Tell me How can I resist such beauties

Tell me How can I resist such beauties
I don’t flirt for fun

Its one of my duties

Tell me How can I resist such beauties

It is life with whom

I like flirting with the most

I am still not committed though I have fallen for the trap almost
  

Mar, 25 2014     203 chars (2 sms)     4362 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Khuda salmat rakhe unko jo humse nafrat karte hai, pyar na sahi, nafrat hi sahi. Kuch toh hai joh sirf humse karte hain
Ishq sabhi ko jena sikha deta hai...
wafa ke naam par marna sikha deta hai...
ishq nahi kiya to karke dekho...
zalim har dard sehna sikha deta hai...!
Dil kar raha hai keh....
aaj tumhein akeiley mein...
le ja kar...
apney hontoon se eik...
kis...
kis...
kis..
kiss...
kissa sunaon bili aur chohey ka..........
FlirtIng Is The OnlY Job In The World ThAt We CannoT IncluDe In OuR CV...

DespiTe Of hAving YeaRs Of ExpEriEncE anD numbEr Of ReffErenCes.. ;)
I believe that God above created you for me to luv. He picked me
out from all the rest coz he knew I"d luv you the best!
Sirf ik bar kehdo,
sirf ik bar kehdo,
plz ik bar kehdo,
abh intazar nahin hota,
abh sabar nahin hota,
keun nahin khatee ho tum......
ka aqqal bareee ka bhaeenss.
Kaash ke un ko Aaye khayaal Humari is bezaar Halat ka

'Faraz'

Woh log jo apna bana ke Bekhaber se Rehte hain...
I don’t flirt for fun

Its one of my duties

Tell me How can I resist such beauties

It is life with whom

I like flirting with the most

I am still not committed though I have fallen for the trap almost
Life ka sucessful Moral:
"Pyar woh nahin ke hum ek ko kitne saal taq karte hai."

"Pyar toh woh hai ke hum ek saal mein kitno se karte hai?"
larki: ilove u
Larka : larki k sar per dupata de kr haath pakarta h or khta h behna 5 waqt ki namaz perha kro pyar mn kuch nahin rkha
larke k jane k bad larki apne hath mn pakri parchi kholti h to likha hota h
aqal ki aandhi marwae gi kya piche meri b.w thi phone per baat krte hn :p
''love'' is a bird you hold tightly ,it dies......

if you hold lightly,it flies............

you hold it nicely,it shits in your hand......


uhhh........


soo..........


forgot love




and



better flirt.............
Nahin woh shakhs muqadar main phir bhi us sy millty hain "faraz"

bara pur'lutf lagta hai muqadar ko saza daina.