wishes

wishes
"Koi "DOOR" hai to koi "PAAS" hai" "Ye "WAQT" waqt ki "BAAT" hai" "Hum "DOOR" hain to "KIA" howa" "Hamari Dua Hr Waqt Hr Pal aap k Sath Hy
  

Aug, 27 2011     138 chars (1 sms)     3658 views       Eid Mubarak

more Eid Mubarak SMS Messages

Smile a While

While u Smile

Smile Another Smile

Soon There wiLL be Miles

and Miles of Smiles is Just u Smile

i Hope Your EiD is FuLL of SmiLes...

|/|/| EiD MubAraK |/|/|
Yun AIENO Se Kab Tak Dil Behlao Ge,

Jab Koi Nahi Ho Ga To Khud Ko TANHA Pao Ge,

Choti EID To Chalo Guzar Gayi Lakin,

Wada Karo BARI EID Pay Zaro0r Nahao Gay!
28 November ko Tum "Dil"
Mango HUM Denge,

Tum "Jigar" Mango
Wo Bhi Denge,

"Eyes" Mango
Wo Bhi Denge!

Q K

Us Din Humne

.

.
.

.

Cow Zibah Karni Hai. :-)
Happy Eid-ul-Azha.
Eid ul Azha Mubarak

Dil ki Gehraiyon se
.
.
EID
.
.
.
UL-Azha
.
.
.
.
Ka intezar karein
.
.
.
.
.
Filhal sabzi aur daal per guzara karein.
‘Bholi Si Surat Ankhon Mein Masti Dur Khari Ghabraye . .
..
Meri Gaaye . .
..
Ak Jalak Diklaye Kabhi . Kabhi Pardy Mein Chup Jaye,
..
Meri Gaaye . .
..
Mari Nazar Se Tum Dakho To Gosht Hi Gosht nazAr Ayeeeeee. .
.
Bholi Si Surat
.
Ankhon Mein Masti
.
Aye Haye,
.
Meri Gaaye..
‘Happy Advance Baqra Eid’
EiD Mubarak

I HopE iM thE First Who Send u This Msg
Dont Smile Jan|x . . .

.

.

.

.

.

.

.

.

Bakra EiD Ki Baat Kar Raha hon… :p…
Aaj se Amiri Garibi ka fasle na rahe,
Har Insan ek duje ko aapna bhai kahe,
Aj sab kuch bhool ka aa gale lag ja,
Mubarak ho tuje yeh EID ka tyohar.
When the sun has set, and day is done- I"ll break this chain,
but only one. By the end of Ramadan, this whole chain will be
all gone! It"s time for Eid...
_..._
/''''''''''''\).(''''''''''''\
/ /| : |\ \
\ \| |/ /
''''''| |''''''
| |
| |
''''''''''''''''''''''''



Ye Lo Eid Ka Suit Meri Taraf Se.
Mehngai Bohat Hai.

Shalwar Agli Eid Pe Bhej Donga.

Ab Thanks Bol Kar Sharminda Mat Karna, Tu Jigar Hai Apna.
Wishing you Happy Eid Mubarak in advance,
For the following 10 Years.

2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018

Agar Coming 10 Years main aapko koi Pehle Wish karne ka dawa kary.

To Ek Rakh k chamat dena aur ye msg dikha dena. Ok?

Don''t Delete It.
Iss MESSEGE ko
bari Mehrbani 7 din
baad parna OK,
Band Karo Aur Save Karo do,
Oh!
Samjh Nahi aati
acha chalo6 din baad OK,
aray phir parh rahe hu app!
yeh cheating hai..
acha itni jaldi hai
tu parh lo....
I"m the Ist one
who wish u..
Eid Mubarak
Rahoon Ki ye shaam aur yadoon ka ye sama
Apni palkoon mein hargiz sitare na layeinge
Rakhna Sambhal k tum chand khushiyan mere liye
Main laut k aaonga phir EID Manaeinge!