Success is the derivative

Success is the derivative
Success is the derivative function of calculated efforts. So, Effort + Effort + Effort + ..... = Success... Success in your exams.
  

Jan, 06 2014     130 chars (1 sms)     4079 views       Exam

more Exam SMS Messages

NEW Xam Pattern::

General Students ::Ans All The Ques..

OBC :: Ans Any Ques....


SC :: Just Read All Ques

ST :: Thanx For Cuming To Exams...
tney bharam tootey they ik aur bharam toot gya,






ussee subject pas huwa jis ka paper mujh sey chooot gya
Beauty

Freshness

Dreams

Truth

Imagination

Feeling

Faith

Trust


This Shud Be The Beginning Of The New Semester :->
Cricket T20 aur ipl ki waja se improve hva hai...

hame b apna Examination system improve karnay k liye exams me ye step lene Chahiye:-

1-Har paper 1.5 ghanty or 50 number ka hona chahiya.

2-Har 30 mint ka bad mashwre k lye break hona chahiye.

3-Hame 1 free hit den jis me student apni marzi k 1 sawal ka apni marzi ka jawab de.

4-pehle 20 mint ka power play jis me examinerhall se bahar rahe.

5-Agr kisi sawal ka Ans ghalat ho to review ka option hona chahiya ta k student book se confrm kr le...
Kuch Kuch Hota Hai(Remix)

Exam Pas Aye Dil Gabhraye

UNIVERSITY Na Jane Kya Paper Banaye,

Abto Mera Pen Ruk Ruk K

Chalta He Kya Karu Haye

Kuch Kuch Hota Hai
lamha lamha waqt guzar jaye ga
kuch hi dino main tera result aa jaye ga..
dua ker ley .
.
.
..
.
tu koi amir khan nahi jo



all is well keh kr top kr jaye ga...:P
dedicate to all students..
classic example for students of different age
groups :-

1st to 3 rd stndard- hey I studied everything
for exam...
......
4th to 6th std- Hey that Question was very
hard so I dint read that..

6th to 10th std- hey read only important
questions...

10 th to 11 th std- abe 4 chapters r enough....

12 th- saale whch exam is 2day...

Engineering/medical students - Oh ! exam aaj tha ....
Kamino bataya kyon nahi ..??
If In Exam U Have One Of Question About Me
Then How Will U Define Me In Some Words ?
Ur Answer Shud Be Based On Truth, Reply Me Now
Ideal to write on ans sheet:
Answers given below r imaginary & result of pure fiction. Any resemblance to text book is unintentional & purely co-incidental ;->
Pressure On Brain Is Inversely Proportional To The Number Of Days Left For Exams

Keeping The Syllabus Constant

Zubaida Apa’s 1st Law Of Tension
~ MY SECRET OF SUCCESS ~

1: Kabhi top na karo verna log tum se jallney laggen gen.

2: Humesha late class mein jao is tarah har teacher tumhein yaad rakhe ga.

3: Agar cheating ka chance ho to kabhi parh kar na jao.

4: Ziyada parhney se time zaya hota hai aur time zaya karna gunah hai.

5: Kabhi viva na do Kyun Ke beizzati ke Do(2) number se izzat ke Zero(0) ache.

~BEST OF LUCk~ ~~
The Law Sayz,
"If U Can''t Convince Someone, Confuse Them!"

Do U Know Which Law It Is?

This Is "Law Of Answering In Examination"...:-)