"FrndShip" is Not About Finding D Right Person BUT
Creating D Right Relation ... It"s NOT How Much We "CARE"
in D Begning BUT How Much We "CARE" till D END ..
Khuda se koi baat anjaan nahi hoti,
jab insaan ki bandagi beimaan nahi hoti,
kabhi maanga hoga aapne 1 pyara sa dost,
yu hi aapki hamse pehchaan nahi hoti!!
Lafz app do
Geet ham banaien ge
Rastaa app do
Manzil ham painge
Bandhan aap do
Rishta ham bandhe ge
Phool aap do
Lari ham banaige
Kushi aap do
Hansi ham denge
Sache dost aap bano
Dosti hum nebhainge.