Punjabi Hajj Karne Geya

Punjabi Hajj Karne Geya
Punjabi Hajj Karne Geya Wapis Aya to Dost ne Pocha Shetan ko Kitne Pathar Mary…?
Punjabi: Rush He Ina C Pathar Marne Da Moka Hi Nai Milea, Par.. . . Galian Changian Kadd k Aya Wan….
  

Jun, 03 2015     183 chars (2 sms)     15810 views       Funny

more Funny SMS Messages

yaaro sab dua karo, mil k faryad karo, dil jo chala ghaya hai, ussey abad karo, yaro tume mera saath do zara,

aata leney gaya jaib mein paisay b they kam,dharkan ruk ghayee nikley na dam,

kaisee subsidi kaisi zarayat,khaney pein ghey bun
A bOy Goes To See NighT clUb dAncE,
His Mom GetS angrY & AskS Him:
DiD yOu See AnythIng thErE ThAt You WeRe nOt SuppOse 2 See.
Boy: YeS i Saw DaD..!
GaaNa ayE yA Na AYE gana chahiay,
.
.
.
~
.
~

.

~


.

Hmara msG aye yA Na AyE Tumhaien bhi to Krna Chahiay..
Dear customer! You r requested to switch off ur Mobile to avoid any burn injuries........AS the SENDER of this Message is a DAM HOT..
Musharaf kay janay kay baad ye dil ki dua hai Faraz...

Zardari ko phanti lagay Altaf kay sath
Lil Bad One lAwlX

Height Of Romantic Shayiri
World''s Best Romantic Shaiyri



Ji Karta Hai Choom Loo Teri

Potty Me Pade Matar Ke Dane Ko,

Kambkhat Kabhi To Tere

Labo Se Hokar Gujra Hoga....
[")]

Ek Chota Bacha Bohat Dair Se Ro Raha Tha.
Uski Maa Ne Pocha
Mele Laal Ko Ka Chahiye?
Tofee
Bishkit
Ya
Doodh..?

Bacha:
Bash Ek Nai GIRLFLEND
Khubsurat Shi :->
Tere golden face ki beauty ne,
mere komal heart pe attack kiya,
sabko reject kiya tumko select kiya,
request hai tumse,
ise refuse na karna,
dosti ke is bulb ko kabhi fuse na karna.

DuA kArO k MEri umAr LAMbi hO,

Aur MujhE kuCh nA hO,

Q k MujhE kuCh hO gAyA to












TuM KAnJoOsoN kO itnE PyArE PyArE
sMs koN
kArE gA..?? =P ;->
1 pathan bhagte bhagte ruk gaya..
.
Kyun?
.
.
.
Yaaaar os ka sans phool gya tha, Jaan ly lo pathano ki.
tum b na
jaan le lo pathano ki
Larki train mai baithi book parh rhi thi,
Book ka nam ta
“THE MAN”
Peechy pathan baitha chupke se wo book parh rha ta,
book mai likha ta k brazil k mard bahut
“CHARMING” or “BALOCH” mard bahut handsome hote hain,
Kch deir k bad Larki ne peeche dekha or pathan se uska nam poocha?

Pathan:
”RONALDO BUGTI
Always listen to your wife, she gives sound advice :

99% Sound and 1% Advice….