Husband To Wife

Husband To Wife
Husband : Janu Tum Mujhy Ak Jaga Se Bohat Achi Lagti Ho Wife Sharmate Hoye : Kahan se Janu….? Husband : Dooooooooooooooooooor Sy….
  

Jun, 03 2015     131 chars (1 sms)     18061 views       Funny

more Funny SMS Messages

Doctor! I Have A Serious Problem,

I Can Never Remember

What I Just Said.


When Did You

First Notice This Problem?


What Problem?
Bhikari: 1 Rupia Dede Baba
Aadmi:Sharam Nahi Ati Itnay Hatay Katay Ho K Bhik Mangtay Ho

Bhikari: Nahi To Kya Tumhari Behen Ka Rishta Mangu... =P ;->
Santa-jab meri nayi nayi shadi hui thi

mujhe biwi itni pyari lagti thi man karta tha khaa jaun.

Banta-aur ab?

Santa-khaa hi jata to acCha h0ta.


What is the difference between wife & saali?

Saali is Beauty,
Wife is duy,

Saali is passion,
Wife is tension,

Saali is patakha,
Wife is sayapa,

Saali is cool,
Wife is fool,

Saali is tuty-fruity,
Wife is qismat futi,

Saali is fresh cake,
Wife is earth quake…:p


Sardar ki wife inspecter se!
Mera husband ek hafte pehle aalo
lene gaya tha abhi tak wapis nahi aaya:-(

Inspector bhi sardar tha bola:-
to behan kuch or paka lo:-)
"Raks karti hay gardish-e-dauran,

dar khulay hain sharab khano k,

"Chaey peenay ko ab kahan jayen,

Band hotel hoey pathano k."
(''.'')>
<\\
_/"\_

Na Eid Mubarak

Na Birth Day

Na New Year Mubarak

Sirf Or Sirf

Bush Ko Jota Mubarak
Kuch Is Liye Bhi Doston Se Raabta Kam Rakhta Hun ...
.....JAn|xXx.....

Jo Milta Hai Kheta Hai Yaar
Gold Leaf To
Pila... =P ;->
Aye khuda aaj barsaat ho jaaye
kam se kam 1 katori paani bhar jaaye....

jo mujhe sms nahi karte ho
unka fon us me doob jaaye
na rahega fon na bajegi ringtone. . .;)
Warid paish krta hai pehli bar aapke Mobile mein nahati hui larki


Aaj thand boht hai,

LARKI kal nahaye gi




WARID we care
You are a DOG…
D = Darling
O = Of
G = Girls
Now u r smiling na?
Am i right??
Tu sach mein kutta hai
Bhoot Ki Beti Apni Maa Se Boli,
Maa Main Kitni Dravni Hun!

Maa Boli Beti Zaida Ghumand Acha Nhi

Abhi Tu Ne Msg Parhne Walay Ko Nahi Dekha... =P ;->