Biwi Ka Jhagra

Biwi Ka Jhagra
Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad boli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…
  

Jun, 03 2015     178 chars (2 sms)     15227 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lo meri girfriend ka
foto dekhoo,









Aage karo





Thoda&aage





Dikhi







Nahi dikhi























"KAMENAY"






Bhabhi ki nazar se dekhta to zaroor dikhti.->
''Yaad tumhari har waqt ati hai
Dil ko bahut tadpati hai
Socha ki call kar lu
Kambakhat yeh customer care ki ladki barbar balance low batati hai.!!''
1 Pathan Exams Main Apne Friend ki Copy Kar Raha tha:

Examiner ne Pakar lia or usey Utha k Dosri Jaga Bitha Dia.

Pathan Writes at the End of Incomplete Question,

.
.
.
.


Baqiya Hissa Roll no. 54234 k Paper Per Mulahiza Farmayen. :-)
Dil diya tha MOHABBT ki nishani samajh kar,
Wo kha gaya use BIRYANI samajh kar.
Khoon-e-jiger B na chora zalim ne,
Wo B pi gaya LIMON PANI samajh kar.
Situation,

Whn 1 Hr Wi|L Be Back...

1st Frnd:Beth Ja Yaar Abhi To 10 Bjay Hain
Ghar Ja Kr Kya Krna Hai?

2nd Frnd:Nahi Yaar Naye To 11 Bjay Hain
She Came..
I Kpt Lukin At Her..
She Smild.
Yet I Kept Quiet.
She Began 2spk.
I Dint Listen & Then,
She Began2 Leave.
I Thn Shoutd...





Mam
Attendance...!
''''""
'' ''
'' ''
'',, ''
;
''
''
, ''
,,, ,
('','')/"

_ll_



Agar
SmS nhi ker sakte tu
Mobile bech k
Gubara
Khreed lo*...''''
Pathan Passport banwaney gya,

Clerk: NIC do, Pathan ne biwi ka NIC dia.
Clerk: Biwi ka nahi apna do.

Pathan:
Kal to hamko bola tha K..
"NADRA"
ka lye kr aao.
Having A Girl Friend Is Like "Playing Cards". . .

U Need HEART To LOVE Her

A CLUB To TAKE Her

A DIAMOND To GIFT Her

&

A SPADE To Burry Her . . . :-P
''Meri muskuraht par aitraz mat kar ae dost
.
.

.
Tujhey dekh kar to kisi ki bhe hasi nikal sakti hai..!@''
''We will now upgrade your brain, please wait....Searching....searching...still searching....sorry,NO BRAIN found...!''
CONGRATS.Your phone has been installed with a new puzzle game. To play,throw your phone against the wall.Then assemble the pieces....