I LOVE U are words just three

I LOVE U are words just three
I LOVE U are words just three, which mean so much on our ANNIVERSARY. so this is what i want to say, live in my heart n there 4 ever stay!
  

Feb, 08 2014     138 chars (1 sms)     5539 views       Anniversary

more Anniversary SMS Messages

Daddy no one can decribe
in words what a father means.

Happy fathers day daddy,
And remember i love you.
On this special day,best wishes go to you,that this wonderful love u share, lasts your lifetime through. Happy anniversary to you my Love
Ek Shaks Pas Reh Ke Samjha Nahi Mujhe
Is Baat Ka Malal Hai Shikwa Nahi Mujhe

Main Us Ko Bewafai Ka Ilzam Kaisay Dou
Us Ne To Ibteda Se Hi Chaha Nahi Mujhe

Pathar Samajh Kar Paon? Se Thokr Laga Dia
Afsos Teri Aankh Ne Parkha Nahi Mujhe

Kya Umedein Baandh Kar Aaya Tha Samnay
Us Ne To Aankh Bahr Ke Dekha Nahi Mujhe?!!!
niklta hi nhi mera wjood tri yad se..

mil kyu nhi jata akhir tu kisi fryad se..

kya zruri hai mai roz toot k bikhra krun..

na le mera imtehan is andaz se..
That special day is here again
The day we took our vows
You’re just as special to me today
As you still get me aroused.
Happy Anniversary Lover
Dil ki veran basti aksar hm se poocha krti he fraz





Woh log kahan gaye jo Dil main bsney aye teh
hr bichra howa panchi isi umeed pe aagaz-e-subah krta hy"mohsin"

k qismt mila dy gi ham-nsheen sy mujh ko groob-e-aftab sy pehly..!
If I Met You On Tomorrow I Would Still Give

You My Heart If You Should Say,

"Do You Still Love Me?" I"D Say,

"Till Death Do Us Part"

Happy Anniversary
How True My Feelings Were I Found Out To Be
The Best Thing In My Life Was When You Married Me

Thank You My Loving Wife(Loving Husband),

For The Years We Share I Know One Thing For
Sure We Make A Wonderful Pair.
Dil naa toote,

Khuda ka yeh ghar hai...

Tere pyar ke sajde mein,

mera yah sar hai....
tujh ko kis phool ki nishani don"faraz"

tu juda aisy mosam main howa jub darkhton k hath khali thy.
Raat ne chadar samet li hai,Suraj ne kirne bikher di hai,chalo utho aur thanks karo apne ALLAH ko…jisne hume ye Pyari si subah di hai. Good Morning..