Care for the one

Care for the one
Care for the one who shares with u, share with the one who knows u, know the one who misses u, miss the one who wishes the best for U.
  

Jun, 11 2010     134 chars (1 sms)     3368 views       Miss You

more Miss You SMS Messages

Na dur rahne se rishte tut jate hai
Na pass rahne se jud jate hai
Yeh to pyar ke pakke bandhan hai
Isi liye aap hume aur hum aapko
Yaad Aate Hai!
You mu$t be a good runner becau$e you are alway$ running in my mind,
you mu$t be a good thief becau$e you have $tolen my heart,
and i am alway$ a bad $hooter becau$e I Mi$s You Alway$.....
rise up ur hand n say i declear at we will b apart only after
death,
n i swear we will b 2gether 4ever,
n i state under oath dat i will miss u 4ever
Bathmeez
Chaddar ki KAMEEZ,
Lohe ka PAIJAMA,
Bandar tera MAMA,
Billi teri MAUSI,
Kutte mera YAAR,
Aam ka AACHAR
Miss u mere YAAR
Jab kuch sapne adhure reh jaate hai,

tab dil ke dard aasu banke beh jate hai.

Jo kabhi kehte the ki hum sirf aapke hai,

pata nahi wo kese alvida keh jate hai.
Kal halki halki barish thi
Kal sard hawa ka rawa bhi tha
Kal phool bhi nikhray nikhray thay
Kal un me aap ka aks bhi tha
Kal badal kaalay gehray thay
Kal chaand pay laakhoon pehray thay
Kuch tukray aap ki yaadoon k
Bari der tak dil mei thehray thay
Kal yaadein uljhi uljhi theen
Or kal tak yeh na suljhi theen
Kal yaad bohat tum ay thay
Kal yaad bohat tum ay thay
Hundred words doesnt give pain

but,a Special Person''s silence

makes more tears in heart.

So,always keep in touch.
Dil se dil tak,
Jaan se jaan tak,
Din se raat tak,
Kal se aaj tak,
Aap se mujh tak,
January se december tak,
Meray SmS publish hone se Tumharay SmS parhnay tak,
I MISS U.
kuchh beete hue lamho se mulakat hui kuchh tute hue sapno se baat hui yaad jo
karne baithe un tamam yado ko to apki hi yaado se shuruat hui
"I REALLY MISSING U "
If
u
open
my ,--. .--. '. ( .' " .). "
heart
what
will
u
see? ,--. I .--.'. ( MISS ( .' " .) YOU ). " ((.FRIEND.)).
Muk Chali Ay Raat
Wich Sajna Di Yaad
Dil Kare Faryad
Nai Jeena Tere Baad
i dont have the measels, i am not confined to bed,
asprin wont help coz i aint my head,
i dont have back ache or the flu,
its more serious...i am missin u!