Wafa pe hmari aitbar rakhna

Wafa pe hmari aitbar rakhna
Wafa pe hmari aitbar rakhna
Ham badall nai sakty itna yad rakhna

Dena chahte ho agr khushiyan humain "samina"
To khud khush rehna aur apna khiyaal rakhna
  

Oct, 01 2011     154 chars (1 sms)     3183 views       Love

more Love SMS Messages

Bichedte hue yaad de jayenge
Khud sone se pehle unhi ko 1 khwab de jayenge
Unhe gila hai ke hm jawab nahin dete
Saanso ke rukne se pehle har jawab dy jayenge
Mehkhane me jaam tut jata hai,

ishq me dil tut jata hai.

Na jane kya rishta hai in dono me,

jaam tute to ishq yaad aata hai,

dil tute to jaam yaad aata hai.
Aaj mujhe App Se Kuch Kehna Hai

Wo Baat Jo App Sunna Chaho Wo hi

3 LAFZ Jo Dil ko Chu jaaey


I




Love




YOU
Rishte kanch ki tarah hote hai,

toote jaye to chubhte hai.

Inhe sambhalkar hateli par sajana

kyoki inhe tootne me ek pal

aur banane me barso lag jate hai
Im selfish, impatient and a little insecure.
I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle.
But if you cant handle me at my worst,
then you sure as hell dont deserve me at my best.
Missing some1 gets easier everyday
because even though you are one day further
from the last time you saw them
you are one day closer to the next time you will
Last night I looked up at the stars and matched each one with a reason why I love you I was doing great, but then I ran out of stars.
She : I Love You ,, More Than anything
He : I Love You Too Honey ,, But Im Sorry To Tell You .. Its Not more Than anything!!
She : what Do You Mean ??
He : I Love another Girl More Than anything
She : ( started to cry ) who is she ?????
...He : She is a Baby Girl whos call (you ) My Mother
If life iz journey
i wish
u walk on "Roses "

If life iz game
i wish
u alwayz "Win"

If life is exam
i wish
u always" Pass"

If life is a river
i wish
u alwayz "SWIM"

If life is a garden
i wish
u alwayz get "FLOWERS"

if life iz LOVE
i wish
u alwayz be "MINE" @>---
Sum1 Asked Me 2 Discribe U In 1 Sentence..
.
.
I Said-

"Individual That

Makes Place In

Others Heart

Widout Knocking It"
Nazren mali tu Payear ka azhar kar gaya

Bola tu bat bat se ankar kar gia........?

Warna ye booj kon uthta tamam umar''

Acha howa 'k' Phlay wohe war kar gia''

MEIN lafaz lafaz dohnd ky tahk bh gia sham''

wo phool day ky bat ka azhar kir gia''''''''''''''''''?
Dunya ka Sb se Acha Gift WaQt hota ha
Q'k
Agr Ap kisi ko Apna WaQt DetE ho
tO
Ap Usay Apni LifE ka wo paL DetE ho,
Jo kbi Laut kr Nhi Aata