bill dadi dain gi

bill dadi dain gi
Girl: Is dress ka kya price hai?
Shopkeeper: Sirf 5 kiss.
Girl: Aur us dress ka?
Shopkeeper: 10 kiss.
Girl: Dono dress pack kar do, bill daadi dengi
  

Aug, 07 2013     154 chars (1 sms)     4879 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

us ne kaha or dabao ,,,,,main dabaya ,,,
us ne kaha or dabao ,, main ne or dabaya ,,,
us ne kaha baniyan nikal do phir dabao
main ne phir dabaya ,,,
us ne kaha paint bhi nikal do phir dabao ,,,,
main ne phir dabaya dekha ho gya na suit case band :d
Ishiq sasitaaa bohit milaaa thaaa,,,,,

Ishiq mahngaaa bohat para hy...!!!
Be Careful!
aap ko kissi unknown number se aik sms aa sakta hai jis se aapki
mobile screen pe meri photo aa jaye gi.
please dekhay bina delete kar dain kyon kay pehlay he bahut se
log deewanay ho chukay hain
I have had a really bad day and it always makes me feel better to
see a pretty girl smile. So, would you smile for me?
Tum Kehti Ho Mujhay.... Phoolon Say Pyaar Hai....? Magar Jab Phool Khiltay Hain To Unhain Tehni Say Tor Dalti Ho.... Tum Kehti Ho Mujhay Baarishoon Say Pyaar Hai...? Magar Jab Baarish Hoti Hai To Chuppti Phirti Ho.... Tum Kehti Ho Mujhay Hawaoon Say Pyaar Hai....? Magar Jab Hawa Chalti Hai Tu Khirkiyan Band Kar Leti Ho... Phir Us Waqt.... Main Khof Zada Sa Ho Jata Hoon Jab Tum..... Mujh Se Kehti Ho Mujhay Tum Say Pyar Hai......
Rangeen ho tum rangon se bhi ziada,
Smart ho tum sub doston may ziada.
Agar aisa tum sochtay ho to,
.
.
.
.
.
STUPID ho tum had se ziada.
LuV is an illusion!

Its a highly dependency disorder

of weak hearted ppl..

.

.

.

.

.

.

Ppl wid strong hearts

believe in FLIRTING

;-)
U may b out of my sight but not out of my heart.
U may b out of my reach but not out of my mind.
I don"t know what I mean 2 u,
but u"ll always be special 2 me
2 Larkian Apas Me Lar Rahi Thi To Pas Me Se 1 Charsi Guzra
1st Girl: Ye Charsi Tumhara Bf
2nd: Tumhara BF
1st: Tumhara
2nd: Tumhara
... 1st: Tumhara
2nd: Tumhara
1st: Tumhara
2nd: Tumhara
Charsi: Ye Batao Mei Rukon Ya Jaon... =P

WahahahhHaha:p
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It's b'coz...
I need a person for just time pass
Girl: Is dress ka kya price hai?
Shopkeeper: Sirf 5 kiss.
Girl: Aur us dress ka?
Shopkeeper: 10 kiss.
Girl: Dono dress pack kar do, bill daadi dengi
I don’t flirt for fun

Its one of my duties

Tell me How can I resist such beauties

It is life with whom

I like flirting with the most

I am still not committed though I have fallen for the trap almost