Mere dil mein aaj kya hai Wohi apne jo is dil mein pehle se hi the. Aur iss dil mein marte dam tak rahenge. Are main tumhare nahi Apne Tricuspid, Mitral, Pulmonary aur A-V valves k baat kar raha hoon..
I don"t care how many lips u hv kissed,
how many shoulders u have embraced &
how many times u’ve said, I luv u!
All I care is not b the first but 2 b ur last!
us ne kaha or dabao ,,,,,main dabaya ,,,
us ne kaha or dabao ,, main ne or dabaya ,,,
us ne kaha baniyan nikal do phir dabao
main ne phir dabaya ,,,
us ne kaha paint bhi nikal do phir dabao ,,,,
main ne phir dabaya dekha ho gya na suit case band :d
'Dulha: plz bilkul sch btana k shadi se pehle tumhare kitne boy friends thy?Dulhan ne ek lifafa usko pkra diya jis mein moong ki daal k kuch daane aur Rs.150 thy husb:ye kya hy? Wife:main jb b koi boy friend bnati thi to is main ek daana daal deti thi. Husband (Daane gin kr shukr krta hai k bht ziada nhi hain): tumhare bs 6 boy frnds thy? Aur ye is 150 rupy ka kya matlab hai? Wife:10 din pehle main ne 2kilo daal bechi thi,ye usi k paise hain.:-P'
if 10 persons in a day prey 4 u...i wil b one of them...
if 5 persons in a day prey 4 u .i will b 1 of them...i
f 1 person in a day prey 4 u ..i will b that one...
and if no one prey 4 u..it means..MUJE AUR BHI KAAM HAIN...
Be Careful!
aap ko kissi unknown number se aik sms aa sakta hai jis se aapki
mobile screen pe meri photo aa jaye gi.
please dekhay bina delete kar dain kyon kay pehlay he bahut se
log deewanay ho chukay hain
Mehrbaan kadardaan dekho
mere sms ka kamaal
ghanti bajegi bander nachega
mobile uthayega sms padega ab muskurayega
ab banda hoshiyari dikhayega
or msg forward karega