Job Question

Job Question
Pathan Mobile Company Mein Job K Liye Interview Dene Geya Pehly hi Sawal Ka Jawab Dene Par Usy Maar Kar Bhaga diya Geya Sawal Tha . . . . . Sub se Mashoor Network Kon sa Ha? Pathan: Cartoon Network HAhahahaahahahahahaahahahaahahahahahaahahahahahaahahahahahahaha
  

Jun, 01 2015     262 chars (2 sms)     11965 views       Funny

more Funny SMS Messages

Darya-e-Ravi main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai.
Aap ki kanjoosi humare dil
ko bha gai
humain bhi apney balance ki qadar aa gai
socha ab aap ko message na karain
magar kambakhat dosti humain yaad aa gai... ;->
A LawYer

Will dO

AnYthInG 2 Win

A CaSe

SomeTimeS

He Will
EvEn tElL ThE TrUth... ;->
SaChI MuHaBbAt BeZuBaN HotI HaI,



Ye To AaNkHoN Se BaYaN HotI HaI,



MuHaBbAt MaI DaRd MiLe To KyA HowA,
DaRd k LiyE
2 GoLiPoNsTaN
HoTi HaI.:-P
Shikari dost say: Mein ik mrtaba shikar pay gaya or SHER say saamna hua,wo meray peechay bhaagnay laga,mein b bhaagnay laga or bhaagtay bhaagtay thak gaya to ruka, SHER meray qarib aaya or phisal gaya. Mein phr bhaaga or phr thak k ruk gaya, SHER meray qarib aaya or phisal gaya.

Shikari dost say:Agr tu meri jgha hota to kya krtay?

Dost:Meri to dar k maaray potti hee nikal jati!

Shikari: Hanstay huay,to SHER itni dair say phisal ks pay rha tha... =P ;->
G-Ghost

I- In

R-Real

L-Life




So Avoid Girls & Forwrd Their Numbers To Me. . .


Dont Worry About My Life I''m A Proffesional. . . .

" GHOST RIDER " . . . .



Signs of a suicide bomber given by Police

1) they Look healthy due to packings inside

2)wearing new unwashed clothes

3) new haircut n face shave

4) they do not speak or engage in talk

5) Recite something in their mouth

Keep an eye on your surroundings and when you see someone like mentiond above

Tey tusi v kalma par lena tawada v time agya g .... =P ;)


Bus itna he kaha tha k Barson k Piyasay hain PaPpU,


Balti bher k us zalim ne ROH''AFZA bana diya... =P ;->



I m home, Please
call
I m work, Please call
I m in a meeting, Call
Me later at
Meeting is cancelled
I m late
See U in
See U at



Pareshan Na Ho
Templates Send
Kiye Hyn ...
Teacher says to student, In Algebra
A=B
&
B=C.
It means A=C.

Now give relevant example.
Student: Sir, I love you & You love your daughter,
It means that I love your daughter
3 aalsi kamchor mil k khana kha

rhe the,

.

namak kam lga...

.

1 bola "Jo pehle bolega wo namak layega...

.

Sb baithe rahe...

.

Na koi bola, na kisi n khaya,

. 3 din aise hi guzr gye,

tino behosh ho gye...

Logo ne socha ye mar chuke hain..

Jb phle wale ko dafnanay lge to

wo bola "Oye me zinda hu"

Baki dono bole "Chal beta namak le k aa:)
Toffee Chabayi Nahi Jati

To Chocolate Kha Liya Karo !!

Aur Ladki Patayi Nahi Jati

To Behan Bana Liya Karo !!