Biwi Ka Jhagra

Biwi Ka Jhagra
Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad boli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…
  

Jun, 03 2015     178 chars (2 sms)     15231 views       Funny

more Funny SMS Messages

A psychological study Has proved that all the donkeys, monkeys. idiots, mentals use their thumb to read sms. Don''t change ur finger, its too late

|| Height Of
Self-Confidence ||



Teacher To
Student:
"You Are Late ...?"

Student:
"Late .. !!!
Who Me ... ?
No Way Sir ! I''m Alive..."
beautiful girl : is dress ki kia price hai?
shop keeper : only 5 kisses
beautiful girl : us dress ki?
shop keeper : only 10 kisses
beautiful girl : donno dress pack ker do bill dadi dain gi
Dunya K 5 Mushkil taren Kam
1-Hathi Ko dhakka lgana
2-Machar Ki malish karna
3-Chiunti ko kiss karna
4-Zrafey Ki gardan dabana
5-Ap Se SmS ki tawaqa rakhna
All da elecTrons were having parTY suddenly proTons aTTacked ThemA herO came & saved da eLecTrons.TheY asKed hero "who r u?"he said "Bond .....Covalent bond"
How amazing!! – A mother makes her son “INTELLIGNET” in 20 years, but a girl makes him “STUPID” in 2 mins…
>> A brave guy pulled out 6 people from a burning house...
>> still he was in jail.......why?
>> coz all the 6 were firebrigade staff !
Meri Qoum K Bahadur Jawano Utho
Kab Tak Sote Rahoge?
Qoum Par ye Waqt Bohat Bhari Ha
Utho Jaldi Karo,Jute Chapal Sab Chorhdo

Utility Store Par Aata Agya Ha
People say "Failure is the stepping stone for success"
I say im making a strong foundation by failing many time...
Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->
Jony Jony
Yes Baba
Dere Is No Msg
Why Baba
Remove Ur Simcard
Quick Baba
Put Ur Cell In
Well Baba
Clap Ur Hands
Ha Ha Ha
Wo khub surat larki mere pas ai or mera name poocha
Doston



Name btane pr wo mujhe yahan injection lga gai

! " (-,-)
! //>
! _/ _ . O0oi ammi ji..