two frn are talking to each other
1st: kal tumhare pati pipe se apne flat mai ja rahe the.
2nd:haan pairon mai plaster k baad doctor ne unhe seediyan[stairs] chadne se mana kiya hai
'Katrina: Me Tuhmare liye sub chor dungi, Salman: Ami Abu? Ktrina:G Salman: Khana pina Katrina:G Salman: Friends? Katrina:G Salman: "Jo ye msg parh raha hai os" ko B?
Katrina: Zuban sambal k bat kar Salman!
Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi. Bhaiya G smile'
1 boy school se
rota hua ghar aya
maa ne pucha:
Beta q ro rahe ho
Boy:
Sir ne boht mara
he mujhe!
Mother:
Sir ne q mara
Boy:
Sir mere dost ko
dant raha tha tou mein ne dost ko tasalii de aur ek misal de..
Mother:
Kon si misaal..?
Boy:
Jo kuttey "bhonkte" hai woh "kaat''tey" nai.:-)
Santa : People Santa : People consider me as a "GOD"
Banta : How do you know??
Santa : When I went to the Park today, everybody said,
Oh GOD ! U have came again..
Wife to her friend: My hubby bought me a Mood ring the other day. When I''m in a gud mood, it turns Green & when Im in a bad mood, it leaves a red mark on his forehead!