Job Question

Job Question
Pathan Mobile Company Mein Job K Liye Interview Dene Geya Pehly hi Sawal Ka Jawab Dene Par Usy Maar Kar Bhaga diya Geya Sawal Tha . . . . . Sub se Mashoor Network Kon sa Ha? Pathan: Cartoon Network HAhahahaahahahahahaahahahaahahahahahaahahahahahaahahahahahahaha
  

Jun, 01 2015     262 chars (2 sms)     11959 views       Funny

more Funny SMS Messages

Why has the government. fixed voting age- 18 yrs & marriage age- 21 yrs?



Govt.. ko ye pata hai ki desh sambhalna aasaan hai, lekin biwi nahi...!!!
Bus chali
jhatka laga
ek sardar ek larki par gira
larki boli:
badtameez,kya kar rahe ho...
Sardar bola: SINDH University se B.COM kar raha hoon.
Agar Tum Kisi Ghareeb
Ko Us Ka Haq Nahi Dila
Sakte Tou Jo us k Paas
Hy Wo Bhi Cheen Lo



Asif Ali Zardari ... ;->


In maths class

Stdnt: Y do we have to learn dis?
Teachr:To save lives
Stdnt:How does math save lives?
Teachr:It keeps idiots like u out of medical college!
kya app kanjoosi aur Advertisement kee height ko milla saktey hein?

Naheen! hmmmmm

Meinein millaya hai!

Kaisay?

Mein apney saare SMS iss site per beijhta hoon aur apney doston sey kehta hoon k yeh site open karo.

Kyun! meinein kar dikhaya na
ChAk k m0biLe jAd0 MaiN gADdi tE sAwAr hUndA,

T-Shirt pA jAd0 tyAr hUndA,

VeKhdE nE Loki chAdke chUbArE,

KehNdE kAsh eH sAAdi kUrRi dA yAr hUndA.... ;->
Memon K Ghar Guest Aye


Bivi Ne Kaha.


Jao Mehmano K Liye Kuch Le Kar Aao


Memon Bahar Gaya Aur TAXI Le Aya! ;->
Tum Aa Gaye Ho . . .








Noor Aa Gaya Hai. . .










Chalo Teeno Mil k Cricket Khelain . . . ;->
MONEY:

Workers earn it,
Spendthrifts burn it,
Bankers lend it,
Women spend it,
Forgers fake it,
Taxes take it,
Dying leave it,
Heirs receive it,
Thrifty spend it,
Misers crave it,
Robbers seize it,
Rich increase it,
Gamblers lose it.......... ......
I COULD USE IT !!!!!!!!
Why Did The Statue

Of Liberty Have

To Be A Woman?

The Head Had To

Be Hollow To

Make A

Restaurant In It!
aLaMa iQbAL AuR BiJli WaLo mAi Ek ChEeZ Hi SaMe Hai !
.
.
wO kiYa hAi?
.
.
sOcHo
oR SoChO
.
.
NaHi PaTa !
.
DoNo LoGoN Ko JaGaNe mAi LAgE rEhTe HaiN
HAPPY BIRTHDAY to U dear!
Aapko kya laga Aap nhi bataoge to hamay pata nhi lagega k aaj
"International Donkey Day"
hay.
Naughty ab thnx bol k sharmnda na krna.