You Can Love Me

You Can Love Me
You Can Love Me

Or Hate Me,

I Swear It Won''t

Make Me

Or

Break Me
  

Jun, 18 2010     81 chars (1 sms)     3529 views       Broken Heart

more Broken Heart SMS Messages

Zakhm dil ka kise dikhyen hum
Dosti kiski aazmayen hum
Zabt kARNe ki dal lain aadat
Ghar ki deewar kya uthayen hum
Maslahat ka yahi takaza hai
Jo wo kahte hain maan jaayen hum
Berukhi humse ho nahi saktee
Bhool jayen teri khatayen hum
lab pe rakh kar hansi dikhawe ki
Dard-e-dil kab talak chupayen hum
Tod dete hain ghar ke log ise
Khwab palkon pe kya sajayen hum.
Sometimes,
i wish certain people wont tell me

that they love me..

wanna know why?

so that i wont waste my time
believing their

sweetest lies....
All I know is that you love me

still



...in my dreams...
i Was So

STUPID

To Think That May Be

For One Second

You Actully

Cared
Hum tanha tanha say log ~
Bahut bychain rehtay hain ~
Bahut udas hotay hain ~
kash koi baat smjhnay wala ho ~
Koi dukh uthany wala ho ~
Mgr nahi
Koi nahi smjhta ~
koi nahi apnata ~
Mgr suno tum mari bat ~
Muj say ukta jany waly ~
K hum tenha say log ~
Kisi ko dukh nahi datay ~
Kisi ka sath nahi chortay
Bus itna hota hay ~
K
Chahny wala 1 or dukh dy kr chla jata hy ~
Yi sochy baghair ~
Yi janay baghair ~
K hum kasy jiay gay itnay dukhon k dermian
The most terrible
poverty
is
loneliness
and
the feeling of
being unloved.


Loving 100
Wrong persons
may not even
AFFECT ur life.
But hating 1 right person
Will leave U a Broken HEART
Throughout..
Ur LIFE
Main ne Kaha Tu to Apna tha Tu kyun Chor gaya

WO Bewafa Hans k B0LA ZindAGi B To Apni h0ti hai
Wo kyun Chor Jati Hai..
Ab samajh laitay hain meethy lafz ki karhawat

Hogaya hai zindagi ka tajurba thora bohot
It HuRtS wHeN wE
rIsK oUr
HEART
&
It EnDs uP bEiNg
BROKEN
bUt
WhAt hUrTs MoRe iS
wHeN wE
STILL
HoLd On WhEn wE
aLrEaDy KnOw
We ArE wAiTiNg FoR
NOTHING ... =(
Palken neend se bojhal zarur hein lekin...
.
.
So gaye hum to usey yaad kon karega.
If its taking all ur strength...
if its killing your heart...
if its making you bear too much pain...
its making you ignore everything else...
make sure its worth it...

Otherwise...

Let it go...