Why do men like love at first sight

Why do men like love at first sight
Why do men like love at first sight


Because he knows its all over as soon as she opens her mouth
  

May, 24 2010     102 chars (1 sms)     4169 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aap Ne Miss Call Di Aap Ki Nawazish Hay,

Aap Ka sMs Karna B Lagti 1 Saazish Hay,

Kya Really Aap Hum Ko Miss Karte Ho,

Ya Haathon Men Aap K Khaarish Hay........
QUAID e AZAM k 14 points main se koi 3 apnay alfaaz main bayaan karain...???

1- aayenda aeen wafaaqi larkiyon ka hoga jismain larkiyon ka larkon ki taraf dekhna aam hoga...

2- tamam larkay aur larkiyon ko coaching k bahar kharray honay k pooray haqooq diye jaayengay..

3- tamam logon ko mere mazaar pe date maarnay ki khulli azaadi di jaayegi...
Dere Is Always

Always A Little Truth Behind
Every Just KIDDING

A Little Curiosity Behind
Every Just WONDERING

A Little Knowledge Behind
Every I DON''T KNOW ... (:
Life is like a drama:

If u r sad (TRAGEDY)
If u r afraid (SUSPENSE)
If u r angry (ACTION)
If u look in da mirror (COMEDY)

NOW U R SMILING THAT''S (HORROR)!
We Say We Luv Flowers,Yet We Pluck Dem.

We Say We Luv Trees,Yet We Cut Dem.

& We Still Wonder Y Sum R Afraid

Wen Dey R Told Dey R Luved
Munna bahi:-yeh doctor
log opration karne se pehle
patient ko behosh kyon
karte hai?


Circut:-Bole to patient khud opration karna
sikh na le isliye.
In my past life, god said a gem is going to be born on (date)
and i give u a boon that u get to be this beautiful gem"s
friend...couldnt ask for anything more but thank the god for
giving me a friend like u...happy birthday and dont forget
that someone somewhere is wishing for ur happiness on every
falling star."


Attention Plz

Dere''s a dangerous
virus being passed
around electronicaly,
oraly & by hand.
Diz virus is called

" Weary-Overload-
Recreational-Killer
(WORK) "

If U receive WORK frm
any of Ur Teachers,
Colleagues, Boss Or
Any1 Else via any
means
DON''T TOUCH IT
Diz virus will wipe out
Ur pvt life cmpletely ;->
Apki ki ANKHEN .....Hirran jesi...

Apki ki AWAZ.....Koyal jesi....

Apki ki CHAAL....Mor jesi...


ACCHA HOTA AGAR KOI AADAT INSAANO WALI HOTI. . . ;->
why i hate C.I.D :(

An Example:
LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ..
Pehle meri life ek khuli botel thi
Sub kuch perfume ki tara ur jata tha
Tumhare ane k baad sub kuch ruk gia ha
KHUDA kare tum jaisa DHAKAN har kisi ko mile
Men are like small children. You bring a new one home and the ones already there resent it.