Why do men like love at first sight

Why do men like love at first sight
Why do men like love at first sight


Because he knows its all over as soon as she opens her mouth
  

May, 24 2010     102 chars (1 sms)     4137 views       Funny

more Funny SMS Messages

Try this magic
go to
WRITE MSG
select
DICTIONARY T9
Ab Screen ko aik hath se chupalo aur yeh key press karo
4164771968
aur magic dekho


Aaj kal Molvi b 2 Qism k ho gaye hain.

1 Banda Bus me 1 Molvi ko deikh kr darty darty pochta hy,

"Molvi sab,
ap Darood waalay Molvi ho,
ya Barood waalay.";-)

Is qadar hum zindagi ko manany nikly,

Uski chahat k hum pagal deewany nikly,

Jb b usy dil ka haal sunana chaha,

Honton se Nasibo Lal k gany nikly... ;->




USA School Interview 4 New Admission
.
Tech:Who is ur Dad?
.
His Mom: Plz ask simple questions!
Pathan: Me N Khat Likha Tha K Mri Shadi Pr Ana.

Tm Q Nh Ay.

2nd Pathan: Mje Khat Mila He Nhi

1st Pathan: Me Ne Likha Tha

K Khat Mily Ya Na Mily Tm Zaror Ana.:-)
''In Sardiyon Main Romance Acha Nahi FARAZ...

.
.
.
.
.
.


Geezar(Geyser) Tera Kharab Hai Kuch To Khayal Kar...!''

1 Arbi Bath Room Main Phone kar raha tha..

Pathan Ne sunna to Ander Ja Kar Khoob Mara Arbi ko..?

Logon Ne Pathan se Pocha kyn Mara hai..?

To Pathan Bola "Yeh Kambakht Bathroom Main Beth kar Tilawat Kar Raha tha"..:-)
''A study has proved that all fools use their THUMB while reading a SMS.
Now its 2 late dont try 2 change ur finger! Catch another fool!''
Attitude of girls:

When a boy sends dirty sms
she laughs for 10 minutes,
forward dat to her friends n
then replies the boy.
“i dont like that kind of sms ok?” :p ;->
Teacher: Agar apna character sudharna hai to sab auraton ko MAA kaha karo.
Student: Madam is se mera character to theek rahega, par mere baap ka Character begar jayega.
Boy: Bus Male Hoti hai ya female?
Girl:female ,har koi ispe charthe hai.
Boy: to Phir woh pregrant kyon nahi hoti?
Girl:kyon k sab peachay se charhte hai.
Seven Phases Of Life


1) Studies


2) Games


3) Entertainment


4) Love


5)



6)



7)



Life Ends When Love Starts...!!!