I LOVE U are words just three

I LOVE U are words just three
I LOVE U are words just three, which mean so much on our ANNIVERSARY. so this is what i want to say, live in my heart n there 4 ever stay!
  

Feb, 08 2014     138 chars (1 sms)     5515 views       Anniversary

more Anniversary SMS Messages

Chritmas ka yeh pyara tyohaar jeevan mein laye khushiyan
apaar, santa clause aaye aapke dwar, subhkamna hamari
kare sweekar. Merry Christmas.
Labon ki sersarahat se.
badan k choor hony tak.

Main tujh ko is tarah chahoon.
K meri saans ruk jaye.

Khataon par khata'ain hon.
Na ho kuch baat kehne ko.

Main tujh main yoon sama jaoun.
K meri saans ruk jaye.

Na himmat tujh main ho baqi.
Na himmat mujh main ho baqi.

Magar itna qareeb aaoun.
K meri saans ruk Jaye.

Tere honton pe jab rakhoon.
Main apny hont kuch aise.

Ya teri pyaas bujh jaye.
YA MERI SAANS RUK JAYe
Aaya Tha Imtehan Main Mazmoon Husn Par,

Paper Main Sab Ne Chehara Mera Bana Diya.
)/(',') Uffff..
) (> Ye
< / Classfelows
Bhi na..??
1st Aae hen sb.:-)
Most interesting lines on T shirt of a girl,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Exuse me!
My face is above..... =P ;->
Nothing In This World Could Ever Be
As Wonderful As The Love You?Ve Given Me
Your Love Makes My Days So Very Bright,
Just Knowing You?Re My Darling Wife(Husband).
Happy Wedding Anniversary
I LOVE U…
are just three words,
which mean so much on our ANNIVERSARY,
so this is what i want to say,
live in my heart n there 4 ever stay!
To the beautiful couple in all the land,
May your anniversary be Happy and Grand.
Happy Anniversary
HOW true MY felling were i found out to be the best thing in my life was when you married me thank you my loving wife for the years we share i know one thing for sure we make a wonderfull pair
That Special Day Is Here Again

The Day We Took Our Vows You''Re Just As

Special To Me Today As You Still Get Me Aroused.

Happy Anniversary Lover
Aaj humara unwaan hai....
*" MAA "*


Maa kon hoti hai?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




.





.
.


Abbu ki wife...
Itna b nhi pta.?? =P ;->
din ek boy ko pata chala k may 3 mint me mar jawo ga..



us ny apni Lover and Friend ko message kiya



meray pas awo awar may ja raha ho

after 2 mint Lover ny reply kiya.

where are you going Dear i am very busy i will not come plzzzzzzzzzzzzzz you go.



usi waqt usky dost ka message aya

kahan ja rahy ho Dear ruk ma aa raha ho sath chalty hai.



Boy smile,



His eyes closed



His Heart stops



And he died...



Result:- Friend better then Lovers.



Dedicated 2 all(Friend & Lover)
s haqeekat ko na honay dena logon py ayaan mohsin,,

k teri chahato''n sy chalti hain meri saansain...