Loag Piyar Kay Liey Hotey Hn

Loag Piyar Kay Liey Hotey Hn
Loag Piyar Kay Liey Hotey Hn
AOr Cheezen Istemal K Liey
Baat Tb Bigarti Hay Jab Cheexoon Se
Piyar Kia Jaey AOr Logon Ko Istemal Kia Jaey
Hazrat Ali Razi Allah-O-Taaala Anhoo.
  

Aug, 09 2014     174 chars (2 sms)     5163 views       Love

more Love SMS Messages

Wo agar husn waloon ki sarkaar thay
Hum bhi shahir-e-mohabt k sardar thay

Aik jurm-e-mohabt ki padaash mein
Omr bhar keliay hum szawaar thay

Maot ka faisla jab kia tha kbhi
hum bhi tyaar thay, wo bhi tyaar thay

Kar skay na koi wadaa wafa
Aik eqraar tha , laakh inkaar thay

Hum marez-e-sahub gham rahay esliay
Jitnay taryaak thay , saray beqar thay

Wo jo bichar kar juda ho gaye
Wo mohabt k jazboon ki mehkaar thay
Find arms that'll hold you at your
weakest;
Eyes that will see you at your ugliest;
Heart that will love you at your worst.
And if you have found it, you've found
true love!
831 Means

"I Love You"



8 Letters

3 Words

1 Meaning ... :)
Love gives naught but itself
and takes naught but from itself.
Love possesses not nor
would it be possessed;
For love is sufficient unto love.
meri ankhon me sawan ki jhari rehti hai
jese koi kashti darya me khari rehti hai
dekh teri yad me kitna madhosh hon main
duniya ko meri or mujhy teri pari rehti hai
YE SARD RATEN BHI KIS QADAR ZALIM HAIN ADEEB
BAZAHIR SARD HOTI HAIN PAR IN ME DIL SULAGTA HY
Agar Pta Hota To Phatar Sa Muhabbat Kar Lety



Magar Kese Pathar Dil Insan Sa Nahi...!
LUV is whn
Dere r a million thngs U wana say 2 sum1
Bt
Whn dey luk U in eyes n hold U in arms nthng in lyf ma8ers othr thn being wid th8 prsn @ th8 momnt
Cute prOpOsal-

bOy:hey i''ve gOt 2 wOrds tO say yu!

girl:what?

bOy:I LOVE U

girl:huh- isn''t dat 3 wOrds?

bOy:nO! bcOs yu & i are One-
Dekho meri aankho me khwab kiske hai.Dekho mere dil me toofan kiske
hai.Tum kehte ho mere dil ke raste se koi nahi gujra,To fir ye pairo
ke nishan kiske hai
,,DAIRY KA EK PAGE,,

Kal tanhayi main jab
Apni dairy ko maine khola

Bohat se shair Dil ko lage
Bohat si shairi pe Dil dhuka

Ek aisa safa bhi is main aaya
Likha hua tha jo aanso''on se

Ke us ka unwaan Hamsafar tha
Woh safa sab se hi Moatber tha

Kuch aur aansoo phir is safe per tapke
Phir us se aage main parh na paaya

Apni Dairy ko bund karke
Uss ki yaadon main kho gaya main

Ke woh milti to kitna accha hota
In hi khayalon main sogaya main
If there were no words
No way to speak
I would still here you
If there were no tears
No it to feel inside
I would still feel for you
And even if the sun refuse to shine
Even if all ends ran out Love
I would still have you here
Until the end of time
All I need is you as my VALENTINE