Biwi Ka Jhagra

Biwi Ka Jhagra
Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad boli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…
  

Jun, 03 2015     178 chars (2 sms)     15246 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Film k poster k uper kisi peer k urras ka poster lag gaya dono thory phat gay or txt ye ban gaya
1 ticket me 2 mazy movie k bad langer b hoga Hazrat Allama MOlana Gujjar Badmash Sultan Rahi k ful action khawaten k liye pardy ka khas intazam Nargis k dill fareb raqs me shariq ho k sawab-e-daren hasil karen!''
If U R Going Through HELL Then ???


Then ??
..












Then ??
...








Then ??
...









Keep Going :)
Two friends billooo & tillooo went to school for appearing in English exam ( 7th standard ) . They had crammed an essay of "MY BEST FRIEND". But unfortunately , in the question-paper it was written as......

Q: write an essay on "MY FATHER"in just 30-45 words .

So billooo was utterly confused & nervous... what to do !!!

Tillooo gave an idea . . . . just write the essay My best friend & just keep on replacing the word friend with the father.....

So this was how billooo & tillooo wrote the essay "MY FATHER"......

Fathers & fathers are everywhere , but good fathers are very rare . I have so many fathers , but my best father is pyarelal. He is my neighbour. He often comes to my home & my mother likes him very much....
(Champions Trophy FINAL ''09)

Aus won the toss & decided to bat first

AUS V/s Pak

AUS: 323/7 (50)
PAK: 325/8 (48.4)

(peshawar TV)
=P ;)
Ek Memon dOctOr k pass gaya aur bOla
k ghar ja kar mareez check karne
k kitne paise Lo ge?

DoctOr: 300 rupay

Memon: Chalein DoctOr sahab..

Ghar pOhnche tOu DoctOr
ne pOocha k mareez kahan hai?

Memon: Mareez kOi nahi hai,
Taxi wala 500 rupay maang raha tha
aur aap 300 mein le aaye
''Na jane log kion dartay hain,
kuch log to SMS bhi nahi kertay hain,

Aur kuch aise b hain Ap jaise is duniya mein,
Jo MISCALL mar k bhi,balance check karte hain.''
Ap lovely ho -94%

Ap Cute ho -95%

Ap Sweet ho -96%

Ap Beautiful ho -97%

Ap Stylish ho -98%

Ap Attractive ho -99%

or

Main phainknay mein Expert hun 100%.

Kya karOn Adat se hay!


Memon 0r sunao thanda piyo ge ya garam?

Mehman:thanda or garam dono!

Memon:jao shazia ek glass fridge se or ek glass geezr se pani la do... :p ;->
Aaj Tumhain Lunch Nahi Mily Ga...

Q K ?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Q K Ye Dinner Time Hai
JAn|x . . . . . ;->



What R U Searching

?

?

?

No Msgs Today
.

.

.

.

.
Bcoz
.


Kashmir Day Is Holiday :->
Height oF Joke:
Gandhiji Joined Gym At D Age Of 18.
Sm1 Said:Wah Kya Body Hai!

Since Den He Stopped



Wearing Shirt!!
ALLAH Bachaye !

Pagal Biwi se Purane T.v Se

Dubai k shiekh Se Nai ki Shave se

Aurat ki Bewafai se Haram ki Kamayi se Orr apki Judai se