testing girl

testing girl
Boy: Hi

Girl: Hey how are You?

Boy: I am texting the most the beautiful girl in the world.

Girl: (emotionally) Awwwwwwwwwwww sooo sweet.

Boy: But she is not replying so I am texting U...... =D :)
  

Aug, 07 2013     201 chars (2 sms)     4807 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Roti huyi aankho se tujhe muskan kaise du

Anjaan hu khud tujhe pehchan kaise du

Tu hi to hai jaan meri

Tu hi bata tujhe apni jaan kaise du.
If u see some one without a smile, give him one of ur, coz u r
among a few good people who can shine others lives by just
walking with him a few miles.
Log kehte hain
Pyar itna b mat karo
K
Girl friendsar pe swar ho jaye
Hum kehtey hain
K
Pyar itna karo
K
Girl friend ki friend bhi tumhre sath farar ho jaye.........
Sirf ik bar kehdo,
sirf ik bar kehdo,
plz ik bar kehdo,
abh intazar nahin hota,
abh sabar nahin hota,
keun nahin khatee ho tum......
ka aqqal bareee ka bhaeenss.
Mere dil mein aaj kya hai
Wohi apne jo is dil mein pehle se hi the.
Aur iss dil mein marte dam tak rahenge.
Are main tumhare nahi
Apne Tricuspid, Mitral, Pulmonary aur
A-V valves k baat kar raha hoon..
Ajj Halki Halki Barish hai
Ajj Sard Hawa ka Raqs bhi hai..
Ajj Phol bhi Nikhry hain
Ajj un main tera Aks bhi hai
Ajj Badal Kally Gahry hain
Ajj chand pe lakhon pahry hain
Khush tukre tare yadoon k
Bari dair say dil main thary hain
Ajj Yadain uljhi uljhi hain
Ajj taar yeh dil k sulge hain
Ajj yaad bohat tum aye ho...

"AJJ YAAD BOHAT TUM AYE HO"
main tumse kuch kahana chahata hu,
wahi baat jo dil ko chu jaye,
wahi pyar ke 3 ilfaz
"MERA PAKISTAN ZINDABAD"
Having a good laugh with a friend like you stimulates endorphins, the brain’s natural painkillers. So, if you need to laugh and you can’t find a friend like yourself, I can lend you my mirror.
Girl: Is dress ka kya price hai?
Shopkeeper: Sirf 5 kiss.
Girl: Aur us dress ka?
Shopkeeper: 10 kiss.
Girl: Dono dress pack kar do, bill daadi dengi
In da mornin I don’t eat coz I think of u,
at noon I don’t eat coz I think of u,
in da evenin I don’t eat coz I think of u,
at night I don’t sleep coz Im hungry
Even if I had 1 wish...
I wouldn"t wish for u to love me,
coz I don"t want your love to come from a wish...
but straight from your heart.
Be Careful!
aap ko kissi unknown number se aik sms aa sakta hai jis se aapki
mobile screen pe meri photo aa jaye gi.
please dekhay bina delete kar dain kyon kay pehlay he bahut se
log deewanay ho chukay hain