Husband To Wife

Husband To Wife
Husband : Janu Tum Mujhy Ak Jaga Se Bohat Achi Lagti Ho Wife Sharmate Hoye : Kahan se Janu….? Husband : Dooooooooooooooooooor Sy….
  

Jun, 03 2015     131 chars (1 sms)     18043 views       Funny

more Funny SMS Messages

Old phrase:
A Bird in hand is better than 2 in Bush.
..
.
New phrase:
A Boot on Bush is better than 2 in foot.:-)


Can A Kangaroo Jump

Higher Than A Effiel Tower?


Ans:
Yes Bcoz
D Effiel Tower
Cannot jump


Us Ne Ye Keh Kar Fried Cockroach Khila Dya Ghalib...
.
.
.
K.
.
.
.
Har Cheez Meezan Main Achi Lagti
Hay ..
_____________________

_____________________

_____________________

_____________________

_____________________


Kuch Nahi Bus Meray Mobile Ko apkay Mobile Se Pyar Ho Gaya Hai Ais Liye LINE Mar raha hai :)
Qimat Per na jayen. 1 jaga 4 sms
kare , tabiat ziada khrab ho tu
fone karen, tamam sms waldain
ki pohnch se dur rakhen
Wazarat-e-Dosti.
Hokumat-e nujwan.
1 man goes to coffee shop, orders a coffee..
Waiter takes the order goes across the table n does some ishara.
& after some time brings the bill.
Man asks what about the coffee, you did some ishara n got me the bill.?

















Waiter replies, "Samajhdar k liye ishara he coffee hai"...
apsa koi haseen
Dilruba o Dil nasheen


Apsey pehley kaheen





















hum ney dekhey hein kayeen
Khila Hua Gulaab




Aur




Laga Hua Julaab





Hamesha Nahi Rehte ..... ;->


Moral
[ Failure Is Temporary ... =) ]
Na hawa na maya hai, Ehsaas tum ney hi jagaya hai..Hamien b msg kar k dekhlo,Company ne yeh MOBILE sirf tumhari GIRL FRND k liye nahi banaya hai.
Bush & Obama were Sitting in a Bar..
A Guy Walks Upto Them & Asks;
What r u Guys Doing Here?

Bush Says:
We r Planning World War III..

Guy says: Really? Whts Going to Happen ?

Bush says:
Well, We r Going to Kill 140 Million Muslims This time & One Beautiful Girl..

Guy Exclaimed:
A Beautiful Girl..!!
Y To Kill a Beautiful Girl ?

Bush Turns to Obama & Says:
See, i Told You..
NoOne would Worry About The 140 Million..
kajri ne un dono ko dekha aur chaman ko aankh maari...
chaman udhar hi ghayal ho gaya....woh "kuuii kuiii" karke uske peeche chala gaya...kajri ne tub main dubki lagaa di...chaman ab naaraaz ho gaya...kuch der tak taalaab dekh raha tha....

khunchuus ke man main alag hi khayal aa rahe the "isskaa khoon kaise piyaa jaaye"

KAAN film festival ke saare guest ab aa chuke the...dharmesh darshan ke sar par ab pappu mandra raha tha....pappu, bittu, chintu, pintu....bahar
Faarikh paan, jagtaap bachpan, Alif ali paan ke haath par baithe maze se khoon pii rahe the..

tabhi diya mirza ne red carpet par entry maari......;-
Pakistan Me New FiLM Releaze Ho Rahi Hai
"LIbas"














Lekin Pori FiLm Me Nazr Nai Aya.