Wo Kon Si 2 Jagah

Wo Kon Si 2 Jagah
Wo Kon Si 2 Jagah Hai Jahan Pe Banda Nahi Marta?
.
.
.
Think
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
No Answer
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

1. Cartoon Network
2. Star Plus :-)
  

May, 17 2010     194 chars (2 sms)     3360 views       Funny

more Funny SMS Messages



Be-izzati No 1
1 Larka cycle pe ja raha tha

Cycle ka tyre bhens k gobar k beech me se guzra

Qareeb kuch larkiyan khari theen

Unhon ne taliyan bja k kaha Happy Birth Day 2 U

Larka ruka aur jwab diya khali tali bjane se kaam
Nhi chale ga aa kar Cake to khain . . . .= p ;->
''Teri be-Rukhi ka shikwa
main kis sy karon Dost..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..

.
.
.Yahan her Dost kehta hai,
Tujse SET nahi ho rhi to Number mujhy de de.....''
Height oF Joke:
Gandhiji Joined Gym At D Age Of 18.
Sm1 Said:Wah Kya Body Hai!

Since Den He Stopped



Wearing Shirt!!
Girl hostel mai phone
aaya
Nadra,Hay Khy?
Warden ne pocha:aagay
khy lagati hay?(Surname)


Jaeab aaya:
Ab to pata nahi pehlay
SARSO KA TAiL lagati thi.->?
''Ghalib farmaty hain

Ishq karne Se Pehle Us Ka Anjam Dekh Lo

Ishq Karne Se Pehle Us Ka Anjam Dekh Lo

Agar Phir Bhi Samaj Na Aaye To

Film ''TERE NAAM'' Dekh Lo.''
See Stars Are Blinking

Moon Is Shining

&

Breeze Is Singing

Because

I Ask them

To Greet You

A Special Night ... !!! :)
Teacher to Student: Beta Jo cheez b apko tang ya pareshan karey usey apne pass b bhatakne na do...
.
.
.
.
.
Student: Chal beta sabse pehle to tu nikal.
Aoouchhh movement;)
When i tried to hug the most sweet person on earth...
And my nose hit the mirror
Aoouuchhh;)
A person who surrenders when he''s WRONG, is HONEST. A
person who SURRENDERS when not SURE, is WISE.. A person who
surrenders even if he''s RIGHT, is a HUSBAND..!
You r a dog.


kiyon bura kaga na???


tarr bura mat mano


Dog means
O=of
G=Girls


Now u r smilling


Haans raha hai


Kutta kahin ka!...->
Har insaan ko shaadi zaroor kar leni chahiye...
.
.
.
Akhir khushi hi to zindagi mein sab kuch nahin hoti
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)