Stake a number and wait in line

Stake a number and wait in line
I know you think I am cute

I know you think I am fine

But like the other guy

Stake a number and wait in line
  

Mar, 25 2014     111 chars (1 sms)     4996 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Kaash ke un ko Aaye khayaal Humari is bezaar Halat ka

'Faraz'

Woh log jo apna bana ke Bekhaber se Rehte hain...
If love & friendship could be brought or sold as if they were
Stocks & Shares those wise enough to invest in you SEXY would all
be millionaires!!!
Even if I had 1 wish...
I wouldn"t wish for u to love me,
coz I don"t want your love to come from a wish...
but straight from your heart.
Be Careful!
aap ko kissi unknown number se aik sms aa sakta hai jis se aapki
mobile screen pe meri photo aa jaye gi.
please dekhay bina delete kar dain kyon kay pehlay he bahut se
log deewanay ho chukay hain
Roti huyi aankho se tujhe muskan kaise du

Anjaan hu khud tujhe pehchan kaise du

Tu hi to hai jaan meri

Tu hi bata tujhe apni jaan kaise du.
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It"s b"coz...
I need a person for just time pass
I wish I was a teddy bear,
that lay upon your bed,
so everytime you cuddled it,
you cuddled me instead.
badalate waqat kaa ik silsilaa sa lagata ha
ke jab bhii dekho use duusaraa-saa lagata hai
tumhaaraa husn kisii aadamii kaa husn nahin
kisii buzurg kii sachchii duaa saa lagataa hai
terii nigaah ko tamiiz rang-o-nuur kahaiN
mujhe to Khoun bhii rang-e-hinaa saa lagataa hai
damaaG-o-dil ho.na agar mutmaiin to chhaaon hai ya dhoup
thapdi luu bhii Thandii hawa si lagati hai
Life ka sucessful Moral:
"Pyar woh nahin ke hum ek ko kitne saal taq karte hai."

"Pyar toh woh hai ke hum ek saal mein kitno se karte hai?"
Government imposing new taxes.
Dating Rs.10,
Hug Rs.20,
Kiss Rs.30,
Love Rs.50.
But you don"t worry,
flirting is still free
Barsat ki rat
1 bhigi ladki
Bhiga Badan
Bhige hont
Bhigi julfe
Us se nazre mili
milte hi dil ne kaha
.
.
.
.
.
.
.
.
kal ise 100% sardi jukam hoga.
I don"t care how many lips u hv kissed,
how many shoulders u have embraced &
how many times u’ve said, I luv u!
All I care is not b the first but 2 b ur last!