Ajnabi duniya me

Ajnabi duniya me
Ajnabi duniya me Akela khwab hu mei!
Sawalo se ghira ek jawab hu mei!
Jo na samajh sake Unke lie KOUN?
Jo samajhe Unke lie ek kitaab hu mei!
  

Jun, 12 2010     143 chars (1 sms)     3203 views       Love

more Love SMS Messages

Woh bewafa hamara imtihaan kya legi,
milengi nazron se nazar toh nazar jhuka legi,
use meri kapar p diya jalane ko math kehna,
woh nadaan hain doston apna haath jala legi...!!
Cute prOpOsal-

bOy:hey i''ve gOt 2 wOrds tO say yu!

girl:what?

bOy:I LOVE U

girl:huh- isn''t dat 3 wOrds?

bOy:nO! bcOs yu & i are One-
Mujhe aaj bhi uski Bepanaah mohabat rone nahi deti "Faraz",
.
.
.
.
Jo kehta tha "meri jaan nikal jayegi tere aansu girne se pehle".
Khatam hoti hai tarap jahan teri chahat ki..
hoti hai shuru wahan se chahat meri jana..

Jo samajh sako tarap es dil ki to suno..
Tumhi ko es dil ki hai dharkan mana...!!!
In all the years
we''ve been together,
loving one another,
I vow from my heart
that there has never
been another.
On the very day we met,
I gave my heart to you,
and I promise that
as long as I live,
I will love you!
Love is like a friendship caught on fire.
In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering.
As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable.
Agar Pta Hota To Phatar Sa Muhabbat Kar Lety



Magar Kese Pathar Dil Insan Sa Nahi...!
Anmol Ankhon Mein Jo Tahreerain thi

Honton Pe Wo Bol Na Thay

Hum Thay Uss K Payar K Aashiq

Bas Hathon Mein Kashkol Na Thay

Hum Ne Usko Toot K Chaha

Ye Uss Ka Haq Tha

Lakin

Wo B Hum Ko Toot K Chahe

Hum Itne Anmol Na Thay...!


Dey Say Its Difficult 2 WAIT 4 Sm1!
Dey Say Its Difficult 2 FORGET Sm1!
But..
D Most Difficult Thing Is 2 Decide Whether 2 WAIT Or 2 FORGET Sm1!!
Tumhar Naam lik lik kr metana bol jata hu
Tumai jab yad krta hu bulana bol jata hu
Bohat c aisi baty hain jo mere dil main rehti hai
Magar jab tum se milta ho sunana bol jata ho
Main her aik sham kehta ho ke tum ko bol jawonga
Magar jab subah hoti hain bolana bol jata ho
Luv and Kuch are going to a village & in between comes A well.
Luv falls into the well. Why??? Because Luv (love) is blind !!!!!
Now , Kuch also jumps inside. Why??
Because Luv ke liye saala kuch bhi karega!!!!
Mohabbat "Khawab" Hoti Hai!
Mohabbat "Baat" Hoti Hai!
Jo Koi Pooch Baithey To!
Mohabbat "Raaz" Hoti Hai!
Machalti Hui Umangoon Ka!
Suhana Saath Hoti Hai..
Jo Koi Dhoondna Chahye To!
To Yeh Nayab Hoti Hai..
Ghammoon Ki Dhool Hai Shayad!
Chamakti Raat Hai Shayad!
Kisi Ki Yaad Hai Shayad!
Mohabbat Pur Sakoon Bhi Hai!
Magar Betaab Hoti Hai!
Agar Mill Na Sakey To Phir!

"AZAAB-E-JAAN"
Hoti Hai!