bryour birth day i

bryour birth day i
Your birth day is the perfect day to say I care, because you will remeber me when u certainly make it a big affair, and when you do hold a party... I bet you will be the one who would care to make ur special day a costly affair!!!!
  

May, 03 2010     232 chars (2 sms)     3157 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...

Wa wa
wa wa
.
Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...
.
.
.
.Itna Romentic SmS Parh Kar Aik Aur Ghada TAIYAR Hogya...


After "Engagement" Pepole Askd What U Want?
Sardar Replied: Phansi

After Phansi

Pe0pLe Came 2 Know Sardar Waz Saying

"FIANCEE"
''A study has proved that all fools use their THUMB while reading a SMS.
Now its 2 late dont try 2 change ur finger! Catch another fool!''
Subah sMs

sham sMs

din me sMs

rat me sMs

ghar me sMs

office me sMs

college me sMs


aakhir kya hai ye sMs


S-Sub
M-Milkar
S-Socho...............;->
Santa: Oye, ladki dekh, kitni sohni hai.
Bata: Mujhe to uska naam bhi pata hai.
Santa: Kya naam hai.
Banta: Mein bank gaya tha, vahan yeh ek counter pe baithi thi, name plate pe likha tha: Chaalu Khata
A Sales Man Tired Of His Job... He Gave It Up To B''cum A PoliceMan.....
Several Months Later.. A Friend Askd Hiim
"How He Liked His New Job....?"

He Replied :
The Pay Is Good & The Hors Aren''t Bad
But
What I Like Best Is That " The Customer Is Always Wrong"..... ;->
Log Kehtay Thay K
Altaf Bhai Agar Kuttay Ko B
Election Larwain Tu Wo B Jeet Jay
Kuch Din Pahle Zardari K
Intekhab Par Ye Baat B Sabit Ho Gai Hy . . . /
Ap Roothtay Rahy


Hum Manatay Rahy



Apki Rahon Me Palkain Bichatay Rahy


Ap ne kabi Murr k Na Dekha

Hum peechay Sy Apko


Munh Chiratay Rahy
Laloo: I am so miser (kanjoos) that

I went alone for my honeymoon and saved half the money.

Bania: That is nothing, I saved full money.

I sent my wife for honeymoon with a friend.
Job In Mobilink








Send Ur Resume To
Mobilink.pk.com







Location Kharachi






Salary:25000 to 60000




Job Nature:

Mobile Tower Pe Beth K Kawo''n Ko Urana Hai . . . .
FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.
sochti thi kab hogi uski shaadi,
kab honge unke ghar barati,
kab honge sang uske sajna,
kab chhodegi wo apna angna,
kab uski baari aayegi,
kab wo apne naye ghar apni sasural jayegi.