Biwi Ka Jhagra

Biwi Ka Jhagra
Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad boli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…
  

Jun, 03 2015     178 chars (2 sms)     15195 views       Funny

more Funny SMS Messages

Maa Bache Baich rahen hn Kaisi Tangdasti He

Ata Chawal Mehnge Hen, Insan ki Jan Sasti He

Hakumat Ko Ghurbat Ka Pta nhi

Kitna Afsos Hota he jb Bhook Dasti Hy
It iS A ChALLeNgE f0r u..

Ap KAbhi Bh¡ kAr nAhi sAktE..
HimAt hy t0 kAr kE DikhA0..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


MErE # pE 100 kA LoAd... ;->
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah teri nazar ka kaso0or hain k sharab peena sikha diya.......
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah teri nazar ka kaso0or hain k sharab peena sikha diya.......
yeah ju halka halka suro0or hain .....

tere pyar ne Teri cha ne,.....
teri bheki bheki nighaa ne........mujhe 1 sharabi bana diya....
Agar mera naam Jamil hota to pata hai kya hota?

Nahee pata to mein batata hoon.

Hamara pyar aur ziada Mazboot ho jata.

Kaisey?


Sunno, Tum Haseen mein Jamil

to jab b log hamein dekhtey wo kehtey




"Haseen O Jamil"
7 Saal pehlay meri grl
frnd kay saray bhai kam
peh jatay thay,


aj salay ghar mein
bethay ha,


Aur date marna
Impossible Ho gya ha.




JEENAY DO MUSHARAF
Teacher to student: "if your father earn $100,000 and give half of it to your mother,
what would she have?

.
.
.
.
.

STUDENT: A Heart Attack....
Santa (reading from book of facts): "Do you know that every time I breathe a man dies?"
Banta: "Why don''t you use a mouth wash ?"


There are 3 kind of Men..

Do u know...?

1-The ASIANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their wife the most.

2-The AMERICANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their girlfriend the most.

3-The PAKISTANIS-
They hv 1 wife & 4 girlfriends but they love their house-maid the most... ;->
''jatay howay kuch aasa kar kar k jaoo kam k har gali sai awaaz aa ABBA JAN;ABBA JAN ;ABBA JAN''
Girl:It’s 2 tight
Boy:Don’t worry,I’ll do it slowly,
Gal:Push it in,
Boy:Ah..I can’t,
Gal:It’s painful,
Boy:Forget it.
.
.
.
.
We’ll buy new WEDDING RING!
Ded Futiya....Mumbai ka sabse bada bhai hai....

lekin uski biwi usko chhor ke chali jaati hai....

woh itna tut jaat hai ki woh apni pyari gun se shaadi kar leta hai...

agle din saara India uski pooja karta hai... lekin kyon??



arre gun se shadi karne ke baad woh GUN-PATI ho jaata hai....
The most rommantic country of the world..?



guess!




O yes! pakistan u know y?




har raat candle light dinner... =P ;->
(thanks to kesc)