Husband To Wife

Husband To Wife
Husband : Janu Tum Mujhy Ak Jaga Se Bohat Achi Lagti Ho Wife Sharmate Hoye : Kahan se Janu….? Husband : Dooooooooooooooooooor Sy….
  

Jun, 03 2015     131 chars (1 sms)     18056 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: Dunia Me Kitne Bar-E-Azam Han?
Studnt: Gi 3
1. Quaid-E-Azam
2. Sikandar-E-Azam
Aur
3. Mere Uncle Haji Azam.
Teacher to Sardar : Which is the most confusing day in America?
Sardar: Thinking....... and Answere Fathers day!
MujK0 Malom Nhi Husun Ki "Tareef
Mgr
Haqiqat Me Haseen Sirf "Whi he"Jis Ne ApKo Msg Kya He
.... <(',')>
) (
// uff , ammi meri nazar utaren..
MAiN TuM k0 BAtAoN kE koN hAi "HuSSy",,,


Ye w0hi hAi Jo kAr gAyA PAkiStAni TeAM k0 KhAsSi.. ;->
Subha
SMS


Shaam
SMS


Din me
SMS


Raat me
SMS


Ghar me
SMS


Office me
SMS


Jeena
SMS


Marna
SMS
Akhir kya he ye SMS??




S = SUB
M= MIL ker
S = SOCHO:-)
Full Forms>...;)
NIIT : Not Interested in IT



WIPRO : Weak Input, Poor & Rubbish Output



HCL : Hidden Costs & Losses



TCS : Totally Confusing Solutions
sardar Bought A New Mobile.

Doston Ne Kaha Naya Mobile Lya Hay Mithai To Khilao..

Sardar Bazar Gya
Aur

Mobile Baich K Mithai Le Aya
1 morgi ne 3 anday diye .
Aur dua mangi babies naik nikley.
kuch din bad babies niklay.
pehla baby namaz parta hua nikla.
dosra baby tazbih parta hua nikla.
tesre anday se baby nahi nikla to murgi pareshan ho gai , itney mai andy se awaz aai , ammi mai aitekaf mai betha hun
Girl: Main tumhare liye sab kuch chor doongi

Boy: Maa baap ?

Girl: yes

Boy: Khana Pina?

Girl: Yes

Boy: Apni Dostien

Girl : Yes

Boy : Star Plus

Girl : Mu Shambhal kar bat kar
Pappu mulk ko or k.e.s.c ko gusse mai yeh shair arz krta hai..

''''Karachi k Halat Dekh K Rota Hun,
.
.
.
.

Rat mai Chaddi pehen k Sota hun.. ;->
Arz kiya hai...


Teray siwa is dil mein nahi koi aur...


(Wah! Wah!)


Teray siwa is dil mein nahi koi aur...
.
.
.
.
.


RoCk3r, GEO NEWS Lahore :-D
Bus Ko Joota Mara 2
Baar

Par Us K Face Pe Laga
Kyun Nahi ... ??































Aakhir Jootey Ki Bhi Koi
Respect Hy Yaar ... ;->