Punjabi Hajj Karne Geya

Punjabi Hajj Karne Geya
Punjabi Hajj Karne Geya Wapis Aya to Dost ne Pocha Shetan ko Kitne Pathar Mary…?
Punjabi: Rush He Ina C Pathar Marne Da Moka Hi Nai Milea, Par.. . . Galian Changian Kadd k Aya Wan….
  

Jun, 03 2015     183 chars (2 sms)     15827 views       Funny

more Funny SMS Messages


"U-fone" Pesh Krta Hy
12 Aaney Package
Apne Un "Jazz"
Safeen k Liye Jinho''n
Ny 1st October 2008 Sy
Apni "Telenor" Sim
Istimal Nahi Ki,
Foran "Warid" Ka 100 Rs
Wala Recharge Kro
Aur Sab Keh Do ...

Mazeed Tafsilat K
Liye Apne
"Ptcl" Sy Dial Kare''n
0900 78601

Telefun Telefun ;->
Which is The Best Place To Get Higher Education...?




KArAchi UNiverSiTy..!





PunJab UniverSiTy..!





OXforD UniverSiTy..!





No.. :P





Aeroplane... ;->
U r a nice person…
but..U have to do 2 things early in the morning…
1st. pray to God so that u can live….
2nd.take a bath so that others can live….
Tamam bewaqufon ko ittela di jati hy...



.

.
.

.
.

.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.


.

Tum to aise dekh rhe ho jese ye ittela tumhare liye ho
DON K Fone ka Intazar tu 11 Colleges ki Larkiyanm Kar Rahi hain.



Mager DON ka Fone Ana Mushkil he nahi NamumkinHa.



Kiyn k DON K Pass tu

.
.
.
.
.
Balance hi nahi hey :D
Ye ladki bhi ek ajeeb paheli hai,
kabhi teri to kabhi ye meri saheli hai,
paise kharcho to kahti hai darling i love you,
nahi to sorry brother who are you.
Pakistani American Se:Tum Choron K Sath Kaisa Sulook Krte Ho?

American:Hum Un K Sath Boht Acha Sulook Rakhte Hain,
Un K Khanay Peenay Ki Har Cheez Ka Khayal Rakhte Hain

Pakistani:Ha Ha Bas Ye To Kuch B Nai,

Tum Abi B Humse Peechay Ho,

Hum Log To Choron Ko

PRESIDENT Bana Dete Hain!
App khwab main aye ahtalam ho gya.ap ki izat bi reh gai hamara bi kam ho gya.Send this mesege to atleast 10 tharki''s u will see a popat bachi in dream trust me
Just close ur eyes and think of urself for 10 seconds......
Open ur eyes !
Now you will realize that u have wasted 10 sec in thinking of a
fool............
Long Time Ago.... Only idiots used.... to read my SMS And Today, The history continues...
HUGLI HUGLI

DUGLI DUGLI

BUGLI BUGLI

SUGLI SUGLI

UGLY UGLY
Busssssssssss!!!


hans mat.....yehi rang kala kerne wala mantar tu ne perha lia he na......KAALLIIYYAA
I Love You!


I realy Love You


I Love You More than Anything in the world



Yehi Kehna chatha Tha Majno Apni Laila Se Par Bicharay Ko English nahi Ati thi afsos