Ae Dost Baandh Le Kafan

Ae Dost Baandh Le Kafan
Ae Dost Baandh Le Kafan Me Botal Kabr Me Baith Kar Piya Karenge

In Ladkiyon Se To Bewafai Mili

Ab Bhootniyo Se Pange Liya Karenge.
  

May, 17 2010     137 chars (1 sms)     3270 views       Funny

more Funny SMS Messages

''If ever in your life u r very sad n feel that u have lost everything, I’ll come, hold ur hand, take u 4 walk on a bridge and show u where 2 jump from.''
BHIKARI:Saab Rs.6 dedo coffee pina he

MAN:kyu 1coffe to Rs.3 ki he

B:Saab sath me girl frnd b he

M:bhikari hokar b GF banali

B:Nai saab GF ne bhikari banadiya
''Jis doodh mein makhkhi ho, wo doodh na piya karo,



kanjus ek phone nahi kar sakte, kam se kam ek SMS to kiya karo...''


1 memon mutthi me ropiya lie jaraha tha

Thori der bad mutthi kholi hatheli
pe pasina dekh kr memon bola

Na ro mere rupay me

tujhe hergiz kharch nhi kroga.. ;->
Judge : Tum Teesri Adalat Main Aa Rahe Ho tumhain Sharam Nahi Aati ???

Pathan : Kocha , Tum Roz Aata Hy ,

Tum Ko Aati Hy Kia ??? ;->

Muhabat Ho Jaye

Ya


Machar Kaaten

Anjam 1 Hi Hy.






What?



ate Jate Wo Mujhpe Ehsan Kr Gy¡,

¡nsurance Pol¡cy Se Jina Asan Kr Gy¡

Ab Apn¡ Mrz¡ Se Bdalta Hun Jmhur¡at K Gear,

Yun Lgta Ha¡ Nam Mere Pak¡stan Kr Gy¡
Breaking News!

Nipa Chowrangi Per 3 Taxi
Or 2 Bus Ko Na Maloom Afraad Ne Roka
Or Us Main Sawaar Hokar



Apne Apne Ghar Chale Gaye.:-D
U may have 3 reasons for not msging me:

1. No free msg

2. No bal

3. No guts to disturb a ''LION''
main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof ahista bolo awaz yahan tak a rahe hai hahahehehe


"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->
''Dil ki baat dil mein mat rakhna,
Jo pasand ho usse ILU kehna,
Agar wo gusse mein aa jaaey to darna mat,
Raakhi nikalna aur kehna pyari behna milti rehna.''