Har Baat Se Inkar

Har Baat Se Inkar
Har Baat Se Inkar Nahi Hota,

Har Raasty Par Intezar Nahi Hota,

Yun To or Log Bhi Aap Ko SMS Kerte Hain Lekin,

Har SMS Hamare Jaisa Shandar Nahi Hota... ;->
  

Jun, 17 2010     167 chars (2 sms)     3883 views       Friendship

more Friendship SMS Messages

Kafi waqt laga hume aap tak aane me,

Kafi fariyad ki khuda se aapko pane me.

Yu dil tod ke mat jaiyega,

Humne to umar gujar di aap jaisa Dost pane me.
Bharat Ka Sabse Bada Confusion Ka Din Kaun Sa Hoga ?
Socho
Socho.
Nahi Maloom..!!!!
Jis Din Raksa Bandhan Aur Friendship Day Ek Saath Padega..
Friendship is unnecessary,
like philosophy, like art…
It has no survival value;
rather it is one of those things that give value to survival.
FRENDSHIP is Wen U hav a huge fight;
decide to break all relations.....

den u decide 2 put aside ur egos, hug each other n say,
aye NAUTANKI, I NEED U yaar.....
Frendship is nt da thing 2 hold ur hand when thousands r wid u...!

but

it iis dat trust
which hold ur hand when thousandz r against u..!
A deep friend is like rainbow,
when the perfect amount of happiness and tears r mixed,
the result is a colorful bridge between 2 hearts.
Apki dosti me khud ko mahfuz mante hai, Hum dosto me apko sabse aziz mante hai, apki dosti ke saye me zinda hai, Hum to apko khuda ka taabiz mante hai.
Jisey DIL Ka Qalam Or Mohabat Ki Ink Kehte Hy,

Jisey Lamho Ki Kitaab Or Yaadon Ka Cover Kehte Hy,

Yehi Woh Subject Hy Jisey Log "FRIENDSHIP"
Kehte Hy . . ;->
Har nzar ko ek NZar ki talash hai,har chehre me kuch toh Ehsaah hai apse Dosti hum yun hi nahi kar bathe,kya kare Hamari pasnd hi Kuch Khas hai
Wafa Ka Nam too Sub Bhartay hain iss Dunia Main Sub Lakin!!!!

Wafa Kan nam per mit kar Dikhana Kiss koo ata hay!!!!


D: Dastak Bhee Na Day
O: Or Apna Bana Lay
S: Sari Zindagi joo sath Day
T: Taaluk bila Lalach Rakhy
I: Isssi rishtay Jo Dosti Kehtay hain janab!!!!
A Friend Is A Sweet Gift

An Emotnal Lift

A Heart Healer

A Mood Chiller

A Gem So Rare

An Answerd Prayer

A Hapy Mate

In

1 Word Its YOU

My Dear
Friendship isn''t about "i m sorry"
its about "kamine teri ghalti hai"

Its not about "m here 4u"
its about "kahan hai kaminey"

Its not about "i understand"
its about "sab teri wajah se hua hai manhoos"

Its not about "i care 4u"
its about "kamino mujhe chor k kaha jaogey"

Its not about "im happy 4 ur success"
its about " chal beta party de... =P ;->