aage Badhe, Voh Bhi Kuch Aur Aage Badhi
Hum Aur Bhi Aage Badhe, Voh Bhi Aur Aage Badhi
Ab Hum Sadak Ke Us Paar Hein, Aur Voh Sadak Ke Is Paar Hein.''
1 sabzi wale k ghar bacha paida hua,
to 1 aurat bache ko dekh k boli:

"kitna pyara bacha hai"?

sabzi wala aadat k mutabik bola

"Aur hai b Bilkul taaza" ;->
''Aik Phatan ne kisi ladki se kaha k mujhe tum se kuch kehan he keh doon.
Ladki: bolo
Phatan: ap ke pass NASWAR hey.
Usne haathon per mehendi lagai hai,
Humne uski doli sajai hai,
Hamein pata tha woh bewafa niklegi
Isliye humne uski choti behen ko bhi phasaya hai !!!
Why Did Lady Throw Out Her Mother-In-Law?
Because
Baba Ramdev (Yoga walay) Said
“Apni Saans Ko Bahar Nikalo..!!”
Amir''s girlfriend is mudered by someone and Amir lost his memory and tries to find the killer for a revenge.

But

Suspence is [Amir himself is the killer]

NOw..

EnJoy

GHAJINI :P
(KAISA FILM KA MAZA KHARAB KYA) :D
Hum India se buhat peechay thay..
Lekin,
Hamari,,
Qoum ne Saabit kiya k wo kisi se Peechay Nahi..
Aaj,,
Hum India se,,
poray

30 mins agay hain.
GEO ZARDARI ;->