Apun tera dost,

Apun tera dost,
Apun tera dost,
Dost bole to bhai,
Bhai bole to Munna Bhai
Munna Bhai bole to MBBS
MBBS bole to Dr
Dr bole to kya?
Bole to chal chadi utar INJECTION lgane ka :p
  

May, 19 2010     167 chars (2 sms)     3067 views       Funny

more Funny SMS Messages

Some Of The Unrefusable Facts Of Today''s World.
Today We Have Bigger Houses But Small Families,
More Degrees But Less Common Sense,
Advanced Medicines But Poor Health,
Touched Moon But No Contact With Our Neighbours,
High Income But Less Peace Of Mind,

Free Sms''s But No Intention To Send Anyone.. =P ;->
Aaj Ki Dua:


Aye Allah!







Koi Ghalti Se Mere Number Per Balance Send Kar Day.

Sab Kaho Aameen. :-)
Phansi se pehle jailer ne pathan se pocha:
bata teri akhri khuwaish kya hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: bus punjab mei 1 khud kush hamla krny do...=P;->
Are U Free Now

Shall I Call U ???


































Zyada Khush Mat Ho

Aise Hii Kuttay Ki Awaz Sun''ne Ka Dil Ker Rha Hy
''Thanks for not sending any SmS.. U hav bcum the Top contender for the "KANJUS RATNA" Award-2008! Na.. Na,, Sms mat karna''
Meri zindgi pr faqat itna Ehsan kr do,
ik baynam se mohabbt mery nam kr do,
ik subha ko milo or sham kr do,
OR sham tak mery ghar ka sara kam kr do..;-)


RehMan MaLik Ne ApnAy Ghar LiGht Katwa Di.


B-c0z Ghar mE jAwaN BachIaAn hAin Or :":




WapDa WaLLay JhatKay MaarTay Hain.
Roses r red,
Voiles r blue,
Monkeys like u,
Should be kept in zoo,
Don’t get angry u’ll find me there too
Not in cage but laughing on u.
na poocho mein tumharey baghair kyun naheen roya,

waja thee yeh log agar mein rota to inhon nein kehna tha

"tum nein uss kee yaad par pani phair diya hai"
''Jo yeh sms parh raha hai wo lovely,
smart ,cute,
sweat,intelligent
good looking,
pyara......
nahi hai to kia hua

jis ne bheja hai wo to hai na.....''
YEh Tumhara Problem Kiya Hai?



Tumhein Koi or Kam Nahi Hai Kia??



Har Waqt Pregant hi rehtay Ho ...



Jab bhi Msg Karoon tumhari Delivery report aa jati hai .
1admi bola jb mere bchy hun gy to 1ko karachi aur 1ko lahore chor aonga
dosra bola wo q
pehla admi bola kal TV pr bta rhy thy k bchon k drmyan wqfa zrori hy ;->