Husband To Wife

Husband To Wife
Husband : Janu Tum Mujhy Ak Jaga Se Bohat Achi Lagti Ho Wife Sharmate Hoye : Kahan se Janu….? Husband : Dooooooooooooooooooor Sy….
  

Jun, 03 2015     131 chars (1 sms)     18074 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Aadmi Apni B.v Ka Janaza Le Ker Jaa Rha Tha

Janaze K Aage Ek Kutta Aur Peeche Aadmio''n Ki Lambi Line Thi

Ek Aadmi Aaker Poochta Hai : "hai Ye Sab Kaise Hua"

Shohar Bolta Hy :Kuttay K Kaatne Ki Wja Se Mar Gayi . . .!

Tou Doosra Aadmin Bolta Hai : Ek Din K Liye Ye Kutta Aap Mjhe De Sakta Hain ? ?

Aadmi Bolta Hai : Line Main Lag Jao . . . Sab Usi Kuttay K Liye Aaye Hain . . . ;->
(Naqqalo) se Hoshi''yar

Asli SMS Ki
Pehchan

Apun ka sms

Har sms anokha, naya & Internatinol mayar k mutabiq.
Purany, ghisy pitay, Byhoda, Bazari SMS se parhez kijye,
Tabyat zyada bor ho to hamare Num
Pr 100 Rps Send karen or 999 asli SMS
or1000 Rs. Mai 1 saal tk sms
Receve Karen
Shukria:-)
itni pyar bhari nazron se dekha usne mjhe

AYE DOST

dil to gaya hi gaya

sath main 10 rupay wala somasa bhi gir gaya
A Truth

A woman marries a man expecting he will change, but he doesn''t.

A man marries a woman expecting that she won''t change and she does. . . ;->
Hamari ??? men chahat


Chahat me ????


Khalos me ????


Piyar mealey
Bench
Par
Baithey
Huye
Student
K
Bag
Mein
Parhi
Hui
Urdu
Ki
Book
K
Page #57
Ki
Line #10
Mein
Likha
Tha
K
Dusron ka time waste karna buri baat hai
1 sabzi wale k ghar bacha paida hua,
to 1 aurat bache ko dekh k boli:

"kitna pyara bacha hai"?

sabzi wala aadat k mutabik bola

"Aur hai b Bilkul taaza" ;->
''INTEHA HO GYI INZAR KI
AAYI NA SMS KI RING MERE YAAR KI
YE HME HAI YAKIN
KANJUS WO TO NAHI
FIR WAZA KAYA HUA
INTEZAR KI?''
Malkin:Tum saFaI TheEK tArAh sE NaHi kRtI. .


Wo kOnAy mE Lga hUa jaAla dEkH Rahi hO?
Iska zImaYDAar koN Hai?


NokrAni: YaqeenAn kOi mAkri hOgi . . . . :-
Mubarak Ho Musharraf Gaya..























Apni Biwi K Sath Ghoomney :-D
Mafi nama"
Agr
meri
missbell/sms
se
Aap
preshan
ya
tang
ho to
bila jhijhak
apne
mobile
ko
khench
k
diwar
pr
de
maren
na rhy ga phone!
Na bajy gi tone.
2010.
1 class ka bacha apni Miss se kehta hai.
Mai aap ko kaisa lagta hoon?
Miss: So sweet!
Bacha: To phir mai apne ammi abbu ko aap k ghar kab bhejun.
Miss: Wo kyon?
Bacha: Ta''kay wo hamari baat agay chalayen,
Miss: Ye kya bakwaas hai!

Bacha:
.
Tution parhne k liye..


...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P