Wo Kon Si 2 Jagah

Wo Kon Si 2 Jagah
Wo Kon Si 2 Jagah Hai Jahan Pe Banda Nahi Marta?
.
.
.
Think
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
No Answer
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

1. Cartoon Network
2. Star Plus :-)
  

May, 17 2010     194 chars (2 sms)     3346 views       Funny

more Funny SMS Messages

Science Teacher :
" Agar Koi Lari Behosh
Ho Jaye Tou Usay Kiss
Kro , Foran Theek Ho
Jayegi ... "

Student:
"Magar , Sir Usay Behosh
Kese Kia Jaye ..." ;->
1 bhoot dusre bhoot se-Yar bade arsay ki baat hai ADAMI marne k bad BHOOT ban jata hai, lekin yeh AURAT marne k bad b CHUREL ki CHUREL hi rahti hai
I Filled In A Form At A
Dating Agency Recently
Describing My Ideal
Woman, "She Should Be
Pretty Cute, Into Water
Sports And Group
Activities Plus Look
Good In Black"
The Agency Replied
Me Back And Told Me
"I Should Marry
Penguin ..." ;->
Mom kya aapne mujhe paida hone se pehle dekha tha ??
Mom: Nahi to !
Kid: To phir paida hone ke baad aapne mujhe pehchana kaise ???
Good morning...Have u done two of the most important things when you woke up today?....
1)Pray, so that u may live...

2)Take a bath-so that others may live too!!!!
Ek Adbi Shair Mulahiza Famaiye Ga

Arz Kia Hai


Aage Barho , Aasman Choolo . . .


Zara Gaur Farmayega

Aage Barho , Aasman Choolo . . .





Paapi Paapi, Paapi Choolo . . . ;->
Hum janday paye thay sair ko..Kinare kinare nair ko,Kuta paya nigah mein,Sutta pya tha raah mein,Hum ne gul khila diya,Kute ko thuda laga diya,Kute ne Dandi wad lai,Pini ki Pini kad lai,Itne main hum paj Pare,Cycle de which waj Pare,Kuta Magron le gia..Cycle wala piche pe gia...
Wife On Wedding Aniversary Says To Husband:
" Shall v hav Tandoori chicken to celebrate? "

Husband: Why punish da poor chicken for da mistake v hav made . . . ;->
Kehdo un pharno walo say,
*
kabhi hum bhi parha kartay thay,
*
jitna syllabus parh k woh top kartay hain,
*
utna tu hum choice per chor dia karty thy
OUR FRNDSHP MEANZ SO MUCH 2 ME IF v ver DA last peoplE on A sinKINg shiP nD v haV A SIngle lifE jackET den I WilL..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


i will MISS U yaar....
Ye Badalti Rutai''n
Ye Dubte Huey Arman
Ye Terti Hui Musafatai''n
Ye Jalte Diye
Ye Pighalte Huey Badan
Ye Bhujti Shame''n
Ye Kch Or Nhi Srf
.
.
.
KESC Ki Beghairti Hy ... ;->
Your birthday is the perfect day to say I care,
because you will remember me when u certainly make it a
big affair and when you do hold a party... I bet you will
be the one who would care to make ur special day a costly affair!