Yun AIENO Se Kab

Yun AIENO Se Kab
Yun AIENO Se Kab Tak Dil Behlao Ge,

Jab Koi Nahi Ho Ga To Khud Ko TANHA Pao Ge,

Choti EID To Chalo Guzar Gayi Lakin,

Wada Karo BARI EID Pay Zaro0r Nahao Gay!
  

Jun, 18 2010     167 chars (2 sms)     3130 views       Eid Mubarak

more Eid Mubarak SMS Messages

Oye Janwar

















Lay aye tum qurbani k liye...?
May the blessings of Allah fill your life with happiness and open
all the doors of success now and always. Eid Mubarik
Aye EID Tum Jab B Aana.
Sab k Liye Bus KHUSHIYAN Lana.

Har Chehry Pr Hansi Sajana.
Har Aangan Mein Phool khilana.

Jo RoAYE hain Enhen Hansana!
Jo Rothy hain Enhein Manana.!

Jo Bichray hain Enhein Milana!
Piyari EID tum jab Bhi Aana!

Sub k Liye KHUSHIYAN Lana.
Is Eid par
woh mere sath nhi hai..
magar woh, uski yaaden, uski baatain..
sub mujya yaad hain..
Us ne be mjya yaad kia ho ga..
phir mere khayalon main khoye howe..
Tasawar ki kis lamhe main
dhere se kaha ho ga.

~ Eid Mubarak ~
Tu Meri Duaon Mai Shamil Hai is Tarha..

Pholon Mai Hoti Hai Khushbu Jis Tarha..

ALLAH Tumhari Zindagi Mai Itni Khushiyan Dy..

Zameen Per Hoti Hai Barish Jis Tarha.../
[Aameen]

|-=-=-| EiD MubaraK |-=-=-|
Kya Aap ne suna hai..?

BBC per
CNN per
PTV per
ARY per
GEO per

nahi suna..!

FM 100 per tou suna ho ga..!

Ager phir bhi nahi suna to Ab Parh Loo..


? EiD MubaraK ?
nazar ka chain dil ka soror hote hain.
kuch ase log jahan main zaror hote hain.
sada chamakta rahe in ki EID ka tehwar.
kareb reh k b jo hum se dor hote hain shani
Kash hum ek SMS hoty bas aik click mey aap ky paas hoty mana k
aap hamy delete kar letay laikin kuch dair k liye tou hum aap ky
paas hoty or bari khushi say kehtay EID MUBARAK
‘A Real Love Story
Ek Larkey ko larki Se Pyar Ho Geya.
Larki:
Tum Mere Lye Kia Kar Sakty Ho,
Larka:
Jo Tum Kaho wo Kron Ga ,
Larki:
Agar Tum Mujse Sachi Mohbat Krty Ho To Apne Baap ka Dil Lekr Ao,
Larka Dil le aya.
Larki ne us Larke se Shadi Karli Larki Ne Wo Dil Theli Mein Dal k Apny Room Mein Latka Dia
30 Sal Bad Jab Uska Beta Bara Ho ke doctor Bana To Usne Us Dil ka Checkup Kia to wo DIL Bakry ka Nikla or Usne Andaza Lagaya k..
Abba Ne Amma Ko Bewakof Bnaya Tha :)
Bakray Se Yaad Aya k Apko B
Bakra Eid Mubarak in Advance!
Its My Style To Wish U With Smile & Love…
Here"s wishing that you have just the nicest EID and happiest one
so far, and don"t forget best wishes r always there wherever u r.
WARMLY EID MUBARAK
MILAY TUJHE NA DUKH ZINDAGI MAIN,
PHOOL KI TARHAN TO MEHKAY KHUDA KARAY,
ZINDA RAHAY NAAM ABAD TAK TERA,
EID KI KHUSHIYAN TUJHE MUBARAK KHUDA KARAY
Eid ul adha is eid of sacrifice,
and commitment to Allahs orders,
May Allah bless us with the same in all circles of life,
and help all amongst us,
who r helpless,worried,
and waiting for his rehmat,
Ameen. Eid Mubarak.