Why do men like love at first sight

Why do men like love at first sight
Why do men like love at first sight


Because he knows its all over as soon as she opens her mouth
  

May, 24 2010     102 chars (1 sms)     4177 views       Funny

more Funny SMS Messages

Baloch:hm tmhary lye sb chor denga

Girl:ami abu?
Bloch:Ao Re

Grl:khana pina?
Blch:Ao Re

Grl:apne dost?
Blch:Ao

Grl:gutka?
Blch:Jao re masi apna kam kro =P
Find the most suitable place 4 this note..




''''Come Like Horse, Sit Like Thief, Go Like King''''







Nhi pata?







Ok i tell u




its..



TOILET... ;->
Subha
SMS
Shaam
SMS
Din main
SMS
Raat main
SMS
Ghar main
SMS
Office main
SMS
Jeena
SMS
Marna
SMS

Akhir kiya hai ye SMS..?






S=SUB
M=MIL ker
S=SOCHO........... ;->


Plz call me,its urgent. Ek accident ho gaya hai.

.

.
Aap ka hi blood group chahiye,
Plz mana mat karna

Warna

GADHA mag jayega
Phatan: Yaar mere dost k abbu foat ho gae Hy main ne use phone krna hy, Par call bohat lambi ho jaey gi.

Major Rohail: Happy hour on karva k kr lo sasta rahe ga.


Pathan: Oy afssos ki baat "Happy" hour se kese kru?
Do sheikh hotel main aik dosry ko milay,
4 din k bad dono mar gaye,,
.
.
.
.

wajah kya thi..??
.
.
.
wo 4 din aik dosry ko dekhty rahe, k
khana kon mangway ga?

Nice Quote:

People says that you can''t live without love...





but I think....



oxygen is more important... ;->
What Is difference Between Secretary and personal seceretary??
Secretory says good morning sir, While Persoonal secretory says OH GOD! its Morning sir
Sardar radio thek krwany gya
.
dukandar: Radio thik hy mosam ki khrabi ki wja se ni chal rha
,

,
Sardar: A le 100 Rupya Mosam Nava Pa dy.
Which Was The First Nike Shop?




Ans : The First Barber''s Shop In Pakistan

(Naai Ki Dukaan)
Woh maza na BAADSHAHI main hai,
Na Taj main hai,
Na woh Maza puri Dunya k Raj mai hai,
Na woh maza kisi Khazanay main hai,


Jo maza Naak se chohay nikal k Gol Ghumanay main hai.
Sardar wife: o sardar ji car ki sped kyun barha di?

sardar:gari k break fail ho gaYe hain is sey pehle acident hojaye jaldi ghar paunch jate hain.