On This Anniversary

On This Anniversary
On this anniversary, I take this opportunity
to thank you from the bottom of my heart for
being my partner, spouse, lover and friend!
Happy Wedding Anniversary!
  

Feb, 05 2014     160 chars (1 sms)     3370 views       Anniversary

more Anniversary SMS Messages

Exam k lie har book perhli mene

,FARAZ,

Dua karo ‘FACE’BOOK se bhi koi sawaal ajae…..
Sharab bani to Maikhane bane..Husn bana tu Deewane bane.. kuch tu baat hai iss website forum mein

aisey he nahi pagal khane bane






Aaj,




Raat,




Thik, 12, Baje












, Ke, Baad, 1, Bajega!
Marriage is that relation between
man and women in which
the Independence is Equal,
the Dependence mutual and
the Obligation Reciprocal”.
Best wishes for Happy Wedding Anniversary.
Husband- Ek writer ne likha hai ki "Shohar ko bhi ghar ke mamlo mein bolne ka haq hona chaahiye..."
Wife- Woh bechaara bhi dekho likh hi paya, Bol Nahi Saka.!
If I Met You On Tomorrow I Would Still Give

You My Heart If You Should Say,

"Do You Still Love Me?" I"D Say,

"Till Death Do Us Part"

Happy Anniversary
Agr koi pyari si larki ap ko BHAI kahy to ghabrany ki baat nahe.
.
.
.
.
.
.
Us lrki ko zabrdast sa thapr marain or kahain:Yhan kahan ghom rahe ho,jao ghr jao.
50 years of love
A toast to 50 years of love
Happy anniversary to my one and only
50 years of special moments
Wishing you the special moments
this golden day can bring,
and through the years ahead of you,
the best of everything!!
Marriage is that relation b/w
man & woman in which
the Independence is Equal,
the Dependence mutual and
the Obligation is Reciprocal”.
Best wishes on Wedding Anniversary.
1 Pathan Peshawar me 10 hazar ka 1 par se urny wala Kaboter bech raha tha.
Angraez karid k apny mulk ly geya jab usny wahan uraya to wo 2no paron sy urny laga.
Angreaz ne pucha bahi tu to wahan 1 par sy ur raha tha to kaboter bola.
.
.
.
.
.
.
Bahi wo Peshawar hai wahan 1 hath pechy rakh k urna parta hai.

Main To Phoolon Wali Razaaei Le Kar So Raha Tha "PAppu" , , ,


Kambakhat, Koi Raat Mein Phoolon Ko Paani De Geya... =P ;->
( Sunday, August 14, 2011 )
Lo Ji!
Abhi Ghor Kiya to pata Laga



Kay.

.
.
.
.



Pepsi Aur Pakistan Dono 65 k Ho gaye hain. :-)
Daddy no one can decribe
in words what a father means.

Happy fathers day daddy,
And remember i love you.