Le kr Ana Usy

Le kr Ana Usy
*Le kr Ana Usy Mere JanazY MeiN Ek Akhri HaseeN MuLaqat to ho gi..!
*Mere Jism Mein Jaan to Ni Hogi Magar Meri jaaN Mere Jism k PasS To ho Gi..!

?Ibrahim Mughal?
  

Feb, 27 2015     165 chars (2 sms)     12355 views       Love

more Love SMS Messages

Remember me like pressed flower in ur Notebook.
It may not b having any fragrance but will
remind u of my existence 4ever in ur life.
FiRsT NiTe

FiRsT SiGhT

I SaW

I KnEw

LoVe''s SwEEtEr ThAn MoUnTaiN DeW

A pRoMiSe I mAdE and'' WiLL kEEp

2 LoVe YOU aLwAys.
Zandgi ! ab ky myra naam shamil na karna"

Gar ye ty hai ky yehe khyeel dobara ho ga''

Jis ky hony sy meri sans chla karti thi ''

Kis tara us ky bagar gozara ho ga......''

Ishq karna hai to din rat usy sochna hy''

Our koch zyhan mein aya to khsara ho ga''

Moj ko malom hai junhen mein kdam rhkun ga''

Zandgi tyra koi or kanara ho ga...................''

The Day Was The Last

The Day Was Gone

The Day Was Sad

The Day Made Me Mad

Cuz You Left My Heart
Jabse in hathon ko kisine thama hain,

zindagi jaise badal gayi.

Jis khushi ke liye hum tadapte rahen,

woh khushi aaj hamein mil gayi
Sometimes I Wish I Never Saw U
Never Met U
Never Knew U
Not Bcoz I Dunt Like U
Neither Bcoz I Hate U
But
Bcoz I''m Afraid I Might Loose U
Tinka Tinka tufan me bikharte chale gaye,Tanhai ki gehraiyon me utarte chale gaye.Udate the jin dosto k sahare aasman me hum, 1-1 karke sab bichadte chale gaye...!!! IFFI :)
You Are Rich Or Poor In Life By ...

Smiles Around You

Friends You Make

People You Are With

Ideas You Have

Dreams You Chase

And

The Love You Spread ... (:
Chalo tumhare pyar par yakeen karte hain
Dil kya yeh jaan tum par qurbaan karte hain
Bus tum mere dil ko dhukana mat
Bus yehi tumse hum faryaad karte hein


Tammana se nahi tanhai se darte hain,
Pyaar se nahi ruswaai se darte hain,
Milne ki to bahut chahat hai,
Par milne ke baad judaai se darte hain


Yaad toh har koi karega jaane ke baad
Sache pyar ka pata chal jaayega waqat aane ke baad
Kaun kitni mohabbat karta hai
Nazar aajayega mar jaane ke baad
The Biggest Similarity bout ur First Love
&
First Drop of Rain is;
That how much even U try 2 Escape from it..!
It Catches U..!!
Time is....

Too slow for those who wait,

Too swift for those whom fear,

Too long for those whom grieve,

Too short for those whom rejoice,

But for those who LOVE

Time is eternity.
If U Trust Sum1,

Trust Till The End;

Whatever The Results May Be"

In The End Either U'll Have A Very

Good Relation

Or A Very Good Lesson........