Biwi Ka Jhagra

Biwi Ka Jhagra
Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad boli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…
  

Jun, 03 2015     178 chars (2 sms)     15257 views       Funny

more Funny SMS Messages

Adnan Sami Sahab Ek Din Bike Lekar

Petrol Pump Per Gaye Aur Kaha: Ek Litre Petrol Daal Do

Petrol Pump Wale Ne Pehle Bike Ko Dekha

Aur Phir Is K Pait Ko Dekh Kar Kehne Laga

Kon Si Tanki Mein Daalun
ik admy anpe ghar waloon ko kehta hai ke jab main maroon ga

tu mery kabarr main ik cap main thori se chai rakh dena

orr wo ik din marr giya ghar waloon nai is ki kabarr main chai rakh de

hasab lene ik farishta yaa orr iss nai kaha ke hasaab do
admy kehta jere pehlee farishte cha pe ke gay se o koon se
''''Talking to a Genius is equal to the knowledge of reading books for one month'''' (chinese proverb)... So feel free to call me anytime.
Biggest Mystery of Maths:


1000s of years passed,

Millions of theorems derived,

Crores of formulas made,

But stil...




X is unknown!!!
Teacher: "pappu ne dopahar ka khana khaya" Es ka future tense batao?

Student: "pappu thori deir baad poti karay ga ...


American: In our country ,
marriage even takes place with email.

Santa: In India, it is only with a female
Sardar: Pata he hmary gaoon me itni sardi parti he k bhensain jama hua dodh deti hen

Pathan: hmary gaon me is se b ziada sardi parti he.
Ek dafa me rat ko so raha tha k meri ankh khuli me ne apni charpai k nechy dekha wahan ek ajeeb c chez thi me ne usy aag py gram kya to awaz ai..

P000OON... ;->
‘Pechly zamany me jab koi akela betha
hasta tha to kehty thy is pr saya hy…,
Ab koi akela has rha ho to kehty
hain….
Mujhy b msg send kr.
Lo meri girfriend ka
foto dekhoo,









Aage karo





Thoda&aage





Dikhi







Nahi dikhi























"KAMENAY"






Bhabhi ki nazar se dekhta to zaroor dikhti.->
(Pak traffic police)

Motorcycle wala: Sir Meray papers to Complete hen!
Phir Chalaan Kyn?

Police: Beta Double Sawaari Khul gai he
or Tu Single
ja raha hai.
Bata Has Announced
Production Of Its Latest
Model Of Shoes.

It Is Heavier Than Normal
And Of Aero-Dynamic Design,
Especially Suitable 4
Throwing At Presidents
Jab lite band hoti hai tb sub ki khul jati hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aankh Garmi se. :-)