Why do men like love at first sight

Why do men like love at first sight
Why do men like love at first sight


Because he knows its all over as soon as she opens her mouth
  

May, 24 2010     102 chars (1 sms)     4125 views       Funny

more Funny SMS Messages

Baap:
Beti tum muje
pehle PAPA kehti thi,
Ab tumne muje DAD kehna Shuro kardia,
Kya waja hai?
Beti:
Cmon DAD, PAPA kehne se lipstick kharab ho jati hai..
|| Height Of
Self-Confidence ||



Teacher To
Student:
"You Are Late ...?"

Student:
"Late .. !!!
Who Me ... ?
No Way Sir ! I''m Alive..."
Filmstar Meera ne Geo k interview me kaha hai k
"Ager Main Jhoot Bolon tu Mera Baap Mar Jaye"

Lahore main us Din 26 Log Heart-Attack se Mar gye :-
Aik Pathan Passport banwane gaya,

Officer ne kaha N I C dikhao,

Pathan ne apni Begum ka N I C de dia

Officer., Khan Sahab apna N I C do,

Pathan Ghussay se kal main apna N I C lekar aya tha aap k pass..

Aap ne kaha NADRA ka lekr aoo.
!-EXCUSE ME-!!!

What is your SMS Account No.???

I want to Check!!!

Some Error is There!!!

Kyon ki SMS Jaata To Barbar Hai!!!

Par Aata Nahi Hai!!!

UNDERSTAND!
DUA hai k teri duniya me koi ghum na ho,
DUA hai k teri muskan kabhi kam na ho,
Agar kabhi TERI palko me aansu aye,
DUA hai k us ki vajha HUM na hoon...


Usne Mujhe ye Keh Kar Chhor Diya HumAyuN









Mujhe Neend Aati Hai 11 Baje k baad.








Aur

Tum Online Aate Ho
12 Baje k Baad. :-(


PLZ IGNORE MAT KAREN.

EK BACHA JO BOHT CHHOTA HAI
Q K BACHAY CHHOTE HOTE HEN.

US BECHARE KO APNI POTTY DHONI NAHI ATI

HUM LOG ROZANA KITNE FUZOOL MSGS KARTE HEN

PLZ EK YE MSG B SUB KO FORWARD KAREN TAKAY.

KOI USKI POTTY DHULA SAKAY..
SHUKRIA... =P ;->
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Isme 1 Missing Hai?



2 Times Padhte Ho Shram Nahi Athi?
ABCD Me "1" Kahan Ata Hai
Shadi Me Munna Papa Se:
Papa Khana Kab Khaen Ge ?
Papa;Dear Dolha Dulhan Aayen Ge Unko Ye Peson Ka Lifafa Den Ge Phr
Khana Khaen Ge

Munnah: Bhaga Gaya Stage Ki Janib Doolhe Se Kehne Laga Ye Lo 1TT Rupe 2plate Biryani Or Salaad K Pese Kaat Lo... ;->
Wife: Darling Where''ll U Take Me On Our 10th Anniversary?

Husband: We''ll Go 2 African Jungle Safari

Wife: Nice, N On 25th Anniversary?

Husband: I''ll Bring U Back
A boy on date with girl hn BMW jan mai yum sy 1 baat
chupai
.
k I''m already married.

GirL:oh God! Tum ne tu dara he diya.

Main samjhi ye car tumari nahi..;->