Husband To Wife

Husband To Wife
Husband : Janu Tum Mujhy Ak Jaga Se Bohat Achi Lagti Ho Wife Sharmate Hoye : Kahan se Janu….? Husband : Dooooooooooooooooooor Sy….
  

Jun, 03 2015     131 chars (1 sms)     18027 views       Funny

more Funny SMS Messages



Judge:why did u shoot ur wife
instead of shootingher lover?

Sardar:Your honour,
it’s easier to shoot a woman once,
than shooting one man every week.
mud gorning.
lest of buck.
gay mod less bu.
ave a dice nay.
cake tare!
soli yaar!
laat ko zyaada pee lee sissiliye ispeling fistek ho rayeli he.
MON''T DINE...!!! ;->
Reaction of Girl When She Lost Dere Purse!


POOR GIRL: Oh ! I''ve Lost Money . . .



RICH GIRL: Oh ! I''ve lost Credit Cards . . . .




BEAUTIFUL GIRL: Oh !! Us Me RoCk3r Ki Photo Thee. . . . ;->
Woh to aj bi hamain dekh kar muskurate hain
Yeh to un k bache hi kamine hain jo hamain mamu mamu bulatay hai
Girlfriend & Police
Main Kia Baat Common Hy ???






SoChO !








SoChO !










Aur SoChO !














Donoo Hi Paisa Kha Kr
Chor Dete Hyn ! ;->
Kabhi yaad aye to fone ker lena,
Paisy kam hon to SMS ker lena,
Agar Yah bi na ker saky to mobile dahi main daal ker
VIBRATION on kerna,
or lassi bana ke pi lena
1 Dafa 1 molvi movie dekh raha tha.

Doosra admi:molvi sab ap nay tu kaha tha
k ap movie nai dekhtay.


Molvi:mai is ko nafrat ki nigah say dekh raha hon...:-)
Miss Callen Martay Ho Tum Wrong Numbers Pr,

Ye Soch Kar K Kahin Say To Fone Aaega



Ajeeb He Andaz e Muhabat Tumhara papu

"Agar Esa Karogay To Kon Aaega.
Woh chham chham karke aayee Aur chham chham karke chalee gayee
Main sindoor ka dibba lekar khada raha
Woh Rakhee bandh ke chalee gayee.


"''IzzAt to anAy jAnE wALi ChEEz hAi "PAppu" , , ,



BuS BAndA BegAirAt hOnA chAhiye . . . :p :d ;->


Some like Sunday
Some like Monday,
But i like Your Birthday.
Happy Birthday my sweetheart

Submited in : Birthday SMS

Characters : 92 | Sms Length : 1

Share
Submitted By Humayun From Multan ( 03216307893 )
True meaning of "GIRL":

"G"=GAPSHUP me sabse aage..

"I"=INNOCENT sirf shakal se

"R"=RONE ki automatic machine

"L"=LARAI mei kisi se kam nhi..