Husband To Wife

Husband To Wife
Husband : Janu Tum Mujhy Ak Jaga Se Bohat Achi Lagti Ho Wife Sharmate Hoye : Kahan se Janu….? Husband : Dooooooooooooooooooor Sy….
  

Jun, 03 2015     131 chars (1 sms)     18050 views       Funny

more Funny SMS Messages

Oopar aasman hai

Niche sagar hai,

Aur ek bander isse

Shayri samaj kar parh raha hai
''Aap ko bohat bohat


*EID MUBARAK*












heraan mat houn jis ko mera $m$ mil jaye
us ki to Eid hi ho jati hai...!!!''
It''s the sweetest thing to do. Do it the bed, on a sofa, in the bathroom or anywhere! U must never stop doing it. It''s called Prayer! God bless ur naughty mind.
Can u pronounce good english:- read along woof, roof, loof, shoof, shoof,woof, loof, roof, poof, woof woof, hoof, woof, roof, shoof.Test
results: U r a good dog. Now stop barking.


Dil k zakham kisi ko dikha na sako ge,
Dil mein jo he kisi ko bata na sako ge,

Karoo ge jawani me jo girlfriend pe kharche,
Budhape tak udhar chuka na sako gay:p



What R U Searching

?

?

?

No Msgs Today
.

.

.

.

.
Bcoz
.


Kashmir Day Is Holiday :->
Agar buses k naam Pakistani actress pr hote..

REEMA over load hogae,

SAIMA k neeche aa kr 1 rahgeer halaak,

Accident me SANA ka front miror toot gaya,

Tez raftaari k ba''is, LAILA mor kat''te hue ulat gae,

MEERA pr sawar ho jao,

SHAHIDA MINI ka tyre puncture hogaya,

NIRMA thuk gae,

RESHAM ko loot lya gaya,

BABRA SHARIF ki bearing rod toot gae,

NIGHAT pr pathrao,

Aur ANJUMAN ko jala dia gaya... ;->
* TALAASH GUMSHUDA *
Nam, Arbab Rahim
umar ka koi hisab nahi kyu ke us ki umr k KUTE Mar gae,adres kuchre ka dabba rang kaala, Suar jesi shakal, 18 feb ko ghar se saikal pe nikla tha,.. jane kin gatron me chala gaya hy...
kisi bhi Bhai ya bahen ko dikhai de..SEEDHA GOLI maar de....shukriyaa . . . ;->
SoMe1 AsKs Me Wht is hUmAnity,
I wud SiT nExT 2u,
PuLL U CloSe 2 Me,
PuT mY ArMs ArOuNd U
n sAy pRoUdLy,
DiS Is humanity..
Lovin ANIMALS..!
A Parody Of Zong Song
Enjoy Krte Raho
Tv Dekhte Raho
Parhae Par Kabhe Tawajja Dena Nae
Me To Mayoos Tha Paper Dekh Ke
Pharra Bhej Dya Us Ne Paegam Me
To Cheatng Karte Raho
Pass Hote Raho
Result Per Kabhe Tawajja Dena Nae
Turu Run Ru Ru Run Ru Ru Ru Ru Run


An important msg 4 U

I promise to my Allah that I''ll send balance
of rupees 50 to the sender of this msg
& will not foward this message to sender..
Thank''s


A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!