Apun tera dost,

Apun tera dost,
Apun tera dost,
Dost bole to bhai,
Bhai bole to Munna Bhai
Munna Bhai bole to MBBS
MBBS bole to Dr
Dr bole to kya?
Bole to chal chadi utar INJECTION lgane ka :p
  

May, 19 2010     167 chars (2 sms)     3066 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aao Ehad Kare''n k
3 Cheezei''n Haath Se
Kbhi Nhi Jane De''n Ge

Sharafat



Sadaqat


Aur















Un Ki Girlfriends ... ;->
Life While Doing M.B.B.S

1sr Yr: Yahoo I''m In
Medical College

2nd Yr: Kahan Phans
Gaya? Help Me

3rd Yd: Severe
Migraine, Sumtymz
Pagalpan b

4th Yr: Aah Soon It''ll
b Over

5th Yr: Finaly It''ll b
Over

House Job: I Did It

Job : I Love Myself

W8 a Min !
Sunthing Is Missing


Ohhh !!! Meri
"JAWANI" ;->
"Think about yourself atleast once in your life time...







Otherwise you may miss the best comedy in this world.. " ;->
Kehty hain aurat k haath mai barkat hoti hai...
Sahi baat hai...
kiyo k 3 inch ki cheez hath mai do to 9 inch ki kar deti hai....

.

yani k "Chapati".
Phoolo Me or Insaano Me
kya Farq Hota Hai,


Phool Insaano Se Zada
Khoobsorat Hotey HAin,


Lekin Kuch Insaan Phoolo
Se B Ziada Khoobsorat
Hote Hain,


JeSE K


Mein



he he he
Main kitna tum py marta hun,
Aur kitni Mohabat krta hon.

Bas ik shikayt hai tum sy,
Main jab bhi perhnay lagta hon.

Tum chupky sy ajati ho,
Aur aky mujhy behkati ho.

Na jany kiya smjhati ho,
Aur apny pass bulati ho.

Yeh soch zra,
Ae mairi jaan!

Kuch kaam bhi hai is duniya ke,
Har waqt ki chahat theek nahi.

Aghosh teri to phir bhi sahi,
Lekin yeh waqt hai perhny ka.

Ja aj mujhy tu perhnay dy,


Ae NEEND..!
Mujhy kuch krny Dy.
Some say you are ugly.
Some say you are jungly.
Some say you are pugly.
But
I say you are lovely.
A Mouse Wz Going Wid Itz
Kids
A Cat Jumped Infront Ov Them

Mouse Shouted:

BHOW BHOW

Cat Ran Away


Mouse: That''s De Advantage Ov
Learning Foreign Language ;)
Load shading k liye, raho tayaar,.

“HAPPY WINTER SEASON YAAR..!
khan to sardar:
o yarra tou jaan kiss ko daay gaa.
sardar to khan:
Allah koo
khan to sardar:
o yaraa phir khaal hum koo daay daina!!!!!!!!!!!!!
Can A Kangaroo Jump

Higher Than A Effiel Tower?


Ans:
Yes Bcoz
D Effiel Tower
Cannot jump
rona chahey rona paye dil kitna majboor hai,


jissey dikha k rona hai wo to boht hee door hai, issliye dil majboor hai