A GrEaT fRiEnDsHiP

A GrEaT fRiEnDsHiP
A GrEaT fRiEnDsHiP
Is FoRmEd
CoZ oF 2 ReAsOnS
1sT tO fInD oUt ThE
SiMiLiaRtIeS
&
2nD iS tO rEsPeCt ThE
DifFeReNcEs ... :)
  

Jun, 16 2010     129 chars (1 sms)     3391 views       Friendship

more Friendship SMS Messages

English start wth "A"," B "," C "
Marathi strat wth "a","aa","ee"
Love strat wth "1 " ," 4 " , " 3 ".
But Frndship start wth "u "& "me
knock on ma heart n door will b open for cute friends
but it doesn''t apply to u becoz

u dont hve to knock anymore
u r already in ma heart
Tumse hi Dosti
Tumhara hi Intezar Tumhare bina Dil rehta hai
Bekarar
tumhari yeh Saadgi, Tumhara yeh Pyar
Jeevan bhar na bhool payenge is
Dosti ko
Yaar...
Freindship happens inside the heart, Slient.. Unwritten.. Unnbreakable by distance..Unchangeable by time.. Once a Friend, always a Freind.!
Mehfil me hasna to mera mizaz ban gaya,

tanhai me rona ek raaz ban gaya.

Dil ke dard ko chere se zahir na hone diya,

yahi zindagi jine ka andaz ban gaya.
Har Rishta Mila Virasat Me,

Phir Dosti Kyu Alag Se Banai Hai..


Kyuki Baaki Rishte Banaye Khuda Ne,

Aur Dosti Khud Khuda Ki Parchai Hai...
ek dost ne apne dost se kha k agar me mar jaon to tum kiya karo gy.to dost ne mazaq me jawab diya k me to bhot khush ho jaon ga agle din os ka dost mar geya or ek lettar us dost ke liye chor geya jis me likha hua tha yar jaan bhi koi cheez thi teri khushi k liye

Sochne Ki Tumhe Kia Zaroorat Hai,

Pukara Hai Jo Naam Tumhara,

Pukarne Wala Koi Gair Nahin,

Ek Pyara Sa Anjana Sa Dost Hai Tumhara



main bhool jaoon usay kaisi bat krty ho FARAZ

kabi din nay bi aaghaz kia hay soOraj kay bhghair

Hum"raat k "Sitaray"hain,





"Tanhaiyon"k maray hain,





"Tum"hum ko "Thokra"do Beshak





magar





"Hum"phir bhi "dost"tumhare hain
Copy to clipboard
1 Seed Can Create A Forest.

1 Smile Can Start A

Relationship.

1 Touch Can Show

Love-N-Care.

And A Friend Like

You Can Bring Meanin 2 Live
Tanhai me fariyad to kar sakte hai,
Virane ko aabad to kar sakte hai,
kya hua agar aapse mil nahi sakte,
Apko dil se yaad to kar sakte hain..
A friendship doesn''t
shine by shaking
hands in the best times
But
It blossoms by holding
the hands firmly in
critical times ...
Indeed, True friendship
doesn''t require religion,
cast or culture similarity
But
Infact need a lot of
understanding blended
with extreme care, respect
and sacrifice .. (-,=)
Jiski ek smile per hai dunya fida,
jis sey Dil na hona chahe juda,
jis ka style hai lajawaab,
woh aap nhi HUM hai Janab ;-)