love

love
"Wo hum se khafa hain
k hum dosron ko dekh kr Q muskuraty hain"

"WASI"

"koi un se Bhi to poochey
K wo har ik ki surat mei hamein Q nazar aaty hain.
  

Jun, 02 2012     159 chars (1 sms)     3911 views       Love

more Love SMS Messages

Sameto sitaro ko hatho me apne,
bahut dur tak raat hi raat hogi,
musafir hai hum bhi musafir ho tum bhi
kahi na kahi to mulakat hogi
Silly Mistakes done by a unliked
person will be like a crime.
But,
A crime done by a favorite
person are taken silly."
Thats
affection!
A Short Walk iS So Difficult

Wen No1 Walks With U.

But,A Long Journey iS Just Like A

Few Steps

Wen U Walk With

Sum1 Who Cares For U
Aankhon me rahne walo ko yaad nahi karte,
Dil me rehne walo ki baat nahi karte,
Hamari to ruh me bus gaye hain aap,
Tabhi to hum milne ki fariyaad nahi karte
When I say I love you,
It doesn’t mean just 3 words of love,
It means I care for you,
I trust u,
I believe you,
I miss you,
Love sometimes changes some moment
And sometimes WHOLE LIFE...;->
I ThOuGhT LoVe WaS JusT A mIrAgE Of ThE MiNd. . . It''S An IlLusIoN, It''S FaKe, ImPoSsIbLe To FiNd. . .
BuT ThE DaY i MeT YoU
I BeGaN To SeE, ThAt LoVe Is ReAl AnD ExIsTs In Me. .
Wo raato ke neende urane laga hai
Meri khwahisho ko jagane laga hai
Adao ke nahkre dikhaongi me osko
Main ghusse me ziyada sataongi osko
Mere dil me bs wahi hai samaya
Yeh kya dard dil mere dil me jagaya
Subah shaam mere khiyalo pe chaya
Kaun hai jo sapno main aaya
If she is an apple and you are an orange,
celebrate your differences,
Make a great fruit salad
Love is not about being the same,
Its about being sweet with each other.
Never underestimate the amazing power of love to change hearts and mindsets. Love can even give fresh inspiration to tackle what seems to be impossible.
wo muhabat hai meri koi majbori to nahi
wo mjhy chahy ya mil jay zarori to nahi
ya kia km hai k basa hai meri ankho ma
wo rahy meri nazro k samany ya zarori to nahi
"Love




is a measles and everyone has to go through this".
Is
It
True?
Can
It
Be?
Are
You
The
Only
One
For
Me .. ^^