Ae Dost Baandh Le Kafan

Ae Dost Baandh Le Kafan
Ae Dost Baandh Le Kafan Me Botal Kabr Me Baith Kar Piya Karenge

In Ladkiyon Se To Bewafai Mili

Ab Bhootniyo Se Pange Liya Karenge.
  

May, 17 2010     137 chars (1 sms)     3269 views       Funny

more Funny SMS Messages

can u give one word in english...
for the phrase.."Apne kiye pe paani pher na...!!"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
its so simple...
the word is
"FLUSh
Sheikh sahab ki car k peechay likha tha:

" SAWAN KO ANAY DO "

Peechay se Eik Truck ne aa kr Thok dia..Truck pr Likha tha..

" AAYA SAWAN JHOOM KAR " ;->
New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.
Warning:

Kamzor Dil K Hazraat Ye Msg Na Parhen>
Ek Princess Elan Krti Hy
''Jo Admi 3 Glass Thook Piyega Me Us Se Shadi Krongi''

1 Pathan Bola Me Piyonga
Wo 2 Glass P Kr Ruk Jata Hy
Princess Khti Hy
''Q?

Haar Gaye Kya?''
Pathan Bola
''Nahi..

Balgham Chaba Rha Hoon''


Aakh Thoo
Dazz..
Dazz Dazz Dazz ...
Dazz dazz dazz dazz. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Chup jao.. FARAZ ''TALIBAN'' k sath mil gaya hy..!
:-)...
Mosafir taxi driver se: yar morr aahista kata karo dar lagta hai..
Taxi Driver: Sahab is mein darne ki kiya bat hai ap bhi meri tarhan morr per ankhan band kar liya karain..
Is SMS ko bht

Sumbhal k rakhna

Ye mamoli SMS nahi

Ye kemti SMS hy


Inbox me rakhna


Ye SMS


* (''v'')
(( )) ¥ ¥

2 DIN BAAD ANDDAY DEGA.
Aik Bad News..


.

.

.

.

.

.







Aap Kabhi Maa/Baap Nahi Bun Sakte..
I’m Not Sad For Being Single Rather
.
.
.
I’m Thinking Of Her Who Is Single Because Of Me..
.
.
.
.
.
.
.
Awwwh..

“Bechaarii”

Bhatak RHi H0 Gi..:P:P
May our friendship turn into silver

silver into Gold...

Gold into diamonds...

And

May our diamonds be forever....

then we will sell it OK?

fifty-fifty ;->
''bethay thay darya k kinary tujh ko bhulany fraz


..
..
achanak koi begerat peechy sey dhakka dey gya''
Wife : " Suniye ji ! Apki Aziz Dost ghalat larki se shaddi kar raha hai . Aap Usey Roktay kyun nahi ?"
Husband : " Main Kyun Roko? Aus Ne Mujhe Roka Tha Kiya ?? "