As days go by, my feelings get stronger,
To be in ur arms, I can"t wait any longer.
Look into my eyes & u"ll see that it"s true,
Day & night my thoughts r of U.
larki: ilove u Larka : larki k sar per dupata de kr haath pakarta h or khta h behna 5 waqt ki namaz perha kro pyar mn kuch nahin rkha larke k jane k bad larki apne hath mn pakri parchi kholti h to likha hota h aqal ki aandhi marwae gi kya piche meri b.w thi phone per baat krte hn :p
In da mornin I don’t eat coz I think of u,
at noon I don’t eat coz I think of u,
in da evenin I don’t eat coz I think of u,
at night I don’t sleep coz Im hungry
All I wanted was sumone 2 care 4 me.
All I wanted was sumone who"d b there 4 me.
All I ever wanted was sumone who"d b true.
All I ever wanted was sum1 like u.
Ek bar karo na plz..
kisi ko pata nahi chalega..
plz karo naaa........
muje acha lage ga...
ek bar hamari dosti ki khatri
kar do na plzz...
ek pyara sa SMS!!!