Apun tera dost,
Dost bole to bhai,
Bhai bole to Munna Bhai
Munna Bhai bole to MBBS
MBBS bole to Dr
Dr bole to kya?
Bole to chal chadi utar INJECTION lgane ka :p
Friend 2 pathan.
Yaar Aaj tumhara mobile bohat baj raha hai kheriyat to hey na.
.
.
Pathan:
O nahin yaara aaj ghalti sey main apni behan ka mobile ley aaya hu
Sardar ko uska Susar Jootey mar raha tha
Admi:Q maar rahe ho?
Susar:Iski B.V ne Hospital se sms kia "Tm Bap ban gay ho"
Is ne apne sarey dosto ko fwrd krdya.:-
Rule of boys: “Phulo ki mahak ko churaya nahi jata,
suraj ki kirno ko chupaya nahi jata,
kitni bhi soni ho girlfrnd apni,
dusro ki girlfrnd ko bhulaya nahi jata..
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.