Remember me lik

Remember me lik
Remember me like pressed flower in ur Notebook.
It may not b having any fragrance,
but will remind u of my existence 4ever in ur life...
  

Jun, 14 2010     139 chars (1 sms)     3271 views       Love

more Love SMS Messages

Chaman ko sajayay bohat din huay,
Tumhain pass aayay bohat din huay.
Kisi din achanak chalay aao tum,
Hamain muskarayay bohat din huay.
Mohabbat "Khawab" Hoti Hai!
Mohabbat "Baat" Hoti Hai!
Jo Koi Pooch Baithey To!
Mohabbat "Raaz" Hoti Hai!
Machalti Hui Umangoon Ka!
Suhana Saath Hoti Hai..
Jo Koi Dhoondna Chahye To!
To Yeh Nayab Hoti Hai..
Ghammoon Ki Dhool Hai Shayad!
Chamakti Raat Hai Shayad!
Kisi Ki Yaad Hai Shayad!
Mohabbat Pur Sakoon Bhi Hai!
Magar Betaab Hoti Hai!
Agar Mill Na Sakey To Phir!

"AZAAB-E-JAAN"
Hoti Hai!
Wo pyar ka suboot dikhaya krta tha

ansu baha k hmain manaya krta tha

ye zindgi sirf tum se wabasta ha

aksar ye bat hamain bataya krta tha

us ki baton ma kuch aisa asar tha jana

ma barish k bina hi bheeg jaya krta tha

sone ki fursat kse thi Farhan

wo hamain sari raat jagaya krta tha

bechani jb had se barh jati

wo jee bhar k gale lagaya krta tha

wo itni muhabbat KRNe wala badal kaise gaya?

Jo har bat pe mari qasm khaya krta tha!!!
One Of D True & Nice Saying:-



"D Most Beautiful Clothes Dat A Woman Can Wear R D Arms Of D Manwho Luvs Her..."
Agar sansen mehk jaen, Agar ankhen chalak jaen, Agar khuabn ki khuaish ho, Agar phool’n ki barish ho, Agar hanste hoe rone ko ji chahe akele mai, Agar koe dekh kr tm ko, kahen kho jae melai mai, Agar tm pouchne jao k akhir kia haqikat hai, Aur is ka ye jawab aei ” mujhe tm se nufrat hai” Samjh lena MUHBT hai, Samjh lena MUHBT hai.
Dil ki Awaz se nagme badal Jate hai, sath na De to apne Badal Jate hai, palke
bhi jara sambhal ke jhapkna kyoki Palke Jhapkne se Aksar sapne Badal Jate hai.
god knows the value of heart
so he created love.
He knows the value of nights
so he created dreams.
He knows the value of friend
so he created you.
[email protected]
I Never Loved U More Coz

I Nevr Loved U Less i Dnt Luv U Nw

Coz I Wil Luv U Always

i Dnt Jst Luv U Cozi Luv U More Than

I Luv U Can Say..
A Special Smile

A Special Face

A Special Some One I Cant Replace

I Love You & I Alwayz Will

You Have Filled A Space

No One Can Fill
We Are All A Little Weird & Life''s A Little Weird
Annd When We Find Someone Whose Weirdness Is Compatible With Ours
We Join Up Them And Fall In Mutual Weirdness And Call It ''''LOVE''''
One of the best msg from my
collection…
“hm kaise us shaqs ko rula sakte hai
jise
hamne khud ro ro kar maanga hai…
Neend se kiya shikwa karun
main...."sagar"
Qasoor to us chehray ka hai jo mujhe
sonay nahi deta.....!