Apun tera dost,

Apun tera dost,
Apun tera dost,
Dost bole to bhai,
Bhai bole to Munna Bhai
Munna Bhai bole to MBBS
MBBS bole to Dr
Dr bole to kya?
Bole to chal chadi utar INJECTION lgane ka :p
  

May, 19 2010     167 chars (2 sms)     3080 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shaadion Main Khaana Khaane K 2 Golden Rules..........

Rule # 1:
Pehli Baar Is Terha Khao K Doosri Baar Mile Ga Nahi

Rule # 2:
Doosri Baar Is Terha Khao k Pehli Baar khaya Nahi.....
WOMAN: U Tell A Man Something, It Goes In One Ear & Comes Out Of The Other. . .

MAN: U Tell A Woman Something, It Goes In Both Ears & Comes Out Of The Mouth. . . ;->
Qus: Why Do Mens Die Before Their Wives . . . ?

.

Any Idea !

.

No !

.

Not To Worry !

.

I Tell Ya !

.

Ans: BCoZ They Want To . . . ;->
Jis Terha ek Machhar
Maarne Se App
SHIKARI
NahI Ban Jaoge















Theek Ussi Terha
2-3 Sms Kerne Se
Aap BHIKARI
Nahi Ban jaoge... :P
I Pray Tht
Any Person Who Tries
To Steal Our
Happiness

May His Hips Begins To
Itch Badly
&
His Arms Grow Shorter
So Tht He Can''t Reach
His Hips To Scratch It ;->
Teacher: Dunia Me Kitne Bar-E-Azam Han?
Studnt: Gi 3
1. Quaid-E-Azam
2. Sikandar-E-Azam
Aur
3. Mere Uncle Haji Azam.
Pathan participated in a
cooking contest but he was beaten up
by da staff there and disqualified
coz he cooked
.
.
.
.
.
"Naswar Ghosht"
Ik adme chupkay say jahanum say nekla aur janat main chala gayafreshtay na pakar ker khub maraadmi utha or bolaTUWADI INA HARKTA TOO KOI JANAT WICH NAI ANDA.
Message Of Da Day

Kisi ki taraf dosti ka haath itni jaldi na berhao!


Ho sakta hai us nay...







Washroom se aa kr haath na dhoey hon!
-Commandar Safegaurd
''1 sharif admi shadi ke bad apni bv se bola:
Ajse tum hi meri zenat ho, izat ho, tamanna ho
Bivi:Mere lye bhi aj se ap hi Mohsin ho,Irfan ho, Zubair ho,Imran ho.''
KBC ME SHARUKH NE MUJH SE PUCHA.
WORLD KA SABSE BADA ULLU KON HAI?
MENE 1 CRORE RS. THUKRA DIYE,
LEKIN TERA NAAM NAHI BATAYA
Husband & wife are like Liver and Kidney. Husband is Liver & wife
Kidney.
If Liver fails, Kidney fails. If Kidney fails, Liver manages with
other Kidney...... ;->