wishes

wishes
"Koi "DOOR" hai to koi "PAAS" hai" "Ye "WAQT" waqt ki "BAAT" hai" "Hum "DOOR" hain to "KIA" howa" "Hamari Dua Hr Waqt Hr Pal aap k Sath Hy
  

Aug, 27 2011     138 chars (1 sms)     3654 views       Eid Mubarak

more Eid Mubarak SMS Messages

Bismillahirahman nirahim..Greetings of Peace n Salutations 2
our Beloved Nabi e Kareem Mustapha (S.W.A) Jumma Mubarak ..
may Allah(S.H.T)acept all our duaas n dis Auspicious day.
lets remember each other in our sincerst duas.
May u all hv an Inspiring Spirutal upliftin day ummathi_islam
For this, is a special time when family
And friends get together,for fun.
Wishing laughter and fun to cheer your days,
In this festive season of EID and always!!!!!!!!
“Happy EID”
Kuch Musarrat Mazeed ho jaye
Is bahane se Eid ho jaye
Eid milne jo Aap aajayein
Meri b Eid, Eid ho jaye
Read this SMS after 3 days
-
-
-
-
-
ary phir parhy ja rahy hooo
ary kaha na nahin parhna

acha chalo parh lo may be
i ll be the 1st one to say
!~!~ Very Very
*..**Happy Eid MuBaRaK *..**
HoPe LoVe & LaUghTeR
waRmTh & wIsHeS
JoYs & BoUqUeTs oF eId WiShEs
fOr AlL oF Us ...
MaY JuBlIcAtIoNz BeCome a PaRt
Of OuR eId AnD lIfE ...

"AaMeEn"

EiD mUbaRaK tO aWl ....
Eid Ka din hey aj to gallay mil lay zalim ... rasm-e-duniya b hey mouka b hey rastoor b hey
Apne Kia Socha
Paigam Nai
Aayega..

Socha Yeh Dost
Aapko Yunhi
Bhool Jayega..

Yeh To Adat Hai
Hamari Sataney Ki..

Warna
iTna
Piyara
Dost
EiD
Par
Kon
Bhulana
Chahay ga...
Eid is Meaning of Love.
I Wish it just for U....
Ur Vision is my Eid So....
Eid Mubarak.
Sada haste raho jaise haste hain phool,
Duniya ki sare gham tumeh jaye bhool,
Charo taraf phalao khushion ka geet,
Eisi ummid ka sath Yaar tumhe...MUBARAK ho EID
mai ne chaha k apko EID pe kuch pesh karoo.
jis mai tabinda sitaro ki chamak shamil ho.
jis mai guzre lamhat ki tasvere ho.
jis mai anjan jazeron ki mehak shamil ho
...EiD K DiN...

Soraj Ki Pehli Kiran Khushi Dy AapKo..

Doosri Kiran Hassi Dy..

Teesri Tandurasti..

Chothi KamyaBi..


.



.



.



.



.



.




.




Bus Ab ZiaDa Nahi.. PHir GarMi Lagay Gi Na AapKo...

-+-+-EiD MuBaRaK-+-+-
Ur Relation Like Paktel
"Dil to 1 hia"
Ur LOVE Like Telenor
"Chaho kuch badh k"
Ur Cincrty Like Haleeb
"Garah Jo hai"
Ur smile Like Twist
"Hila k rakh de"
Ur Style Like Ufone
"Tum he to ho"
Ur personality Like Bonanza
"Absolutely world class"
My Rispons Like Lipton
"yehi to hai wo apnapan"
yahi apnapan or EID MUBARAK